Δεν καταθέτει τα όπλα ο Μανούσης

01/07/2012 - 05:56
Ενδιαφέρον για τις μισές από τις 19 επιδοτούμενες γραμμές στο Αιγαίο έδειξαν 10 εταιρείες που κατέθεσαν προσφορές στον πρώτο διαγωνισμό που πραγματοποιεί για την περίοδο 2009 - 2010 και που προκήρυξε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ενδιαφέρον για τις μισές από τις 19 επιδοτούμενες γραμμές στο Αιγαίο έδειξαν 10 εταιρείες που κατέθεσαν προσφορές στον πρώτο διαγωνισμό που πραγματοποιεί για την περίοδο 2009 - 2010 και που προκήρυξε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Μεταξύ των εταιρειών που πήραν μέρος και αφορούν τις γραμμές της Λήμνου, είναι η ΝΕΛ και η «Θεσσαλονίκη Ν.Ε.», η οποία έχει άμεση σχέση με την εταιρεία ΣΑΟΣ του Φώτη Μανούση.

Ειδικότερα, στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος και επιστροφή, προσφορές κατέθεσαν η ΝΕΛ με το «Ταξιάρχης» για 12 χρόνια, ενώ προβλέπεται η αντικατάσταση με νέο πλοίο στα τρία χρόνια και η «Θεσσαλονίκη Ναυτική Εταιρεία» με το «Εξπρές Λήμνος» για δύο χρόνια. Εκτός από τις 10 γραμμές, για τις οποίες κατατέθηκαν προσφορές, ο διαγωνισμός περιλαμβάνει ακόμα εννέα γραμμές, για τις οποίες όμως δεν υπήρξε ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Μέσα στις γραμμές που δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον είναι και η γραμμή Κύμη - Λήμνος.

Θα συζητηθεί

Η εξέλιξη αυτή που αναμένεται να συζητηθεί έντονα στη Λήμνο, καθώς επανέρχεται στο προσκήνιο μια εταιρεία που, αν και παρουσιάζεται ως νέα, έχει απασχολήσει έντονα τους φορείς και που, όπως οι ίδιοι έχουν τονίσει κατά καιρούς, «μόνο προβλήματα έχει δημιουργήσει και έχει πάει ακτοπλοϊκά το νησί πολλά χρόνια πίσω». Το πλοίο «Εξπρές Λήμνος» είχε δρομολογηθεί στη γραμμή Λαύριο - Λήμνος από τον εφοπλιστή Φώτη Μανούση για αναβάθμιση.
Όμως, γενικότερα, το άνοιγμα των προσφορών βρίσκει αντίθετους τους φορείς της Λήμνου, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα είχαν ζητήσει με επιστολή τους στον πρωθυπουργό και τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, αναβολή του διαγωνισμού. Ζητούσαν να υπάρξει διάλογος του ΥΕΝΑΝΠ με τους φορείς, με σκοπό, «σε πρώτη φάση, την ενσωμάτωση τροποποιήσεων στη νέα προκήρυξη και, σε δεύτερη φάση, τη χάραξη μεσοπρόθεσμης πολιτικής για την κάλυψη των αναγκών του νησιού (καθημερινή σύνδεση της Λήμνου, πλοία Α΄ - Β΄ - Γ΄ κατηγορίας, μεταφορικό ισοδύναμο κ.λπ.)». Όπως αναφέρουν οι φορείς, οι φόβοι τους εστιάζονται στο ότι «ο συγκεκριμένος διαγωνισμός θα έχει ως αποτέλεσμα για τουλάχιστον τρία χρόνια ακόμη «να εξυπηρετούμαστε από πλοία τετάρτης κατηγορίας, σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για την ανάπτυξη του νησιού μας».
 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey