Καινοτομία, αλλιώς...

01/07/2012 - 05:56
Όποιον και να ρωτήσετε αυτές τις μέρες, θα σας πει ότι η απάντηση στην κρίση είναι μία: Καινοτομία. Δεν ξέρω αν όλοι το έχουν ψάξει ή απλώς αντιγράφουν ο ένας τον άλλο και τα λένε αυτά, αλλά μου φαίνεται κάπου υπάρχει ένα δίκιο.
Innovate or else...
Όποιον και να ρωτήσετε αυτές τις μέρες, θα σας πει ότι η απάντηση στην κρίση είναι μία: Καινοτομία. Δεν ξέρω αν όλοι το έχουν ψάξει ή απλώς αντιγράφουν ο ένας τον άλλο και τα λένε αυτά, αλλά μου φαίνεται κάπου υπάρχει ένα δίκιο. Αν όλα έχουν δοκιμαστεί, από προϊόντα μέχρι κοινωνικά και οικονομικά συστήματα, τι άλλο μένει να κάνει κανείς; Να ψάξει για το καινούργιο.
Και επειδή το να αλλάξουμε κοινωνικό ή οικονομικό σύστημα είναι κομματάκι δύσκολο και θέλει μια σκέψη παραπάνω, μπορούμε να επιδοθούμε σε αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών που θα κάνουν τη διαφορά. Ήδη, οι ιδέες ανά τον κόσμο πέφτουν βροχή και η παρακάτω «βόλτα» θα σας πείσει πως ό,τι και να ‘χετε βάλει στο μυαλό σας δεν είναι ούτε πολύ περίεργο, ούτε πολύ τρελό...
Αλυσίδα εστιατορίων στην Ισπανία προσφέρει δωρεάν μαθήματα αγγλικών. Μαζί με τις μεσογειακές της γεύσεις, προσφέρει στους θαμώνες της - κυρίως επαγγελματίες, επιχειρηματίες και στελέχη - εξάσκηση στα αγγλικά και ολίγον networking...
Όχι μία, όχι δύο, αλλά 19 καινούργιες γεύσεις λάνσαρε η Kit Kat στην Ιαπωνία! Κάθε μία γεύση αντιπροσωπεύει σπεσιαλιτέ μιας συγκεκριμένης περιοχής και πωλείται αποκλειστικά σε αυτή την περιοχή. Αυτό θα πει localization...
Εταιρεία στις ΗΠΑ προσφέρει οργανική σούπα σε συνδρομητές. Οι τυχεροί πελάτες λαμβάνουν σε καθημερινή βάση τη φρέσκια σουπίτσα τους, εφόσον έχουν προνοήσει να την παραγγείλουν μια εβδομάδα πριν. Η διανομή γίνεται αποκλειστικά με ποδήλατο.
Η επόμενη ιδέα πιστεύω θα είχε φοβερή επιτυχία στη χώρα μας, καθώς ως γνωστόν όλοι οι Έλληνες κρύβουν μέσα τους ένα συγγραφέα. Do it yourself στο χώρο των εκδόσεων. Ο συγγραφέας στέλνει το βιβλίο του σε ένα site ονόματι IndieReader. Εάν το βιβλίο πληροί κάποιες στοιχειώδεις προδιαγραφές, ανεβαίνει προς πώληση στο site. Όταν και εφόσον βρεθεί πελάτης, το site ειδοποιεί το συγγραφέα, ο οποίος στέλνει το βιβλίο στον αγοραστή. Το site αποδίδει στο συγγραφέα το 75% από τις πωλήσεις, αλλά κι εκείνος πληρώνει «νοίκι» περί τα 150 δολλάρια για ένα χρόνο.
Το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος. Αυτόματοι πωλητές... αρωμάτων. Στους δρόμους του Παρισιού βεβαίως. Την ιδέα είχε η Sephora, διαθέτοντας έτσι με έναν αρκετά πρωτότυπο τρόπο το άρωμα CΚ One του Calvin Klein. Στον αντίποδα, στη βόρεια Ισπανία, αυτόματους πωλητές εγκατέστησε κι ένα... χασάπικο, έτσι ώστε να προσφέρει 24ωρη εξυπηρέτηση στους πελάτες του...
Μετά από όλα αυτά, θα συνεχίσετε να κρατάτε τις ιδέες σας στο συρτάρι;

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey