Ένα διαφορετικό summer school από το Κέντρο Θεραπευτικής Παρέμβασης "ΜΑΖΙ"

23/06/2025 - 14:03 Ενημερώθηκε 24/06/2025 - 15:51

Γράφει η Θάλεια Βουγδή

 

"Τα μυαλά που κουβαλάμε"

 

"Παγωτατζίδικο το Λεμονάκι"

 

"Το παιχνίδι που λερώνει..."



Ένα πολύ ενδιαφέρον και δυνατό "summer school" διοργανώνει για τον Ιούλιο το Κέντρο Θεραπευτικής Παρέμβασης ΜΑΖΙ του Γιαννιόγλου Ιγνάτη στην Καλλονή.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα ξεκινά την Τετάρτη 2 Ιουλίου στις 7 το απόγευμα όπου ο Ιγνάτης και η Μιχαέλα, με ένα βιωματικό τρόπο παιχνιδιού και έκφρασης,
θα παίξουν "το παιχνίδι που λερώνει" σε μια διαφορετική έκδοση από τα συνηθισμένα, με περισσότερη δράση. Στόχος η αισθητηριακή εξερεύνηση, η ενίσχυση της μνήμης, συγκέντρωσης, ταχύτητα επεξεργασίας, δημιουργικότητα, φαντασία, δεξιότητες αδρής και λεπτής κίνησης, συναίσθημα, επικοινωνία, συνεργασία.

Τις Τετάρτες 9 και 16 Ιουλίου στις 6.30 τα παιδιά θα συναντήσουν τη Στέλλα σε νέες περιπέτειες: Θα μπορούν να είναι ο εαυτός τους, να εκφραστούν, να ενδυναμωθούν. Κεντρικός στόχος των εργαστηρίων είναι να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν, να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες εμπνευσμένες από την ταινία Inside Out.

Τι προσφέρει το εργαστήριο; Συναισθηματική αναγνώριση Drive in cinema εμπειρία Art therapy Play therapy Role plays Ομαδικότητα και φαντασία.

Τέλος, λίγο πριν τον Αύγουστο την Τρίτη 29 Ιουλίου σε ένα διαφορετικό εργαστήριο δεξιοτήτων τα παιδιά με τον Ιγνάτη και την Μιχαέλα θα μαζέψουν λεμόνια από τα δέντρα του κήπου και θα δημιουργήσουν τις πιο λεμονάτες και δροσερές συνταγές, κατασκευές και παιχνίδια. Στόχος η αισθητηριακή εξερεύνηση, η ακολουθία εντολών, η ενίσχυση της μνήμης, συγκέντρωσης, ταχύτητα επεξεργασίας, δημιουργικότητας, φαντασίας και ανάπτυξη των δεξιοτήτων αδρής και λεπτής κίνησης, επικοινωνίας συνεργασίας και πολλά άλλα.

Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής: 22530 29460

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey