Επιστρέφει στις άγονες γραμμές των Κυκλάδων το «Αίολος Κεντέρης Ι» της ΝΕΛ, σύμφωνα με το περιοδικό «Εφοπλιστής». Θυμίζουμε ότι στόχος της Ναυτιλιακής ήταν το πλοίο να πουληθεί στη γαλλική εταιρεία που το είχε ναυλώσει.
Επιστρέφει στις άγονες γραμμές των Κυκλάδων το «Αίολος Κεντέρης Ι» της ΝΕΛ, σύμφωνα με το περιοδικό «Εφοπλιστής». Θυμίζουμε ότι στόχος της Ναυτιλιακής ήταν το πλοίο να πουληθεί στη γαλλική εταιρεία που το είχε ναυλώσει. Επίσης το περιοδικό επιβεβαιώνει παλιότερο ρεπορτάζ του «Ε» για τη ναύλωση του πλοίου «Μυρτιδιώτισσα» από τη ΝΕΛ. Το πλοίο, αφού περάσει από μεγάλες επισκευές, θα χρησιμοποιηθεί για να καλύψει τις ετήσιες ακινησίες των άλλων πλοίων της εταιρείας. Η επισκευή του αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Σεπτεμβρίου και καπετάνιος του θα είναι ο Γιάννης Κοζανίτης.
Θετικά αντίκτυπο είχε η δρομολόγηση του «Αλκυόνη» στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Σποράδες, με το πλοίο να σημειώνει υψηλές πληρότητες κατά τη διάρκεια του Αυγούστου.
Άλλο ένα πλοίο που φημολογείται ότι θα περάσει στη διαχείριση της ΝΕΛ είναι το «Απόλλων».
Σε ό,τι αφορά στα οχηματαγωγά της ΝΕΛ, το «Ιππότης» κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού αντικατέστησε το «Μύκονος» στις Κυκλάδες, διότι το πρώτο έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα. Το «Μύκονος», ωστόσο, είναι από τα λίγα οχηματαγωγά που κυκλοφορούν στο Αιγαίο και έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν εύφλεκτα φορτία (καύσιμα, οινόπνευμα κ.λπ.).
Θετικά σχόλια
Εξαιρετικά θετικά σχόλια καταγράφει το περιοδικό «Εφοπλιστής» για το «European Express» της ΝΕΛ. Εκείνο που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους κατοίκους της Λέσβου και της Χίου, είναι πως το πλοίο σήμερα ταξιδεύει με 20,5 μίλια ταχύτητα, αλλά άνετα μπορεί να αυξήσει την ταχύτητά του στα 25,5 μίλα ανά ώρα. Με τέτοια ταχύτητα θα ανταγωνίζεται «στα ίσια» το «Νήσος Χίος».
Κορυφαία στελέχη της ΝΕΛ αναφέρουν ότι οι λόγοι που δεν αυξάνεται η ταχύτητα του πλοίου είναι τρεις:
- Μεγαλύτερη ταχύτητα σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων κι αυτό οδηγεί σε αύξηση του κόστους λειτουργίας του.
- Η εκκίνηση του πλοίου βραδινές ώρες από τα λιμάνια της Μυτιλήνης και του Πειραιά δε γίνεται θετικά δεκτή από τους οδηγούς των φορτηγών και τις μεταφορικές εταιρείες.
- Μεγαλύτερη ταχύτητα σημαίνει μεγαλύτερη καταπόνηση της μηχανής του πλοίου κι άρα αυξάνονται οι πιθανότητες για βλάβες.
Το φετινό χειμώνα θα είναι η πρώτη φορά που το πλοίο θα περάσει από ετήσια επιθεώρηση στα χέρια της ΝΕΛ. Όταν γίνει αυτό, οι μηχανικοί της εταιρείας θα έχουν μια πλήρη εικόνα της κατάστασης της μηχανής του πλοίου και των δυνατοτήτων που αυτό έχει. Τότε πιθανότατα θα αποφασισθεί και μια μικρή αύξηση της ταχύτητάς του.