Οικονομικά εν συντομία

01/07/2012 - 05:56
Σε σύνολο 754.168 επιχειρήσεων, που τηρούν βιβλία Α΄ και Β΄ κατηγορίας Κ.Β.Σ., εντοπίστηκαν 46.290 περιπτώσεις ενεργών επιχειρήσεων, οι οποίες ενώ έχουν υποβάλει εκκαθαριστική δήλωση χρήσης 2007 δεν έχουν υποβάλει μηχανογραφικά περιοδική δήλωση δ΄ τριμήνου 2008.
Οι διασταυρωτικοί έλεγχοι έβγαλαν λαβράκι
Σε σύνολο 754.168 επιχειρήσεων, που τηρούν βιβλία Α΄ και Β΄ κατηγορίας Κ.Β.Σ., εντοπίστηκαν 46.290 περιπτώσεις ενεργών επιχειρήσεων, οι οποίες ενώ έχουν υποβάλει εκκαθαριστική δήλωση χρήσης 2007 δεν έχουν υποβάλει μηχανογραφικά περιοδική δήλωση δ΄ τριμήνου 2008.
Με εντολή του υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών κ. Αντώνη Μπέζα, τα αποτελέσματα των παραπάνω διασταυρώσεων απεστάλησαν στα αρμόδια ελεγκτικά κέντρα (ΔΕΚ, ΠΕΚ) και στις κατά τόπους ΔΟΥ για τον έλεγχό τους και ακολούθως την είσπραξη του μη αποδοθέντος φόρου και την επιβολή των προβλεπόμενων προστίμων και προσαυξήσεων.

Κι άλλα μέτρα ζητά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Πρόσθετα μέτρα μόνιμου χαρακτήρα, προκειμένου το δημόσιο έλλειμμα να επανέλθει και να διατηρηθεί κάτω από το 3% του ΑΕΠ, εκτιμά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι θα πρέπει να λάβει η κυβέρνηση, στο πλαίσιο των προσπαθειών δημοσιονομικής εξυγίανσης. Όπως υποστηρίζουν στις Βρυξέλλες, ορισμένα από τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση και παρουσίασε στον αρμόδιο επίτροπο, Χοακίν Αλμούνια, είναι μιας χρήσης και θα βοηθήσουν το 2009 να μην αυξηθεί περαιτέρω το έλλειμμα. Όμως, για την επαναφορά του ελλείμματος κάτω του 3% του ΑΕΠ, θα χρειαστούν πρόσθετα μέτρα, μόνιμου χαρακτήρα.

Κέρδη 22,26 εκατ. ευρώ για την Attica Group
Έσοδα ύψους 325,91 εκατ. ευρώ για το 2008, έναντι 316,31 εκατ. ευρώ το 2007, ανακοίνωσε ο όμιλος της Attica Group. Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 22,26 εκατ. ευρώ, στα οποία περιλαμβάνονται έκτακτα κέρδη 9,65 εκατ. ευρώ από τις πωλήσεις τεσσάρων πλοίων Ro-Ro στις αρχές του 2008. Τo 2007 τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου Attica είχαν ανέλθει στα 50,72 εκατ., στα οποία περιλαμβάνονται έκτακτα κέρδη 40,2 εκατ. ευρώ από την πώληση του «Superfast X» και της συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των «Μινωικών Γραμμών». Θα πρέπει να σημειωθεί ότι, μετά τη συγχώνευση της «Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε.» από την Attica Group, δεν προκύπτουν δικαιώματα μειοψηφιών στα ετήσια αποτελέσματα του ομίλου Attica.

Κατά 12% μειώθηκαν οι τιμές των ξενοδοχείων στον κόσμο
Η πτώση του μέσου όρου των τιμών των ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο συνεχίζεται και τους τελευταίους μήνες του 2008 έφτασε το 12%, το χαμηλότερο επίπεδο εδώ και τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Hotels.com. Στη Γαλλία, η πτώση των τιμών των ξενοδοχείων είναι της τάξης του 3%, μικρότερη από τις γειτονικές της χώρες. Μόνο στο Παρίσι (119 ευρώ) και την Ντοβίλ (132 ευρώ) ο μέσος όρος των τιμών ξεπερνά τα 100 ευρώ. Στη Βρετανία η πτώση φτάνει το 24%. Οι τιμές των ξενοδοχείων στις ευρωπαϊκές πόλεις είναι κατά 10% φθηνότερες, δείχνοντας τη βούληση των ξενοδόχων να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση και να διατηρήσουν την πληρότητα των επιχειρήσεών τους. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, η πτώση των τιμών είναι μεγαλύτερη στη Βόρεια Αμερική (12%), ακολουθεί η Ευρώπη, η Καραϊβική και η Λατινική Αμερική, εξηγεί ο πρόεδρος της Hotels.com, Ντέιβιντ Ρος, και τονίζει πως «το 2009 θα είναι χωρίς αμφιβολία η χρονιά των ευκαιριών για αυτούς που θέλουν να ταξιδέψουν φτηνά».

Μέση αύξηση πωλήσεων κατά 10% για την Ε.Β.Ζ.
Μέση αύξηση πωλήσεων της τάξης του 10%, σε σχέση με πέρυσι, σημειώνει στο πρώτο δίμηνο του 2009 η Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης (Ε.Β.Ζ.), χάρη - μεταξύ άλλων - στην πολύ καλή ποιότητα και τις ανταγωνιστικές τιμές, που διασφάλισαν για την εταιρεία οι παραλαβές των πρώτων 24.000 τόνων ζάχαρης από Γερμανία και Γαλλία, στο πλαίσιο της συμφωνίας «swap» (σ.σ. πρόκειται για τη συμφωνία περί συνολικής παραγωγής «φασόν» 57.000 τόνων ζάχαρης ελληνικής ποσόστωσης από χώρες της Ε.Ε., εκ των οποίων 28.500 θα παραχθούν στη Γαλλία και άλλοι τόσοι σε εργοστάσια της Γερμανίας).
 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey