Επιτέλους… διαφήμιση!

01/07/2012 - 05:56
Με το βραβευμένο περίπτερο της «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.». Δεκάδες επιχειρήσεις και φορείς της Λέσβου στην Κωνσταντινούπολη και την πέμπτη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στον κόσμο, με αποκλειστικό στόχο της την ουσιαστική προβολή της Λέσβου στην τουρκική αγορά.
Με το βραβευμένο περίπτερο της «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.»
Δεκάδες επιχειρήσεις και φορείς της Λέσβου στην Κωνσταντινούπολη και την πέμπτη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στον κόσμο, με αποκλειστικό στόχο της την ουσιαστική προβολή της Λέσβου στην τουρκική αγορά


Η καλή μέρα φάνηκε από το «πρωί» της συμμετοχής στην Έκθεση της Σμύρνης. Κι ήρθε το πενθήμερο στην Κωνσταντινούπολη να επιβεβαιώσει πλήρως πως για πρώτη φορά ίσως στην ιστορία της η Λέσβος και οι επιχειρήσεις της προβλήθηκαν ουσιαστικά σε μια μεγάλη τουριστική έκθεση. Με σοβαρότητα, χωρίς προχειρότητες, αλλά προπαντός με γνώση της αγοράς στην οποία απευθύνθηκαν οι άνθρωποι της εταιρείας «Επικοινωνία Αιγαίου», έφτιαξαν ένα πρόγραμμα προβολής του νησιού και των επιχειρήσεών του στην πέμπτη μεγαλύτερη στον κόσμο τουριστική έκθεση, την ΕΜΙΤΤ 2012, στην οποία συμμετείχαν 4.500 εκθέτες με περίπτερά τους σε 12 χωλ και την οποία επισκέφθηκαν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι. Ανάμεσα στους 4.500 αυτούς εκθέτες, το περίπτερο της «Επικοινωνίας Αιγαίου», η οποία εκδίδει και την εφημερίδα «Εμπρός». Περίπτερο που εντυπωσίασε και χαρακτηρίσθηκε ως ένα από τα 30 καλύτερα περίπτερα της ΕΜΙΤΤ 2012. Έτσι, η Λέσβος στάθηκε «ίσος προς ίσον» δίπλα σε 29 περίπτερα παγκόσμιων τουριστικών κολοσσών. Και ήταν αυτό το περίπτερο το μόνο βραβευμένο ελληνικό περίπτερο.

Από την αρχή της περασμένης εβδομάδας, οι άνθρωποι της εταιρείας «Επικοινωνία Αιγαίου» ήταν στην Κωνσταντινούπολη στήνοντας το ειδικά σχεδιασμένο περίπτερο που πολυδιάστατα παρουσίασε τη Λέσβο, τους ανθρώπους της και τις επιχειρήσεις της. Στόχος, η προσέλκυση Τούρκων επισκεπτών, ο διπλασιασμός των 15.000 Τούρκων που το 2011 επισκέφθηκαν τη Λέσβο. Πώς θα γινόταν αυτό; Με σύνθημα στην τουρκική γλώσσα και χρησιμοποιώντας όρους γνωστούς στους Τούρκους. «Μυτιλήνη, ένα παραμύθι δίπλα σας» ήταν το σύνθημα που επιλέχθηκε. Μεταφράστηκε σωστά στα τουρκικά και χρησιμοποιήθηκε παντού. Κι αγκαλιάστηκε από τους Τούρκους που είδαν πως αυτό το άγνωστο νησί δίπλα τους που διαφημιζόταν έως τώρα με ιδιωτικά αλλά και δημόσια χρήματα στην… αγγλική γλώσσα ως Λέσβος, δεν ήταν παρά η Μυτιλήνη…
Κι όταν την περασμένη Τρίτη πέρασαν με ναύλωση σκάφους στο Αϊβαλί και ανηφόρισαν στην Κωνσταντινούπολη και τα υπόλοιπα στελέχη της εταιρείας, όλα ήταν έτοιμα. Την Πέμπτη το πρωί, στο κέντρο τού Χωλ 2, που συγκέντρωσε τους περισσότερους επισκέπτες, λίγες δεκάδες μέτρα από την είσοδο της Έκθεσης υψωνόταν το εντυπωσιακό περίπτερο της Λέσβου. Ειδικά σχεδιασμένο από τη Μυτιληνιά αρχιτεκτόνισσα Ιωάννα Βαλλίνα το περίπτερο, με μοντέρνο τρόπο αλλά και αποδίδοντας τα παραδοσιακά αρχιτεκτονικά στοιχεία της Λέσβου, παρουσίασε πολυδιάστατα το χαρακτήρα του νησιού ως καλού τουριστικού προορισμού.
Με τρεις διαπιστευμένους μεταφραστές, οι επιχειρηματίες που προβάλλονταν από το περίπτερο της «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.» ήρθαν σε επαφή με επιχειρηματίες της τουρκικής τουριστικής αγοράς, ενώ 10.000, ειδικά σχεδιασμένοι κι αυτοί, φάκελοι που περιείχαν διαφημιστικό υλικό των προβαλλόμενων επιχειρήσεων, καθώς και τον Τουριστικό Οδηγό στην τουρκική γλώσσα που εκδόθηκε επίσης από την «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.», διανεμήθηκαν στους επισκέπτες της Έκθεσης.


Κοσμοπλημμύρα στο περίπτερο της Λέσβου

Το βραβείο

Κι ήρθε το μεσημέρι της Κυριακής, λίγη ώρα πριν κλείσει τις πύλες της η κορυφαία αυτή Τουριστική Έκθεση, η ώρα της επιβράβευσης. Το περίπτερο της Λέσβου βραβεύτηκε ως ένα από τα 30 καλύτερα περίπτερα της Έκθεσης. Το βραβείο επιδόθηκε στον πρόεδρο της εταιρείας «Επικοινωνία Αιγαίου» από τη Χάσερ Αϊντίν, διευθύντρια της Έκθεσης ΕΜΙΤΤ 2012, και το Χαλίμ Μπουλούτογλου, πρόεδρο της ΕΚΙΝ Group, της εταιρείας που διοργανώνει τις διεθνείς εκθέσεις στην Τουρκία.
«Το περίπτερο βραβεύτηκε, αλλά κανείς μας δεν επιβραβεύτηκε», είπε χθες μιλώντας στο «Ε» ο Παναγιώτης Μυριτζής. «Η επιβράβευσή μας», σημείωσε, «θα είναι η μεγαλύτερη δυνατή αύξηση του ρεύματος Τούρκων τουριστών στη Λέσβο.» Τέλος, ο κ. Μυριτζής ευχαρίστησε για τη συμμετοχή του στο περίπτερο το «βαρύ πυροβολικό» της έκθεσης απολιθωμάτων του Μουσείου Απολιθωμένου Δάσους Σιγρίου Λέσβου. «Ιδιαίτερα», κατέληξε, «να ευχαριστήσω το διευθυντή του Μουσείου, Νίκο Ζούρο, που αποδέχθηκε τη συμμετοχή αντιλαμβανόμενος της αξία μιας τέτοιας προβολής. Αλλά να ευχαριστήσω και τους επιχειρηματίες. Έναν - έναν ξεχωριστά, που κατάλαβαν τη σημασία του εγχειρήματος και το στήριξαν.»


Η στιγμή της βράβευσης. Το βραβείο παραλαμβάνει ο Παναγιώτης Μυριτζής και ο Νίκος Γρίβας, εκ των στελεχών της εταιρείας «Επικοινωνία Αιγαίου»

Ποιοι στήριξαν την προσπάθεια

Στην Έκθεση ΕΜΙΤΤ 2012 με το περίπτερο της εταιρείας «Επικοινωνία Αιγαίου» συμμετείχαν οι παρακάτω επιχειρήσεις:
Τουριστικά πρακτορεία
Variamis Travel & Tourism, Μυριβήλης Α.Ε., Fotis Tours
Ξενοδοχεία και Boutique hotels
Ηλιοτρόπιο, Blue Sea, Mytilana Village, Theofilos Paradise Hotel, Ιlyda Luxury Suites, Kalloni Village, Ειρήνη
Εστιατόρια
Λεμβουργείο
Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών
Lesvos Cars, Μυριτζής & Συνεργάτες, Βαλλίνα Ιωάννα
Επιχειρήσεις παραγωγής και εμπορίας τοπικών προϊόντων
Ούζο Veto, Λεσβιγάλ, Σελάχας Παναγιώτης, Αιόλια Γη
Επίσης η επιχείρηση υποστήριξης ξενοδοχείων και μεγάλων κτηρίων με ζεστό νερό SANET
Τέλος, οι εκπρόσωποι περιοχών:
Δήμος Λήμνου (διανεμήθηκε έντυπο υλικό προβολής των επιχειρήσεων και των καταστημάτων της Λήμνου στην τουρκική αγορά)
Εμπορικός Σύλλογος Καλλονής (διανεμήθηκε υλικό προβολής των επιχειρήσεων και των καταστημάτων της περιοχής Καλλονής)

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey