Ο χάρτης της Παιδείας στη Λήμνο

01/07/2012 - 05:56
Στο περιθώριο της ημερίδας για τη «Νέα εκπαιδευτική πολιτική και το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης», που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα την περασμένη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου, συναντήθηκε ο δήμαρχος Λήμνου, Αντώνης Χατζηδιαμαντής, με την υπουργό Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου.
Στο περιθώριο της ημερίδας για τη «Νέα εκπαιδευτική πολιτική και το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης», που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα την περασμένη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου, συναντήθηκε ο δήμαρχος Λήμνου, Αντώνης Χατζηδιαμαντής, με την υπουργό Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου.
Όπως ο κ. Χατζηδιαματνής σημείωσε, η υπουργός δεσμεύτηκε ότι «πριν παρθούν οι τελικές αποφάσεις, θα ακούσει με μεγάλη προσοχή τις απόψεις της αυτοδιοίκησης».


Παράλληλα, ο δήμαρχος Λήμνου συναντήθηκε με υπηρεσιακούς παράγοντες προκειμένου να προωθήσει εκπαιδευτικά θέματα της Λήμνου, όπως αυτό της χρηματοδότησης των κτηριακών υποδομών και του εξοπλισμού σχολικών μονάδων, της προετοιμασίας για την εφαρμογή προγραμμάτων διά βίου μάθησης, της επίλυσης θεμάτων λειτουργίας του Τμήματος Αθλητικής Διευκόλυνσης, καθώς και της συστηματικής προετοιμασίας για την καλύτερη οργάνωση του συστήματος μεταφοράς μαθητών από τη νέα σχολική χρονιά.

Καταγραφή της κατάστασης
Στις συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και τους υπηρεσιακούς παράγοντες, παρουσιάστηκε και η ολοκληρωμένη δουλειά καταγραφής της κατάστασης της εκπαίδευσης στη Λήμνο, η οποία μετά και την ολοκλήρωση των προγραμματισμένων συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς του νησιού μας, θα τεθεί για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Λήμνου.
Συγκεκριμένα, ο Δήμος Λήμνου προχώρησε σε λεπτομερή καταγραφή της κατάστασης των διδακτηρίων της Λήμνου, καθώς και των αναγκών των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να είναι κατάλληλα προετοιμασμένος για την επόμενη σχολική χρονιά, που θα επωμιστεί όλα τα θέματα της κατασκευής, επισκευής και λειτουργίας των κτηρίων καθώς και της μετακίνησης των μαθητών.
Η δημοτική αρχή απέστειλε ένα ερωτηματολόγιο σε όλα τα σχολεία, που αφορά στα σχολικά κτήρια και στην κατάσταση στην οποία βρίσκονται, καθώς ζητούνται και οι προτάσεις των εκπαιδευτικών για τη βελτίωση, το μαθητικό δυναμικό και τη μετακίνηση μαθητών και το εκπαιδευτικό έργο, αλλά και προτάσεις για την οργάνωση γενικότερα της εκπαίδευσης στη Λήμνο.
«Κάναμε μια λεπτομερή καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης στα διδακτήρια και υπάρχει αυτήν τη στιγμή μια σφαιρική εικόνα για την υπάρχουσα κατάσταση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια μας για να προχωρήσουμε», δήλωσε ο δήμαρχος Λήμνου. Ήδη τα αποτελέσματα της καταγραφής έχουν παρουσιαστεί σε εκδήλωση στους διευθυντές των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, παρουσία και του προϊσταμένου του Γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μανώλη Ρόκου, και του προέδρου τής ΕΛΜΕ, Θόδωρου Μονοκρούσου. Στη συνέχεια, ακολούθησε η παρουσίαση στους διευθυντές όλων των δημοτικών σχολείων της Λήμνου και τον προϊστάμενο του Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Παναγιώτη Μουτζούρη, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνει η παρουσίαση για τα νηπιαγωγεία του νησιού.

Αντιδράσεις για τις συγχωνεύσεις

Σ’ ό,τι αφορά στο πρόγραμμα συγχωνεύσεων και καταργήσεων για τα σχολεία της Λήμνου, συζητήθηκε το σχέδιο το Σχολείο της Παναγιάς, που λειτουργεί και με τους μαθητές της Πλάκας (σύνολο 13), να μεταφερθεί στο Σχολείο Κοντοπουλίου. Επίσης, συζητήθηκε ευρέως το θέμα του Δημοτικού Σχολείου στο Πλατύ, που παραμένει ως έχει ενώ φιλοξενεί μόνο 12 μαθητές. Ακόμη προβλέπεται κατάργηση του Δημοτικού Σχολείου Κορνού με οκτώ μαθητές και του Νηπιαγωγείου Κορνού με τρία νήπια και η μεταφορά τους στα σχολεία της Μύρινας. Τέλος, προβλέπεται ακόμη μία κατάργηση, και επισήμως, του Σχολείου στις Σαρδές, απ’ όπου οι έξι μαθητές ήδη μεταφέρονται στο Σχολείο της Ατσικής.
Ας σημειωθεί πως υπήρξαν αντιδράσεις από τους γονείς των μαθητών της Παναγιάς και της Πλάκας, ενώ το θέμα θα συζητηθεί αναλυτικά στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λήμνου. «Στη Λήμνο έχουμε αντιδράσεις, άλλα βρισκόμαστε σ’ ένα ουσιαστικό διάλογο με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή, για να προχωρήσουμε μπροστά προς όφελος των μαθητών.»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey