Αναλυτικά το περιεχόμενο των προτάσεων

Ποιες οι τροποποιήσεις του Master Plan

24/10/2020 - 10:30

Το έγγραφο με τίτλο «Προτάσεις για τη σύνταξη του Master Plan του λιμένα Μυτιλήνης» που υποβλήθηκε από το Δήμο Μυτιλήνης στην διεύθυνση Λιμενικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, περιλαμβάνει ουσιαστικά για την τροποποίηση του αρχικού σχεδίου.

Αναλυτικότερα οι προτάσεις που περιλαμβάνονται στο έγγραφο είναι οι παρακάτω: 

1) Αποχαρακτηρισμό του parking Μυτιλήνης ως Χερσαία Ζώνη του Λιμένα, δεδομένου ότι ο χώρος αυτός ανήκει ιδιοκτησιακά στην ΕΤΑΔ και, επομένως, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

2) Δημιουργία Εμπορικού Λιμένα στο Πέραμα (στον Κόλπο Γέρας), επίνειο της Γέρας. Η χωροθέτηση αυτή θα αποσυμφορήσει λειτουργικά τον λιμένα Μυτιλήνης. 

3) Παράλληλη διαπλάτυνση με πλωτή εξέδρα της οδού Χριστουγέννων. Επίσης, κάθετα σε αυτή την οδό να τοποθετηθούν δυο πλωτές προβλήτες για την εξυπηρέτηση σκαφών αναψυχής, επειδή η θέση αυτή δεν θα επηρεάζεται από δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

4) Οι σχεδιαζόμενες ειδικές πλατφόρμες που τοποθετούνται στο Master Plan, κάθετα στην Προκυμαία μπροστά από το Εμπορικό Επιμελητήριο, θα είναι δυσλειτουργικές, λόγω της μεγάλης θαλασσοταραχής, όταν πνέουν νότιοι άνεμοι.

5) Η χωροθέτηση της Κρουαζιέρας θα παραμείνει στο σημείο, όπου το έχετε σημειώσει στο Master Plan.

6) Θεωρούμε ότι για τη βέλτιστη λειτουργικότητα του λιμανιού, η χωροθέτηση για την εξυπηρέτηση των πλοιαρίων από την Τουρκία, πρέπει να παραμείνει στη σημερινή θέση, δηλαδή κοντά στο σημερινό Τελωνείο.

7) Να μην κατεδαφιστεί το Παλαιό Κολυμβητήριο. Η Δημοτική Αρχή το θεωρεί εμβληματικό κτήριο για την πόλη μας. Απεναντίας προτείνουμε την κατάλληλη αξιοποίησή του για διάφορες χρήσεις, οι οποίες θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των Αρχών του Λιμανιού, των εργαζομένων σε αυτό αλλά και του επιβατικού κοινού.

8) Για την επίτευξη, όμως, αυτού του σκοπού θα πρέπει να δοθούν σ’ αυτό χρήσεις Συνάθροισης Κοινού και να αυξηθεί ο Σ.Δ. από 0,60, που είναι σήμερα, σε 1,20, προκειμένου η διαρρύθμιση του κτηρίου να γίνει σε δυο επίπεδα. Διευκρινίζουμε ότι θα διατηρηθεί ο ίδιος υφιστάμενος όγκος, αφού το χαμηλότερο σημείο του εσωτερικά είναι 9,50μ και το υψηλότερο 16,50μ.

9) Παράλληλα, το υφιστάμενο από οπλισμένο σκυρόδεμα περίγραμμα του παραπάνω κτηρίου, το οποίο παρουσιάζει στατικά προβλήματα, θα ενισχυθεί στατικά, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς. Διευκρινίζουμε ότι όλες οι νέες κατασκευές θα γίνουν εσωτερικά σε αυτό, με ανεξάρτητο στατικό φορέα. 

10) Δημιουργία υδατοδρομίου και ορισμού θέσης για προσθαλάσσωση των υδροπλάνων στην περιοχή της Σκάλας Λουτρών (στον Κόλπο Γέρας). Σας υπενθυμίζουμε ότι η θέση αυτή απέχει 8 χιλιόμετρα από τη Μυτιλήνη. Η χωροθέτηση αυτή θα αποσυμφορήσει, ακόμη περισσότερο, χωροταξιακά τον λιμένα Μυτιλήνης.

11) Η προβλεπόμενη θέση ελλιμενισμού μικρών σκαφών αλιείας, στην οδό Χριστουγέννων, προτείνουμε να μεταφερθεί στο Ναυτικό Όμιλο. Εκεί, υπάρχει μεγαλύτερη δυνατότητα για επέκταση και διαρρύθμιση χώρου, όπου θα εξυπηρετείται καλύτερα και ευχερέστερα ο ελλιμενισμός των συγκεκριμένων σκαφών.

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey