Μεγάλο το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων φίλων της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης, για την έκθεση εργασιών μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας

Επιλέγοντας… ταυτότητα

21/06/2013 - 21:39

Γεμάτη μικρούς και μεγάλους επισκέπτες ήταν την Τετάρτη και την Πέμπτη η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Μυτιλήνης, κατά την έκθεση εργασιών μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, με θέμα την εταιρική ταυτότητα του φορέα. Ο κόσμος είδε τις εργασίες κι «έριξε» την ψήφο του ως προς το λογότυπο που θεωρούσε ως το πιο κατάλληλο, ενώ οι μικροί φίλοι του βιβλίου είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν εμπνευσμένοι από ιστορία που τους διάβασε ο υπεύθυνος της Εικαστικής Ακαδημίας τού ΦΟΜ.

Γεμάτη μικρούς και μεγάλους επισκέπτες ήταν την Τετάρτη και την Πέμπτη η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Μυτιλήνης, κατά την έκθεση εργασιών μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, με θέμα την εταιρική ταυτότητα του φορέα. Ο κόσμος είδε τις εργασίες κι «έριξε» την ψήφο του ως προς το λογότυπο που θεωρούσε ως το πιο κατάλληλο, ενώ οι μικροί φίλοι του βιβλίου είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν εμπνευσμένοι από ιστορία που τους διάβασε ο υπεύθυνος της Εικαστικής Ακαδημίας τού ΦΟΜ.

Ο χώρος της Βιβλιοθήκης έχει αλλάξει ριζικά τις τελευταίες ημέρες, αφού στα ράφια με τα βιβλία της έχουν αναρτηθεί οι καλοστημένες εργασίες των μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, που αφορούν την εταιρική ταυτότητα του φορέα. Σήμα και λογότυπο, επιστολόχαρτα, φυλλάδια και ψηφιακές εφαρμογές που οι φοιτητές ετοίμασαν ειδικά για τη Βιβλιοθήκη, βρίσκονται σε κοινή θέα για τους επισκέπτες της, που καλούνται να ψηφίσουν την καλύτερη εργασία.

Κατά τα εγκαίνια της έκθεσης την Τετάρτη που μας πέρασε, αλλά και προχτές Πέμπτη, ο χώρος κατακλύστηκε από κόσμο.
«Υπήρξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από το κοινό», δήλωσε στο «Ε» η υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης, Μαρία Γρηγορά. «Αυτό φάνηκε και από τα σχόλια που έγραψαν στο σχετικό βιβλίο που είχαμε τοποθετήσει για το λόγο αυτό στο χώρο της Βιβλιοθήκης, τα οποία ήταν αρκετά κατατοπιστικά και σχετίζονταν με τη συνάφεια του κάθε λογότυπου με τη Βιβλιοθήκη, που μέχρι στιγμής δε διαθέτει τη δική της ανεξάρτητη εταιρική παρουσίαση. Και είναι πολύ σημαντικό για εμάς και οφείλουμε ένα μεγάλο “ευχαριστώ”, τόσο στους φοιτητές του Τμήματος που διέθεσαν τη δουλειά τους αφιλοκερδώς, όσο και στην υπεύθυνη καθηγήτρια, Ελισάβετ Κελίδου.»

Και ζωγραφική…
Δεν ήταν όμως μόνο οι «μεγάλοι» επισκέπτες της Βιβλιοθήκης που έδειξαν τόσο ενδιαφέρον για τα όσα γίνονταν στο χώρο της, αλλά και πολλοί μικροί φίλοι του βιβλίου, που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους στη… ζωγραφική.

Το απόγευμα της Τετάρτης, ο ζωγράφος Δημήτρης Καλαντζάκης και η Σοφία Βολιώτη, από την Εικαστική Ακαδημία τού ΦΟΜ «Ο Θεόφιλος», «έπαιξαν» μαζί με τα παιδιά με τα χρώματα. Συγκεκριμένα, ο κ. Καλαντζάκης διάβασε ένα παραμύθι του Όσκαρ Ουάιλντ και τα παιδιά στη συνέχεια κλήθηκαν να ζωγραφίσουν εμπνευσμένα από αυτό, δείχνοντας μεγάλο ενδιαφέρον. Δεν ήταν, μάλιστα, λίγα αυτά που ζήτησαν να επαναληφθεί η δράση.

… και προβολή ντοκυμαντέρ
Την Πέμπτη έγινε η προβολή τού ντοκυμαντέρ για την απελευθέρωση της Λέσβου, με τίτλο «Λέσβος 1912: στα βήματα της ελευθερίας…», το σενάριο και την επιστημονική επιμέλεια του οποίου υπογράφει ο Στρατής Αναγνώστου, ενώ τη σκηνοθεσία ο Γιάννης Σκοπετέας, με την εκτέλεση παραγωγής να έχει γίνει από το Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Αμέσως μετά, ακολούθησε συζήτηση μεταξύ του κοινού και των συντελεστών τού ντοκυμαντέρ, κυρίως για τα ιστορικά γεγονότα της εποχής.
Σημειώνεται ότι η έκθεση για την επιλογή της εταιρικής ταυτότητας της Βιβλιοθήκης θα παραμείνει στο χώρο όλο το καλοκαίρι, ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες να ψηφίσουν. Η τελική επιλογή θα γίνει το Σεπτέμβριο και θα ανακοινωθεί στο κοινό, μέσα από σχετική εκδήλωση.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey