«Να προηγείται ενημέρωση…»

01/07/2012 - 05:56
Σε «επικοινωνιακό» πρόβλημα μεταξύ του Νοσοκομείου Μυτιλήνης και των αεροπορικών εταιρειών, φαίνεται να οφείλεται το ζήτημα των αεροκομιδών που έχει αναδείξει επανειλημμένα ο Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης.
Σε «επικοινωνιακό» πρόβλημα μεταξύ του Νοσοκομείου Μυτιλήνης και των αεροπορικών εταιρειών - τουλάχιστον ως προς τη μεταφορά των χρόνιων περιστατικών και των θερμοκοιτίδων - φαίνεται να οφείλεται το ζήτημα των αεροκομιδών που έχει αναδείξει επανειλημμένα ο Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης Νίκος Μαυρουδής, και πρόσφατα ζήτησε να συζητηθεί και στο Νομαρχιακό Συμβούλιο ο νομαρχιακός σύμβουλος, επικεφαλής της ΝΑΣ, Βαγγέλης Παλαιολόγος.

Μετά το ρεπορτάζ του «Ε» για το θέμα, η εταιρεία Aegean Airlines, απαντώντας μέσω του γιατρού και ιατρικού συμβούλου της, Γρηγόρη Κυριάκου, και της υπεύθυνης δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, Ρούλας Σαλούτση, υποστηρίζει ότι δεν αρνήθηκε ποτέ η εταιρεία να κάνει αεροδιακομιδές, τίθενται όμως κάποιοι όροι που έχουν σχέση κυρίως με το χρόνο ενημέρωσής της για τη μεταφορά. Θα πρέπει, δηλαδή, τουλάχιστον μια μέρα πριν η εταιρεία να έχει ενημερωθεί για την αερομεταφορά, γεγονός που αμέσως «ακυρώνει» τις επείγουσες αεροδιακομιδές, τουλάχιστον όμως αποτελεί μια λύση για τα χρόνια περιστατικά που μέχρι τώρα απέκλειε το Νοσοκομείο ότι μπορούν να γίνουν.

«Μεταφέραμε δεκάδες»
Ειδικότερα - όπως τονίζει η κ. Σαλούτση - «η Aegean προσφέρει αυτή την υπηρεσία από το 2007, έχει δυνατότητα μεταφοράς με φορείο για τα αεροσκάφη Α320-1 και RJ και μέχρι τώρα, μηδέ της Μυτιλήνης εξαιρουμένης, έχει μεταφέρει δεκάδες ασθενείς και από το εξωτερικό και στο εσωτερικό, απλά υπάρχει χρονικός περιορισμός κλεισίματος της μεταφοράς για επιχειρησιακούς λόγους (βασικά το φορείο τοποθετείται από μηχανικούς στην Αθήνα) και τα πάντα αναφέρονται στο κέντρο κρατήσεων της εταιρείας μας. Παράλληλα, η εταιρεία αναλαμβάνει τη μεταφορά θερμοκοιτίδων και έχει ενημερωθεί εγγράφως για τις δυνατότητες αυτές και το ΕΚΑΜ.».
Σύμφωνα πάντα με την Aegean «για τη μεταφορά ενός ασθενούς με φορείο και προκειμένου να γίνει σχετική κράτηση ακολουθείται η εξής διαδικασία:
1. Θα πρέπει η ζήτηση να γίνει τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την πτήση.
2. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο ασθενής να συνοδεύεται από γιατρό.
3. Στη συνέχεια θα πρέπει ο γιατρός του επιβάτη να υπογράψει δύο φόρμες όπου αναγράφονται συγκεκριμένα στοιχεία που αφορούν την κατάσταση υγείας του επιβάτη και να σταλεί υπογεγραμμένη πίσω στην Α3.
Η εταιρεία από την πλευρά της φροντίζει για τα παρακάτω.
1. Κάνει την κράτηση και περνάει σημείωση για το φορείο και περιμένει επιβεβαίωση από το control.
2. To control πρέπει να επικοινωνήσει με το OCC προκειμένου να ελέγξουν εάν μπορεί να μπει το φορείο στη συγκεκριμένη πτήση (υπ’ όψιν ότι ένα φορείο καταλαμβάνει έξι θέσεις).
3. Οι φόρμες υπογεγραμμένες από το γιατρό του επιβάτη στέλνονται στον κ. Κυριακού (γιατρός της Α3) και περιμένουμε επιβεβαίωση.
Εφόσον όλα τα παραπάνω είναι επιβεβαιωμένα, το φορείο μπορεί να μπει στην πτήση.».

Επιβεβαίωση
Τα ίδια επιβεβαιώνει και ο ιατρικός σύμβουλος της εταιρείας Γρηγόρης Κυριακού, ο οποίος μάλιστα αναφέρει ότι τελευταία φορά που έγινε αεροδιακομιδή από τη Μυτιλήνη προς την Αθήνα με την Aegean Airlines ήταν στις 11 Δεκεμβρίου 2009. Ο ίδιος επιβεβαιώνει ότι γίνεται και πολύ συχνή αεροδιακομιδή νεογνών σε θερμοκοιτίδα.
Ο διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, Νίκος Μαυρουδής, με τη σειρά του ζήτησε χθες από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Νοσοκομείου τα επίσημα στοιχεία για τις αεροδιακομιδές, προκειμένου «ν’ απαντήσει με στοιχεία». Τόνισε, πάντως, ότι μέχρι τώρα η εταιρεία δεν έχει απαντήσει στις επιστολές του Νοσοκομείου για το πρόβλημα των αεροδιακομιδών, που αφορά βέβαια - όπως έχει πει - όλες τις εταιρείες και όχι μόνο την Aegean.
«Εμείς καταγγείλαμε ένα υπαρκτό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε σε κάθε περίπτωση ανάγκης για αεροδιακομιδή. Μακάρι οι εταιρείες ν’ αναλάβουν αυτό το κομμάτι και να μη χρειάζεται να καλούμε «ντακότα» για κάθε περιστατικό. Όμως γνωρίζω ότι υπάρχουν δεκάδες περιστατικά που οι εταιρείες αρνήθηκαν να μεταφέρουν», κατέληξε ο κ. Μαυρουδής.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey