H Google ποντάρει στην τηλεόραση για πρώτη φορά

01/07/2012 - 05:56
Σε μία προσπάθεια να ανεβάσει το μερίδιο αγοράς του Chrome, η Google κάνει την πρώτη της τηλεοπτική διαφήμιση, αν και αποτελεί μία από τις πιο γνωστές εταιρείες παγκοσμίως.
Σε μία προσπάθεια να ανεβάσει το μερίδιο αγοράς του Chrome, η Google κάνει την πρώτη της τηλεοπτική διαφήμιση, αν και αποτελεί μία από τις πιο γνωστές εταιρείες παγκοσμίως.
 
Μέχρι τώρα η Google αντιστεκόταν σθεναρά στους παραδοσιακούς τρόπους marketing, χρησιμοποιώντας περισσότερο τη φήμη που απέκτησε από στόμα σε στόμα, όπως για παράδειγμα την αντικατάσταση του ρήματος αναζητώ/ψάχνω με τη φράση «google it».
Φαίνεται όμως ότι η φήμη της Google δεν είναι τελικά αρκετή για την προώθηση του δικού της προγράμματος πλοήγησης στο διαδίκτυο, τον Google Chrome. Έχοντας να τα βάλει με ισχυρότατους αντιπάλους, τον Internet Explorer της Microsoft και τον Firefox της Mozilla, ο Chrome δεν έχει καταφέρει μετά από έξι μήνες κυκλοφορίας να ξεπεράσει το ισχνό 1% στο μερίδιο αγοράς των browsers σε παγκόσμιο επίπεδο.
Έτσι, η Google αποφάσισε να κάνει την επόμενη κίνηση και να προωθήσει ένα βιντεοκλίπ, που δημιούργησε μία ομάδα της Google στην Ιαπωνία και το οποίο προοριζόταν αρχικά για το web, στον «αέρα» της τηλεόρασης.
H διαφήμιση δεν προβάλλει το όνομα της Google, παρά μόνο στο τέλος του κλιπ και προσπαθεί με κάπως ιδιαίτερο τρόπο να προβάλει την απλότητα και την καθαρότητα του περιβάλλοντος εργασίας του Google Chrome, συγκριτικά με τους υπόλοιπους browsers. Έτσι, βλέπουμε το σήμα του Chrome να καθαρίζει τουβλάκια στο στυλ του παλιού videogame Breakout ή Arkanoid, μέχρι να φτάσει στην κορυφή της επιφάνειας, αφήνοντας έτσι μόνο τα απαραίτητα για την πλοήγηση στο internet.
Δείτε το βιντεοκλίπ στη διεύθυνση: http://tinyurl.com/dbgtlo
Πηγή: www.pcw.gr




 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey