Οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών στο Διαγωνισμό PISA

01/07/2012 - 05:56
Με τη δημοσίευση έκθεσης ΡΙSΑ, ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης κατέδειξε ότι οι Έλληνες μαθητές παρουσίασαν μία σχετική βελτίωση στα μαθηματικά, στην κατανόηση κειμένου και στις φυσικές επιστήμες.
Με τη δημοσίευση έκθεσης ΡΙSΑ (Programme for International Student Assessment), ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης κατέδειξε ότι οι Έλληνες μαθητές παρουσίασαν μία σχετική βελτίωση στα μαθηματικά, στην κατανόηση κειμένου και στις φυσικές επιστήμες, παρ’ όλα αυτά οι επιδόσεις τους παραμένουν κάτω από το μέσο όρο.

Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιείται κάθε τρία χρόνια. Το 2009 αξιολογήθηκαν οι επιδόσεις 470.000 15χρονων μαθητών από 65 συνολικά χώρες. Η βαθμολογία των Eλλήνων μαθητών στην ανάγνωση και κατανόηση κειμένου είναι 483 (με μέσο όρο των 65 χωρών το;yς 493 βαθμούς), στις επιστήμες 470 (μ.ο. 501) και στα μαθηματικά 466 (μ.ο. 496).
Νέα ανερχόμενη δύναμη στην εκπαίδευση αναδεικνύεται η Κίνα. Οι Kινέζοι μαθητές από τη Σαγκάη, οι οποίοι έλαβαν για πρώτη φορά μέρος στην έρευνα, υπερτερούν και στους τρεις τομείς που μελετήθηκαν, ενώ ακολουθεί η Νότια Κορέα. Η επί σειρά ετών πρωταθλήτρια Φινλανδία κατρακύλησε στην τρίτη θέση. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι μαθητές από το Χονγκ Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, τον Καναδά, τη Νέα Ζηλανδία, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και την Ολλανδία.
Αισθητή βελτίωση στις επιδόσεις τους παρουσίασαν μαθητές από χώρες όπου πραγματοποιήθηκαν μεταρρυθμίσεις. όπως η Γερμανία και η Πολωνία, ενώ χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με την έρευνα του 2000 εμφανίζουν οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Γαλλία.
Οι ερευνητές του ΟΟΣΑ κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι εκπαιδευτικές πολιτικές συμβάλλουν κατά 94% στις επιδόσεις των μαθητών, ενώ το μερίδιο του ΑΕΠ κάθε χώρας, δηλαδή του πλούτου που παράγει, κατέχει μόλις το υπόλοιπο 6%.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey