Η TurYol από αύριο στη γραμμή Μυτιλήνης - Αϊβαλιού

Επιτέλους! Σοβαρή εξυπηρέτηση

30/05/2012 - 15:00

Η μεγάλη τουρκική εταιρεία TurYol ξεκινά από αύριο Πέμπτη και επισήμως να συνδέει τη Λέσβο με το Αϊβαλί. Γεγονός που μπορεί να μεταφρασθεί σε μοχλό ανάπτυξης του νησιού, αφού η εταιρεία δεσμεύεται ότι τα δρομολόγια που ανακοίνωσε, θα υλοποιούνται «είτε με έναν είτε με κανέναν επιβάτη», όπως χαρακτηριστικά δηλώνεται.

Η μεγάλη τουρκική εταιρεία TurYol ξεκινά από αύριο Πέμπτη και επισήμως να συνδέει τη Λέσβο με το Αϊβαλί. Γεγονός που μπορεί να μεταφρασθεί σε μοχλό ανάπτυξης του νησιού, αφού η εταιρεία δεσμεύεται ότι τα δρομολόγια που ανακοίνωσε, θα υλοποιούνται «είτε με έναν είτε με κανέναν επιβάτη», όπως χαρακτηριστικά δηλώνεται.

Εισιτήρια για τα δρομολόγια με τα πλοία τής TurYol μπορεί κανείς να εκδώσει από το πρακτορείο «Mytilene Tours» στο 87 της οδού Κουντουριώτη στην προκυμαία (τηλέφωνο 22510 54383), αλλά και με όλα τα συνεργαζόμενα πρακτορεία, που ας σημειωθεί ότι δέχθηκαν με ενθουσιασμό τη λειτουργία της νέας γραμμής.

Τα δρομολόγια στη Λέσβο η TurYol θα τα υλοποιεί με το πλοίο «Midili», το οποίο μετονόμασε σε «Lesvos», μετασκευάζοντάς το με τρόπο που του επιτρέπει να μεταφέρει φορτηγά, Ι.Χ. αυτοκίνητα και λεωφορεία. Μαζί με αυτό, θα πραγματοποιεί ταξίδια στη γραμμή και το πλοίο «Kaptan Şevket» της ίδιας εταιρείας.

Το «Lesvos» θα ξεκινά από το λιμάνι της Μυτιλήνης καθημερινά, εκτός Τρίτης και Κυριακής, στις 9 το πρωί, και θα επιστρέφει από το Αϊβαλί αυθημερόν στις 6 το απόγευμα.

Το δε «Kaptan Şevket» θα ξεκινά από το Αϊβαλί κάθε Τετάρτη, Παρασκευή, Σαββάτο και Κυριακή, στις 9 το πρωί, και θα επιστρέφει από τη Μυτιλήνη αυθημερόν στις 7 το απόγευμα.

Από τα παραπάνω φανερό είναι ότι η TurYol «επιδοτεί» το δρομολόγιο της ΝΕΛ με το «Κωνσταντίνος Γ.» προς το λιμάνι τού Δικελί κάθε Τρίτη μη πραγματοποιώντας δρομολόγιο εκείνη τη μέρα προς το Αϊβαλί, ενώ πλέον το Αϊβαλί συνδέεται με τη Μυτιλήνη καθημερινά και ανεξάρτητα από τα κάθε λογής κέφια του καπετάνιου πλοιοκτήτη.

Ας σημειωθεί ότι τα δύο πλοία είναι τα ταχύτερα της γραμμής, με χρόνο δρομολογίου περί τα 15 λεπτά λιγότερα απ’ ό,τι ίσχυε μέχρι σήμερα με τα άλλα πλοία.

Εταιρεία-κολοσσός
Όπως σημείωσε χθες μιλώντας στο «Ε» ο εκ των ιδιοκτητών του πρακτορείου «Mytilene Tours» Άρης Λαζαρής, «η TurYol είναι μια μεγάλη εταιρεία, που δραστηριοποιείται στη Σμύρνη και την Κωνσταντινούπολη στις αστικές θαλάσσιες μεταφορές. Καθημερινά μεταφέρει 100.000 άτομα με 150 πλοία της. Η είσοδός της στη γραμμή Μυτιλήνης - Αϊβαλιού υποστηρίζεται από μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για τη Λέσβο στα πλοία της εταιρείας. Στόχος της προφανώς είναι να αξιοποιήσει και να ενισχύσει το τουριστικό ρεύμα Τούρκων τουριστών προς τη Λέσβο.».

Εδώ ας σημειωθεί ότι η τιμή του εισιτηρίου θα είναι 25 ευρώ μετ’ επιστροφής με αφετηρία τη Μυτιλήνη και 30 ευρώ μετ’ επιστροφής με αφετηρία το Αϊβαλί, λόγω αυξημένων λιμενικών τελών στην απέναντι ακτή.

«Τα δύο πλοία», λέει ο έτερος των επιχειρηματιών στο «Mytilene Tours», Δημήτρης Γόμος, «πληρούν όλες τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας και διαθέτουν επίσημες άδειες μεταφοράς εμπορευμάτων, λεωφορείων και φορτηγών. Πράγμα που μεταφράζεται σε μια στόχευση στην ασφάλεια και στην ποιότητα στο ταξίδι, που διακρίνει τη μεγάλη αυτή τουρκική εταιρεία.»

Μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για διακοπές στη Μυτιλήνη, στα δεκάδες πλοία τής TurYol

Ας σημειωθεί ότι κατά την παραμονή του στη Λέσβο πριν από μέρες, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Yunus Can, μιλώντας αποκλειστικά στο «Ε», είχε τονίσει πως «στόχος του δεν είναι το εύκολο και άμεσο κέρδος, αλλά να προσφέρει σταθερές, ασφαλείς και αξιόπιστες υπηρεσίες στους επιβάτες, έτσι ώστε να αναζωογονηθεί η κίνηση στη γραμμή. Αυτό θα αποφέρει στην επιχείρησή του κέρδη και περισσότερα έσοδα για τη Λέσβο και το Αϊβαλί.».

Να τονίσουμε πως κατά την εκτίμηση του Yunus Can, η TurYol στην ερχόμενη τουριστική περίοδο θα φέρει περισσότερους από 40.000 τουρίστες στη Λέσβο, ενώ πιστεύει ότι οι συνεργάτες του στην Ελλάδα θα εξασφαλίσουν μια αμοιβαία κίνηση Ελλήνων τουριστών προς την Τουρκία.


Ποια είναι η TurYol
Η οικογένεια του Yunus Can δραστηριοποιείται στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Κωνσταντινούπολης από το 1910. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν μηχανοκίνητα σκάφη. Οι θαλάσσιες αστικές συγκοινωνίες της Πόλης διεξάγονταν με τετράκωπες βάρκες 18 μέτρων. Στη δεκαετία 1930 - 1940 εισήχθησαν τα μηχανοκίνητα σκάφη, ωστόσο οι πρόγονοι του Yunus Can αντιμετώπιζαν πολλά προβλήματα από το κρατικό μονοπώλιο που ήλεγχε τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Πόλης. Χάρη στην εξυπνάδα τους, την αποφασιστικότητά τους και τη μεγάλη επιβατική κίνηση που υπήρχε, κατάφεραν να επιβιώσουν και να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους.

Η κατάργηση του κρατικού μονοπωλίου που έγινε το 1983, βρήκε τους προγόνους τού Yunus Can να δραστηριοποιούνται ήδη μια 20ετία στις κρουαζιέρες στο Βόσπορο, οι οποίες ήταν εξαιρετικά κερδοφόρες. Την ίδια πολιτική συνέχισαν μέχρι και το 1998. Τότε ασκήθηκαν πιέσεις για κατάργηση των αφετηριών που είχαν σε διάφορα σημεία της Κωνσταντινούπολης.

Εκείνη την περίοδο ανέλαβε ο Yunus Can την επιχείρηση και την οργάνωσή της από την αρχή, σε νέα βάση. Έτσι δημιουργήθηκε ο συνεταιρισμός TurYol και TurYol Α.Ş., που έχουν την ίδια διοίκηση. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 12 αφετηρίες στην Προποντίδα, πέντε αφετηρίες στη Σμύρνη και δύο αφετηρίες στα νησιά του Βοσπόρου, ενώ 60 πλοία είναι σε συνεχή δρομολόγηση σε γραμμές της Κωνσταντινούπολης και άλλα 20 στον κόλπο της Σμύρνης. Έχουν 45.000 θέσεις και μεταφέρουν σε ημερήσια βάση 120.000 άτομα. Ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων είναι τα εννέα έτη.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey