Τα Δηκτικά

01/07/2012 - 05:56

Κόντρες για τις πεζοδρομήσεις στη Μύρινα
Ένταση προκλήθηκε για τη διαδικασία που ακολουθήθηκε από το δήμαρχο Μύρινας, Νάσο Σκαμάγκη, σχετικά με την εφαρμογή μια απόφασης αντίθετης με την απόφαση που πήρε το Δημοτικό Συμβούλιο και που αφορούσε στην απαγόρευση της κυκλοφορίας στο χώρο του λιμανιού. Ο δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Μπουλώτης ζήτησε εξηγήσεις από το δήμαρχο για τον τρόπο που εφάρμοσε την άρση της απαγόρευσης, η οποία θα ίσχυε για συγκεκριμένες ώρες κατά το απόγευμα και το βράδυ, χωρίς να λάβει υπόψη του σχετική απόφαση που είχε πάρει πρόσφατα το Δημοτικό Συμβούλιο Μύρινας. Τώρα η κυκλοφορία έχει επιτραπεί και ο δήμαρχος κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις, καθώς δεν εφάρμοσε την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Σ’ ό,τι αφορά στις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και ειδικότερα τις πεζοδρομήσεις των δρόμων στο μεγαλύτερο μέρος του ιστορικού κέντρου της Μύρινας, τις πρώτες ημέρες παρατηρήθηκαν κάποια προβλήματα, τα οποία η δημοτική αρχή ευελπιστεί να λύσει σύντομα.
Α.Σπυ

Ανοησία

Σε μια πόλη που ασφυκτιά κυκλοφοριακά, με το χώρο του λιμανιού να αποτελεί το κέντρο του προβλήματος, το να γράφουν τα όργανα του Λιμενικού τα μοτοποδήλατα για… παράνομο παρκάρισμα, είτε αποδοθεί σε υπερβάλλοντα ζήλο των «οργάνων» είτε σε ανόητες διαταγές ανωτέρων, ένα πράγμα σίγουρα επιβεβαιώνει. Ότι η βλακεία είναι ανίκητη! Διότι, σε μια πόλη με τόσο έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα, το να αποθαρρύνεις με οποιονδήποτε τρόπο τη χρήση μοτοποδηλάτων είναι τουλάχιστον εγκληματικό. Ο δήμος τι λέει; Μπορεί να μην έχει εξουσία (κακώς, κάκιστα) στο χώρο του λιμανιού, όμως είναι δυνατόν να ανέχεται λειτουργίες αυτόκλητων σωτήρων που έχουν προφανείς επιπτώσεις στη ζωή της πόλης;
Π.Μ.

Διαρκής παρανομία

Η οδός Ηλία Βενέζη αποτελεί το βασικό δρόμο που «φέρνει» τα οχήματα που έρχονται από Λουτρά, Χάλικα και Καλλιθέα (ιδιαίτερα φορτισμένη κυκλοφοριακά τα τελευταία χρόνια μετά την εγκατάσταση, εκτός των Λύκεια και των ΙΕΚ, και άλλων δημόσιων υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων και της Αστυνομίας), προς τη Βοστάνη και κατ’ επέκταση προς το κέντρο της πόλης. Το συστηματικό μπλοκάρισμα που υπάρχει στο φανάρι εξόδου από Βενέζη σε Βοστάνη, προκαλώντας… αθηναϊκού τύπου καθυστερήσεις και εκνευρισμούς, οφείλεται σε έναν απλό λόγο. Ότι ενώ η έξοδος προβλέπεται να γίνεται από δυο λωρίδες, πρακτικά γίνεται από μία, αφού η δεύτερη είναι μονίμως κατειλημμένη από παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Και ο μεν δήμος έχει κάνει τη δουλειά του τοποθετώντας σχετική πινακίδα που απαγορεύει όχι μόνο τη στάθμευση αλλά και την απλή στάση. Η δε Τροχαία; Που τα περιπολικά της πια για να βγουν στην πόλη περνούν αναγκαστικά από εκεί; Προφανώς ενεργεί μόνο κατόπιν εντολών και σχεδίου!
Π.Μ.

Χάσαμε το… χρώμα μας
Μια ξαφνική βλάβη στο πιεστήριο το βράδυ της Τρίτης μάς υποχρέωσε χθες Τετάρτη να κυκλοφορήσουμε το «Ε» ασπρόμαυρο.
Όπως καταλάβατε, ήδη σήμερα το πρόβλημα ξεπεράστηκε. Ξαναβρήκαμε το χρώμα μας κι άλλο κακό να μη μας τύχει.
«Ε»

Πτώση 30% στην ακτοπλοΐα
Μειωμένη κατά 30% εμφανίζεται η ζήτηση εισιτηρίων στα πλοία της ακτοπλοΐας, δημιουργώντας «πονοκέφαλο» και έντονη ανησυχία στον κλάδο για το πώς θα κυλήσει η τουριστική περίοδος που υπολείπεται.
Οι ρυθμοί κλεισίματος εισιτηρίων περιγράφονται μέχρι στιγμής ως υποτονικοί, ενώ οι περισσότεροι εν δυνάμει ταξιδιώτες αναμένεται να αναχωρήσουν τον Αύγουστο και για λίγες ημέρες. Παρά τις προσφορές, οι ναύλοι συνεχίζουν να προβληματίζουν τους επιβάτες. Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες διαβλέπουν σημαντικές ζημίες, καθώς οι περισσότερες εξ αυτών πιθανότατα δε θα καταφέρουν ούτε να εξισορροπήσουν το κόστος.
Ν.Μ.

Δεν πάει παραπέρα    

Σε απίστευτα μεγάλο βραχνά εξελίσσεται για τη νομαρχία η υπόθεση των Lesvoshop. Πρόκειται για μια υπόθεση με μεγάλο πολιτικό κόστος, που δυστυχώς η νομαρχιακή αρχή δεν μπορεί να την κλείσει. Είναι βέβαιο, όμως, ότι θα ήθελε να την είχε κλείσει εδώ και αρκετούς μήνες, ώστε να μειώσει τις αρνητικές επιπτώσεις της. Η υπόθεση μοιάζει όλο και περισσότερο με το Κυπριακό. Οι λύσεις που χθες χαρακτηρίζονταν ασύμφορες, σήμερα δείχνουν να είναι οι καλύτερες δυνατές. Το ερώτημα είναι αν η άλλη πλευρά, δηλαδή η Συνεταιριστική, θα τις αποδεχθεί.
Ν.Μ.

Περιφερειάρχης ο… κανένας
Ψήφος διαμαρτυρίας αναμένεται να είναι αυτή των περιφερειακών εκλογών, μια κι όπως ανέδειξε δημοσκόπηση που διενεργήθηκε πανελλαδικώς υπάρχει ακόμη τεράστιο ποσοστό αναποφάσιστων (το «Δεν ξέρω/Δεν απαντώ» φτάνει το 38%) απέναντι στους υποψηφίους όλων των κομμάτων. Όπως έδειξε η ίδια τηλεφωνική δημοσκόπηση της Kappa Research για το «Βήμα» (διεξήχθη στις 30/6 και 1/7 σε δείγμα 1.002 πολιτών), μεγάλο ποσοστό ερωτώμενων δηλώνει ότι θα ψηφίσει ανεξάρτητο υποψήφιο (20,6%), ενώ πολύ χαμηλά είναι τα ποσοστά που συγκεντρώνουν οι κομματικοί υποψήφιοι. Μόλις το 15,3% δηλώνει πως θα ψηφίσει τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ, 10,6% τους υποψηφίους της Ν.Δ., 4,4% τους υποψηφίους του Κ.Κ.Ε. και ακόμη χαμηλότερα ποσοστά όλα τα υπόλοιπα κόμματα.
Όσο όμως, όπως τουλάχιστον ισχύει στο Βόρειο Αιγαίο, δεν ξεκαθαρίζει το τοπίο με τους υποψήφιους περιφερειάρχες, τόσο θα κερδίζει ο άγνωστος υποψήφιος έναντι των κομματικών που δεν έχουν ακόμη επιλεγεί.
ΜΑΡ.ΠΛ.


Με το ζόρι σερβιτόρα

Το ότι κοπέλες που επιθυμούν να εργαστούν σε κουζίνα κέντρων διασκέδασης της πόλης πιέζονται στο να δουλέψουν «έξω», στο σέρβις δηλαδή, μόνο και μόνο επειδή είναι ευπαρουσίαστες, ακούσαμε ως προσωπική μαρτυρία από… παθούσα. Δε φτάνει, δηλαδή, που όλες οι αγγελίες για αντίστοιχες δουλειές ζητούν «νέες», «κοπέλες», «ευπαρουσίαστες» κ.λπ. και πουθενά δεν υπάρχει ανάλογη ζήτηση για άνδρες, θα πρέπει αυτές να το κάνουν και χωρίς να το θέλουν, επειδή έτσι βολεύει τους επιχειρηματίες; Σερβιτοριλίκι με το ζόρι ως κονσομασιόν δηλαδή; Ελπίζουμε να πρόκειται για μεμονωμένη περίπτωση και να μην αποτελεί τακτική για πολλούς, καθώς δεν είναι καθόλου τιμητικό ούτε για τις μεν (βλ. κοπέλες) ούτε για τους δε (βλ. ιδιοκτήτες).
Β.Χρ.

Ελέγχει τα μέσα…

Αναφερόμενους στους λόγους για τους οποίους μετακινήθηκε με το σκάφος του Λιμενικού στη Χίο, ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρης Χαλκιώτης, στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει, γιατί δεν μπορεί ο κάποιος που προΐσταται μιας υπηρεσίας να μη γνωρίζει τα «εργαλεία» του και το ανθρώπινο δυναμικό του. «Αν έχουμε μια έκτακτη αποστολή, πρέπει να γνωρίζω την επιχειρησιακή ετοιμότητα και να μπορώ να επιλέξω αν πρέπει να συμμετάσχει ένα τέτοιο σκάφος ή όχι.» Είπε μάλιστα αρχικά, ότι θα έπρεπε να το κάνει και άλλες φορές αυτό. Είναι, άραγε, τεχνικός και ο γενικός γραμματέας, που θα πρέπει να κάνει «crash test» στα μέσα της υπηρεσίας και να κρίνει ποιο είναι κατάλληλο ή όχι; Λίγο αργότερα, βέβαια, σε ερώτηση αν θα χρησιμοποιούσε ξανά το ίδιο σκάφος για μετακίνησή του είπε, «μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης».
Πελ.Γ.

Πλήρωσαν κιόλας;
Λόγω του ότι η ιατροδικαστής στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης δεν έχει τα μέσα για να κάνει ιατροδικαστικές εξετάσεις, πόσο μάλλον σε τέτοιες περίπλοκες περιπτώσεις όπως αυτή του 44χρονου ερασιτέχνη ψαρά, η σορός του στάλθηκε στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών. Όπως λένε όμως οι πληροφορίες μας, κλήθηκε η οικογένεια να καλύψει τα έξοδα μετακίνησης από τη Μυτιλήνη στην Αθήνα και την επιστροφή. Επειδή το Νοσοκομείο έχει αδυναμία στον τομέα, θα πρέπει η οικογένεια να πληρώσει αυτό που η Πολιτεία έχει υποχρέωση να κάνει, πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για μια τέτοια περίπτωση;
Πελ.Γ.

Για τη διεύρυνση του ωραρίου

Δεν είδε με καλό μάτι το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων την πρόθεση του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης να προχωρήσει στο άνοιγμα των καταστημάτων τα απογεύματα της Δευτέρας και τις Κυριακές (για όσες επιχειρήσεις το επιθυμούν). Την Τρίτη, μέλη του Σωματείου μοίρασαν προκηρύξεις στην αγορά της Μυτιλήνης με τις απόψεις τους. Σε δηλώσεις της η πρόεδρός τους, Ευαγγελία Κλειδαρά, υπογράμμισε ότι η διεύρυνση του ωραρίου ευνοεί μόνο τα πολυκαταστήματα και φέρνει προβλήματα στις μικρές εμπορικές επιχειρήσεις. Τόνισε ότι η πλειοψηφία των εμπόρων είναι αντίθετη με το μέτρο αυτό και κάλεσε τον Εμπορικό Σύλλογο να επανεξετάσει τη θέση του. Όλα αυτά τα πληροφορηθήκαμε το βράδυ της Τρίτης από την «Τηλεόραση Μυτιλήνης», διότι το Παλλεσβιακό Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο κατά πάγια τακτική του δε μας στέλνει κανένα Δελτίου Τύπου για τις δραστηριότητες του ίδιου και των σωματείων που είναι στη δύναμή του.
Ν.Μ.

Για τη διεύρυνση του ωραρίου (2)

Τώρα, σε μια χειμαζόμενη αγορά, το αν το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων εκφράζει την πλειοψηφία των υπαλλήλων είναι ένα άλλο ζητούμενο, για το οποίο η πρόεδρος του Σωματείου - που παρεμπιπτόντως να σημειώσουμε ότι είναι υπάλληλος του Εργατικού Κέντρου - πολύ φοβόμαστε ότι δε θα κάνει τον κόπο να προβληματιστεί. Πάντως, αν κλείσουν κάποιες επιχειρήσεις και υπάλληλοί τους, μέλη ή όχι του Σωματείου, μείνουν άνεργοι, θα σπεύσει να διαμαρτυρηθεί και να καταγγείλει. Εύκολα πράγματα και απλά, και κυρίως... επαναστατικά.
Μα.Μ.

Ποιος φταίει…
Δεν τα βάζουν μόνο με το Πανεπιστήμιο Αθηνών ή την περιφερειάρχη όσοι με θλίψη βλέπουν να ματαιώνεται το έργο της Βρίσας. Ευθύνες επιρρίπτουν και στον τέως περιφερειάρχη Γιάννη Λέκκα, που ενώ θα μπορούσε να το έχει εντάξει στο ΠΕΠ καθυστέρησε να κινήσει τις διαδικασίες.
Για την τοπική κοινωνία η μη διάθεση κονδυλίων απ’ τον τομέα της εκπαίδευσης για το Πανεπιστήμιο Αθηνών, μέσω του ΕΣΠΑ, θα ισοσκελιζόταν με την κατασκευή άλλων έργων παιδείας. Με τη διαφορά, όμως, πως ακόμη δεν υπάρχουν τέτοια ώριμα έργα, τουλάχιστον για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δυστυχώς, γιατί οι ανάγκες που πρέπει να καλυφθούν σε εκπαιδευτήρια είναι τεράστιες.
ΜΑΡ.ΠΛ.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey