Με αφορμή τα «καταγγελόμενα» του Μιχ. Ρούσση για την υπόθεση της Αναπτυξιακής Ερεσού - Αντίσσης

Με «εξώδικο» αντέδρασε ο Παν. Βερρής, μιλώντας για «κακόβουλες αοριστολογίες»

29/10/2022 - 10:00 Ενημερώθηκε 31/10/2022 - 10:28

Με εξώδικο απαντά ο εκκαθαριστής της Αναπτυξιακής εταιρίας Ερεσού -Αντίσσης Παναγιώτης Βερρής στον Αντιδήμαρχο Δυτικής Λέσβου Μιχάλη Ρούσση, μετά την συνέντευξη που παραχώρησε ο δεύτερος στην Εφημερίδα Εμπρός. Ο κ. Βερρής καλεί τον κ. Ρούσση, με την «Εξώδικη διαμαρτυρία - πρόσκληση προς αποκατάστασης προσβολής και δήλωση» να ανακαλέσει τα όσα δήλωσε στην κάμερα του «Ε» και στην δημοσιογράφο Ανδρονίκη Κουτσαβλή δίνοντας του το χρονικό περιθώριο 10 ημερών από την κοινοποίηση του εξώδικου.  

Ο κ. Ρούσσης στην συνέντευξη που παραχώρησε και έγινε αφορμή για το εξώδικο έκανε γνωστό ότι απευθύνθηκε στην Εισαγγελία προκειμένου όπως είπε να βοηθήσει ούτως ώστε «να μάθουμε τι γίνεται με τα χρήματα που εισπράττει τόσα χρόνια η Αναπτυξιακή και να βοηθήσει, ώστε να ολοκληρωθεί η εκκαθάριση» αναφερόμενος στην εκκαθάριση της Αναπτυξιακής Εταιρείας Ερεσού Αντίσσης που έχει ξεκινήσει το 2010 και μέχρι τούδε δεν έχει ολοκληρωθεί. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο κ. Ρούσσης έκανε αναφορά στο όνομα του εκκαθαριστή, ενώ υποστήριξε ότι όσες φορές ζήτησε να ενημερωθεί από τον τελευταίο για το συγκεκριμένο θέμα κάτι τέτοιο δεν επετεύχθη.  

Στο εξώδικο ο κ. Βερρής επικαλούμενος μια σειρά από νομοθετικές διατάξεις καταλήγει στο ότι «καθίσταται προφανές και σαφές από τη διατύπωση των ως άνω διατάξεων ουδόλως τίθεται με αυτές προθεσμία ολοκλήρωσης των εργασιών της εκκαθάρισης. Άλλωστε κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο με τη φύση και τους σκοπούς της διαδικασίας της εκκαθάρισης, η οποία περιλαμβάνει κατά νόμον τις ακόλουθες ενέργειες: (α) Τη διεκπεραίωση των εκκρεμών υποθέσεων, (β) Την είσπραξη των απαιτήσεων της επιχείρησης έναντι τρίτων, (γ) Την ρευστοποίηση του ενεργητικού της περιουσίας της επιχείρησης και (δ) Την πληρωμή των χρεών της επιχείρησης». Ακολούθως σημειώνει: «Συνεπώς και ελλείψει εν προκειμένω αντίθετης νομοθετικής πρόβλεψης, ο χρόνος της εκκαθάρισης της ως άνω αμιγούς επιχείρησης αντιστοιχεί στον αναγκαίο χρόνο που θα απαιτηθεί ούτως ώστε να διεκπεραιωθούν στο σύνολό τους οι ανωτέρω εργασίες έτσι ώστε το τυχόν ενεργητικό που θα απομείνει μετά την εξόφληση των πάσης φύσεως υποχρεώσεων να περιέλθει στο Δήμο Δυτικής Λέσβου, υπό την προϋπόθεση ότι όντως θα απομείνει και στο βαθμό που θα απομείνει». 

«Φληναφήματα καφενειακοί χαρακτήρα»  

Παράλληλα ο κ. Βερρής προσθέτει «περί δήθεν προθεσμίας πέρατος της εκκαθάρισης ήταν φληναφήματα καφενειακού χαρακτήρα που οφείλονται είτε σε δόλια και κακόβουλη διαστρέβλωση της πραγματικότητας εκ μέρους σας, είτε σε αδικαιολόγητη άγνοια και παράλειψη εκ μέρους σας να φροντίσετε να πληροφορηθείτε το ισχύον νομικό πλαίσιο, πράγμα που σε κάθε περίπτωση οφείλατε να πράξετε πριν με δυσφημίσετε δημόσια». 

Ο κ. Παναγιώτης Βερρής αποδίδει την ενέργεια του Αντιδημάρχου Προγραμματισμού του Δήμου Δυτικής Λέσβου ως εκδήλωση του άγχους του για την επανεκλογή του. Ειδικότερα αναφέρει: «Άλλωστε, όπως σαφώς συνάγεται από τα λεγόμενά σας, είναι προφανές ότι προσπαθήσατε να εμφανίσετε προς τα έξω μια εικόνα ότι τάχα έργο των εκκαθαριστών είναι απλώς να αποδώσουν «στα χωριά» και ούτε καν στο νομικό πρόσωπο του Δήμου Δυτικής Λέσβου το ενεργητικό της περιουσίας της επιχείρησης το οποίο μάλιστα, καίτοι έχετε πλήρη άγνοια, προσδιορίσατε με τρόπο μπακάλικο και με αυθαίρετους μαθηματικούς υπολογισμούς προκειμένου να δημιουργήσετε εντυπώσεις. Έχετε άραγε εικόνα για τις υποχρεώσεις της επιχείρησης και αν δεν έχετε πράξατε κάτι προκειμένου να τις πληροφορηθείτε πριν με δυσφημίσετε δημόσια; Γνωρίζετε ότι ο εκκαθαριστής μιας επιχείρησης έχει ευθύνη και απέναντι στους δανειστές αυτής τους οποίους δεν δύναται να καταδολιεύσει; Φροντίσατε να πληροφορηθείτε υπεύθυνα για τη μέχρι σήμερα πορεία των εργασιών της εκκαθάρισης; Γνωρίζατε και αν δεν γνωρίζατε, φροντίσατε να πληροφορηθείτε για το αν υφίστανται οικονομικές και δικαστικές εκκρεμότητες οι οποίες δεν έχουν περατωθεί εισέτι και δη χωρίς ευθύνη ημών των εκκαθαριστών; Γιατί δεν αναμείνατε τη συζήτηση του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Δυτικής Λέσβου;  

Ζητά να ανακαλέσει 

Ενώ λοιπόν είχατε υποχρέωση, πριν με δυσφημίσετε δημόσια, να έχετε φροντίσει να αποκτήσετε πλήρη και έγκυρη ενημέρωση και πληροφόρηση, εντούτοις, ενεργώντας κακόβουλα, προτιμήσατε ελαφρά τη καρδία να προσβάλλετε βάναυσα την προσωπικότητα, την τιμή και την υπόληψή μου με αβάσιμες και έωλες αοριστολογίες και εικοτολογίες προκειμένου να δημιουργήσετε ντόρο και μάλιστα κάνοντας λόγω για «ομερτά» γύρω από την εκκαθάριση της επιχείρησης ώστε να δημιουργήσετε στους ακροατές σας τους αντίστοιχους συνειρμούς. Φτάσατε μάλιστα στο σημείο να αποδώσετε την δήθεν «ομερτά» στην πολιτική μου τοποθέτηση την οποία μάλιστα συσχετίσατε όλως αυθαίρετα με την αντίστοιχη του προέδρου της κοινότητας Βατούσας. Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όπως λέει και ο λαός μας «καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται». Και καταλήγει: «Κατανοώ το άγχος της επανεκλογής σας, όμως θα πρέπει να έχετε υπόψη ότι δεν πρόκειται να σας επιτρέψω να μετατρέψετε την τιμή και την υπόληψή μου σε όχημα για την ικανοποίηση των πολιτικών σας φιλοδοξιών!»  

Καταλήγοντας ο κ. Βερρής καλεί τον κ. Ρούσση να ανακαλέσει τα όσα είπε στην αποκλειστική συνέντευξη στο «Ε» και την δημοσιογράφο Ανδρονίκη Κουτσαβλή διαφορετικά θα προσφύγει στα πολιτικά δικαστήρια. 

 

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ

 ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ

 Παναγιώτη Βερρή του Παντελή, με ΑΦΜ 026825130, κατοίκου Μυτιλήνης (οδός Ευθυμίου Αγριτέλλη αρ. 20).

 

ΠΡΟΣ

Μιχαήλ Ρούσση του Ευαγγέλου, Αντιδημάρχου Προγραμματισμού του Δήμου Δυτικής Λέσβου, κάτοικο Άντισσας Λέσβου

 

……………..

 

Με κατάπληξη και δικαιολογημένη οργή πληροφορήθηκα το περιεχόμενο συνεντεύξεώς σας την οποία παραχωρήσατε στη δημοσιογράφο Ανδρονίκη Κουτσαβλή και η οποία «αναρτήθηκε» την 22.10.2022 στον δημοσιογραφικό ιστότοπο www.emprosnet.gr και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα https://www.emprosnet.gr/e-tv/stin-eisaggelia-o-mixalis-royssis-gia-tin-anaptyksiaki-eresoy-antissis-vid

Στη συγκεκριμένη συνέντευξή σας, αναφερόμενος σε μένα ρητώς και κατονομάζοντάς με, αφήσατε σαφείς αιχμές και υπαινιγμούς σε βάρος μου, όσον αφορά στον τρόπο άσκησης των καθηκόντων του εκ των εκκαθαριστών της αμιγούς δημοτικής επιχείρησης με την επωνυμία «ΑΜΙΓΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΣΟΥ - ΑΝΤΙΣΣΗΣ».

Ισχυριστήκατε λοιπόν κατ’ αρχάς ότι η εκκαθάριση της ως άνω αμιγούς επιχείρησης θα έδει τάχα να έχει ολοκληρωθεί και παρά ταύτα δεν έχει ολοκληρωθεί. Ισχυριστήκατε μάλιστα ότι τάχα ερευνήσατε το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο και καταλήξατε στο συμπέρασμα ότι ο χρόνος ολοκλήρωσης της εκκαθάρισης είναι τρία (3) έτη καθώς και ότι δεν δύναται αυτή να παραταθεί για χρονικό διάστημα πλέον της οκταετίας. Είναι όμως απορίας άξιον πόθεν αντλήσατε το συμπέρασμα αυτό∙ το βέβαιο είναι πάντως ότι δεν το αντλήσατε από την κείμενη νομοθεσία που διέπει τις αμιγείς επιχειρήσεις των ΟΤΑ και συγκεκριμένα το ειδικότερο ζήτημα της εκκαθάρισής τους.

Προς ενημέρωσή σας λοιπόν, σας πληροφορώ ότι η σύσταση και λειτουργία αμιγών επιχειρήσεων ΟΤΑ προβλεπόταν ήδη στα άρθρα 205 επ. του νόμου 1065/1980, εν συνεχεία στα άρθρα 260 επ. του ΠΔ 323/1989 και τέλος στα άρθρα 277 επ. του ΠΔ 410/1995.

Η δυνατότητα σύστασης από τους Δήμους αμιγών επιχειρήσεων καθώς και της συμμετοχής τους σ’ αυτές έπαυσε να υφίσταται με το άρθρο 252 του νόμου 3463/2006 και συγκεκριμένα με την παράγραφο 6 αυτού.

Εξάλλου, με τις μεταβατικού χαρακτήρα διατάξεις του άρθρου 269 §§ 1,2,8 του ιδίου ως άνω νόμου 3463/2006 σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 25 § 1 του νόμου 3613/2007, 21 § 13 του νόμου 3731/2008 και 17 § 3 του νόμου 3812/2009 χορηγήθηκε προθεσμία έως την 31.12.2010 προκειμένου οι αμιγείς επιχειρήσεις των ΟΤΑ, είτε να προσαρμόσουν το καταστατικό τους στις διατάξεις του νόμου 3463/2006 ήτοι να μετατραπούν σε κοινωφελείς επιχειρήσεις, είτε να συγχωνευθούν μετατρεπόμενες επίσης σε κοινωφελείς επιχειρήσεις, είτε να μετατραπούν σε ανώνυμες εταιρείες ΟΤΑ ή σε δημοτικές ή κοινοτικές ανώνυμες εταιρείες. Παράλληλα, προβλέφθηκε ρητώς ότι σε περίπτωση παρόδου απράκτου της ως άνω προθεσμίας, οι αμιγείς επιχειρήσεις θα λύονταν και θα ετίθεντο σε εκκαθάριση.

Η αμιγής επιχείρηση με την επωνυμία «ΑΜΙΓΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΣΟΥ - ΑΝΤΙΣΣΗΣ» είχε συσταθεί με την υπ’ αρίθμ. 4118/9.6.1999 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, δημοσιευθείσα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ, Β΄, 1386/6.7.1999) με την οποία ρυθμίστηκαν και τα ζητήματα που αφορούν στη διοίκηση, λειτουργία, λύση και εκκαθάρισή της.

Επειδή η εν λόγω επιχείρηση δεν προσάρμοσε το καταστατικό της στις προβλέψεις του νόμου 3463/2006 ήτοι δεν μετατράπηκε σε κοινωφελή επιχείρηση ούτε σε ανώνυμη εταιρεία ΟΤΑ έως την 31.12.2010 λύθηκε αυτοδίκαια από 1.1.2011 και εφεξής και ετέθη, επίσης αυτοδίκαια, σε καθεστώς εκκαθάρισης.

Με την υπ’ αρίθμ. 10026/3106/27.6.2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου δημοσιευθείσα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ, Β΄, 1662/27.7.2012) διαπιστώθηκε η κατά τα ανωτέρω αυτοδίκαιη λύση της ως άνω αμιγούς επιχείρησης.

Παράλληλα με την υπ’ αρίθμ. 318/Συν 13/15.6.2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του τέως ενιαίου Δήμου Λέσβου οριστήκαμε ως εκκαθαριστές αυτής εγώ και ο Ελευθέριος Κατερνέλλης.

Με τη διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 269 του νόμου 3463/2006 είχε παρασχεθεί νομοθετική εξουσιοδότηση στους Υπουργούς Εσωτερικών και Οικονομίας και Οικονομικών να καθορίσουν με Κοινή Υπουργική Απόφαση, μεταξύ άλλων, και τα ζητήματα που αφορούν στη λύση και εκκαθάριση των επιχειρήσεων που θα λύονταν αυτοδίκαια κατά τα ανωτέρω εξαιτίας μη προσαρμογής του καταστατικού τους.

Όμως η ως άνω υπουργική απόφαση ουδέποτε εξεδόθη!

Επί του ζητήματος αυτού το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, με την υπ’ αρίθμ. 39/2011 Γνωμοδότησή του, γνωμοδότησε ότι η παράλειψη της έκδοσης της ως άνω ΚΥΑ δεν κωλύει την αυτοδίκαιη λύση των αμιγών επιχειρήσεων κατ’ άρθρο 269 § 1 του νόμου 3463/2006 αφού αυτή επέρχεται ευθέως εκ του νόμου καθώς και ότι η έκδοση σχετικής διαπιστωτικού απλώς χαρακτήρα απόφασης από το Γενικό Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης επιβάλλεται για λόγους ασφάλειας δικαίου.

Παράλληλα, στην ίδια ως άνω γνωμοδότησή του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αναφέρονται επί λέξει τα εξής:

«Τέλος, οι κοινοί κανόνες που ίσχυαν για την εκκαθάριση των υφιστάμενων επιχειρήσεων ΟΤΑ σε περίπτωση εκούσιας λύσης αυτών, ανάλογα με τη νομική τους μορφή, προφανώς θα εφαρμοσθούν και στην περίπτωση της αυτοδίκαιης λύσης τους κατά την παρ. 1 του άρθρου 269 του ΚΔΚ»   

Με απλά λόγια, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, τα μέλη του οποίου έχουν εξ αντικειμένου την γνωστική και τεχνοκρατική επάρκεια ώστε να ερμηνεύουν τις οικείες διατάξεις με μεγαλύτερη αξιοπιστία σε σχέση με σας, γνωμοδότησαν ότι ελλείψει ειδικότερης ρύθμισης, τυγχάνουν εφαρμοστέες, όσον αφορά στη ρύθμιση των ζητημάτων που άπτονται της εκκαθάρισης των αμιγών επιχειρήσεων που δεν προσάρμοσαν το καταστατικό τους, οι διατάξεις που ρύθμιζαν τα ζητήματα της εκούσιας λύσης και εκκαθάρισης αυτών.

Οι διατάξεις αυτές είναι οι ακόλουθες:

(α) Η διάταξη του άρθρου 284 του ΠΔ 410/1995 στην οποία προβλέπονταν τα εξής:

«Οι Επιχειρήσεις διαλύονται με τη συμπλήρωση του χρόνου για τον οποίο είχαν συσταθεί, καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που προβλέπεται από τη συστατική απόφαση. Μετά την εκκαθάριση της περιουσίας της επιχείρησης όσα περιουσιακά στοιχεία απομένουν περιέρχονται στο δήμο ή στην κοινότητα που την είχε συστήσει».

 (β) Η διάταξη του άρθρου 4 §§ 3,4,5 της ΥΑ 25027/6-19.4.1984 (ΦΕΚ, Β΄ 244/19.4.1984) στις οποίες ορίζονταν επί λέξει τα εξής:

  «3. Τη διάλυση επιχείρησης ακολουθεί η εκκαθάριση. Εκτός από την περίπτωση της πτώχευσης, η εκκαθάριση γίνεται από εκκαθαριστές που ορίζονται από το δημοτικό ή κοινοτικό Συμβούλιο, αν η πράξη σύστασης της επιχείρησης δεν προβλέπει τον ορισμό ειδικών εκκαθαριστών.

  1. Με τον ορισμό των εκκαθαριστών παύει αυτοδίκαια η εξουσία των μελών του Διοικ. Συμβουλίου και τις αρμοδιότητές του ασκούν οι εκκαθαριστές, εκτός από τις αρμοδιότητες που θα κρατήσει το ίδιο το    Δημοτικό ή κοινοτικό Συμβούλιο. Επίσης με τον ορισμό των εκκαθαριστών     παύει αυτοδίκαια η εξουσία των ελεγκτών. Οι διοριζόμενοι εκκαθαριστές    οφείλουν, μόλις αναλάβουν τα καθήκοντά τους, να ενεργήσουν απογραφή της περιουσίας της επιχείρησης.
  2. Στην εκκαθάριση διεκπεραιώνονται οι εκκρεμείς υποθέσεις, εισπράττονται οι απαιτήσεις, ρευστοποιείται η περιουσία και πληρώνονται τα χρέη της επιχείρησης. Το υπόλοιπο περιέρχεται στο δήμο ή την κοινότητα που έχει συστήσει την επιχείρηση. Οι λογαριασμοί της εκκαθάρισης εγκρίνονται από το Δημοτικό ή Κοινοτικό Συμβούλιο, το οποίο επίσης αποφασίζει για την απαλλαγή των εκκαθαριστών, από κάθε ευθύνη».   

(γ) Η διάταξη του άρθρου 8 της συστατικής πράξης της ως άνω αμιγούς επιχείρησης στην οποία ορίζονται τα εξής:

«…Τη διάλυση της επιχείρησης ακολουθεί η εκκαθάριση.

Εκτός από την περίπτωση της πτώχευσης η εκκαθάριση γίνεται από εκκαθαριστές που ορίζονται από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Στην εκκαθάριση διεκπεραιώνονται οι εκκρεμείς υποθέσεις πληρώνονται τα χρέη της επιχείρησης.

Το υπόλοιπο περιέρχεται στο Δήμο Ερεσού – Αντίσσης».

Όπως λοιπόν καθίσταται προφανές και σαφές από τη διατύπωση των ως άνω διατάξεων ουδόλως τίθεται με αυτές προθεσμία ολοκλήρωσης των εργασιών της εκκαθάρισης. Άλλωστε κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο με τη φύση και τους σκοπούς της διαδικασίας της εκκαθάρισης, η οποία περιλαμβάνει κατά νόμον τις ακόλουθες ενέργειες:

(α) Τη διεκπεραίωση των εκκρεμών υποθέσεων.

(β) Την είσπραξη των απαιτήσεων της επιχείρησης έναντι τρίτων.

(γ) Την ρευστοποίηση του ενεργητικού της περιουσίας της επιχείρησης.

(δ) Την πληρωμή των χρεών της επιχείρησης.

Σημειωτέον ότι τα ανωτέρω ισχύουν και εφαρμόζονται και επί εκκαθάρισης κάθε νομικού προσώπου η οποία αποσκοπεί στη διευθέτηση των πάσης φύσεων οικονομικών και νομικών εκκρεμοτήτων ώστε να επέλθει το πέρας της νομικής του προσωπικότητας.

Συνεπώς και ελλείψει εν προκειμένω αντίθετης νομοθετικής πρόβλεψης, ο χρόνος της εκκαθάρισης της ως άνω αμιγούς επιχείρησης αντιστοιχεί στον αναγκαίο χρόνο που θα απαιτηθεί ούτως ώστε να διεκπεραιωθούν στο σύνολό τους οι ανωτέρω εργασίες έτσι ώστε το τυχόν ενεργητικό που θα απομείνει μετά την εξόφληση των πάσης φύσεως υποχρεώσεων να περιέλθει στο Δήμο Δυτικής Λέσβου, υπό την προϋπόθεση ότι όντως θα απομείνει και στο βαθμό που θα απομείνει.

Συνεπώς οι ισχυρισμοί σας περί δήθεν προθεσμίας πέρατος της εκκαθάρισης ήταν φληναφήματα καφενειακού χαρακτήρα που οφείλονται είτε σε δόλια και κακόβουλη διαστρέβλωση της πραγματικότητας εκ μέρους σας, είτε σε αδικαιολόγητη άγνοια και παράλειψη εκ μέρους σας να φροντίσετε να πληροφορηθείτε το ισχύον νομικό πλαίσιο, πράγμα που σε κάθε περίπτωση οφείλατε να πράξετε πριν με δυσφημίσετε δημόσια.

Άλλωστε, όπως σαφώς συνάγεται από τα λεγόμενά σας, είναι προφανές ότι προσπαθήσατε να εμφανίσετε προς τα έξω μια εικόνα ότι τάχα έργο των εκκαθαριστών είναι απλώς να αποδώσουν «στα χωριά» και ούτε καν στο νομικό πρόσωπο του Δήμου Δυτικής Λέσβου το ενεργητικό της περιουσίας της επιχείρησης το οποίο μάλιστα, καίτοι έχετε πλήρη άγνοια, προσδιορίσατε με τρόπο μπακάλικο και με αυθαίρετους μαθηματικούς υπολογισμούς προκειμένου να δημιουργήσετε εντυπώσεις. Έχετε άραγε εικόνα για τις υποχρεώσεις της επιχείρησης και αν δεν έχετε πράξατε κάτι προκειμένου να τις πληροφορηθείτε πριν με δυσφημίσετε δημόσια; Γνωρίζετε ότι ο εκκαθαριστής μιας επιχείρησης έχει ευθύνη και απέναντι στους δανειστές αυτής τους οποίους δεν δύναται να καταδολιεύσει; Φροντίσατε να πληροφορηθείτε υπεύθυνα για τη μέχρι σήμερα πορεία των εργασιών της εκκαθάρισης; Γνωρίζατε και αν δεν γνωρίζατε, φροντίσατε να πληροφορηθείτε για το αν υφίστανται οικονομικές και δικαστικές εκκρεμότητες οι οποίες δεν έχουν περατωθεί εισέτι και δη χωρίς ευθύνη ημών των εκκαθαριστών; Γιατί δεν αναμείνατε τη συζήτηση του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Δυτικής Λέσβου;

Ενώ λοιπόν είχατε υποχρέωση, πριν με δυσφημίσετε δημόσια, να έχετε φροντίσει να αποκτήσετε πλήρη και έγκυρη ενημέρωση και πληροφόρηση, εντούτοις, ενεργώντας κακόβουλα, προτιμήσατε ελαφρά τη καρδία να προσβάλλετε βάναυσα την προσωπικότητα, την τιμή και την υπόληψή μου με αβάσιμες και έωλες αοριστολογίες και εικοτολογίες προκειμένου να δημιουργήσετε ντόρο και μάλιστα κάνοντας λόγω για «ομερτά» γύρω από την εκκαθάριση της επιχείρησης ώστε να δημιουργήσετε στους ακροατές σας τους αντίστοιχους συνειρμούς. Φτάσατε μάλιστα στο σημείο να αποδώσετε την δήθεν «ομερτά» στην πολιτική μου τοποθέτηση την οποία μάλιστα συσχετίσατε όλως αυθαίρετα με την αντίστοιχη του προέδρου της κοινότητας Βατούσας. Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όπως λέει και ο λαός μας «καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται».

Κατανοώ το άγχος της επανεκλογής σας, όμως θα πρέπει να έχετε υπόψη ότι δεν πρόκειται να σας επιτρέψω να μετατρέψετε την τιμή και την υπόληψή μου σε όχημα για την ικανοποίηση των πολιτικών σας φιλοδοξιών!

Κατόπιν των ανωτέρω διαμαρτύρομαι εντονότατα για τη βάναυση προσβολή της προσωπικότητας, της τιμής και της υπόληψής μου την οποία προκαλέσατε υπαίτια με τα όσα συκοφαντικά και σε κάθε περίπτωση δυσφημιστικά ισχυριστήκατε σε βάρος μου.

Σας καλώ όπως, εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από τη λήψη της παρούσας προβείτε στην ανασκευή των δηλώσεών σας με επιστολή που θα αποστείλετε στην τοπική εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ» και στο δημοσιογραφικό ιστότοπο www.emprosnet.gr ζητώντας να δημοσιευτεί αυτή τόσο στην ως άνω εφημερίδα, όσο και στον ως άνω ιστότοπο. Στην εν λόγω επιστολή σας θα αναφέρετε ρητά ότι τα όσα ισχυριστήκατε σε βάρος μου ήταν προϊόν ανακριβούς και ελλιπούς πληροφόρησης καθώς δεν φροντίσατε προηγούμενα να ελέγξετε κατά πόσον ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, ενώ παράλληλα να αναγνωρίζετε ότι τυγχάνουν προσβλητικά για την προσωπικότητα την τιμή και την υπόληψή μου. Ειδικότερα το κείμενο της επιστολής σας θα έχει επί λέξει ως ακολούθως:

«Δηλώνω ότι τα όσα ισχυρίστηκα σε βάρος του Παναγιώτη Βερρή σε συνέντευξη που παραχώρησα στη δημοσιογράφο Ανδρονίκη Κουτσαβλή και η οποία «αναρτήθηκε» την 22.10.2022 στον δημοσιογραφικό ιστότοπο www.emprosnet.gr δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και ήταν αποτέλεσμα υπαίτιας παράλειψης εκ μέρους μου να φροντίσω να ενημερωθώ σχετικά με το νομικό πλαίσιο που διέπει την εκκαθάριση των αμιγών επιχειρήσεων των ΟΤΑ, καθώς και σχετικά με την εξέλιξη των εργασιών της εκκαθάρισης της «ΑΜΙΓΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΣΟΥ - ΑΝΤΙΣΣΗΣ». Δηλώνω επίσης ότι δεν έχω καμία ένδειξη ή πληροφόρηση περί μη χρηστής ή μη συνετής ενάσκησης του έργου των εκκαθαριστών της ως άνω επιχείρησης ούτε περί παραμέλησης των καθηκόντων τους τα όσα δε ισχυρίστηκα περί του αντιθέτου ήταν αυθαίρετες υποθέσεις εκ μέρους μου. Αναγνωρίζω τέλος ότι οι ισχυρισμοί μου ήταν προσβλητικοί για την προσωπικότητα του Παναγιώτη Βερρή και τους ανακαλώ ρητά».

Σας δηλώνω τέλος ότι σε περίπτωση που παρέλθει άπρακτη η ως άνω τασσόμενη προθεσμία θα αναγκαστώ να προσφύγω σε βάρος των αρμοδίων πολιτικών Δικαστηρίων για την αποκατάσταση της προσβολής που υπέστην και ενώπιον των αρμοδίων Εισαγγελικών Αρχών και ποινικών Δικαστηρίων ζητώντας την ποινική σας δίωξη και την κατά νόμον τιμωρία σας για τις αξιόποινες πράξεις που τελέσατε σε βάρος μου.

Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος του Παναγιώτη Βερρή του Παντελή, με ΑΦΜ 026825130, κατοίκου Μυτιλήνης (οδός Ευθυμίου Αγριτέλλη αρ. 20), αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς τον αποδέκτη, Μιχαήλ Ρούσση του Ευαγγέλου, Αντιδημάρχου Προγραμματισμού του Δήμου Δυτικής Λέσβου, κάτοικο …………………………., προς γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης.

 

Μυτιλήνη, 26 Οκτωβρίου 2022

Ο εξωδίκως δηλών και προσκαλών

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey