«Απελευθερώνεται» και της Μυτιλήνης

01/07/2012 - 05:56
Διαγωνισμό για την επίγεια εξυπηρέτηση των αεροδρομίων προκήρυξε το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Όχι μια, αλλά δυο εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης αναμένεται ν’ αποκτήσει σύντομα το αεροδρόμιο Μυτιλήνης, στο πλαίσιο του διαγωνισμού που προκηρύχθηκε από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τον τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης (handling), καθώς όπως ανακοινώθηκε χθες από το υπουργείο μπαίνει πλέον σε εφαρμογή το μέτρο σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κάθε υπηρεσία στο χώρο του αεροδρομίου πλην της έκδοσης εισιτηρίων, όπως check in, αποσκευές, φόρτωση - εκφόρτωση αεροσκαφών κ.ά. που μέχρι τώρα αναλάμβανε η Ολυμπιακή ή οι ίδιες οι εταιρείες, θα καλύπτεται από ιδιωτικές εταιρείες. Όπως έγινε μάλιστα γνωστό, το αεροδρόμιο Μυτιλήνης - όπως και άλλα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας - τίθεται επικεφαλής μια ομάδας επτά συνολικά αεροδρομίων για το διαγωνισμό.

Μετά τα αεροδρόμια της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου, της Ρόδου και της Κέρκυρας, όπου από το 2000 έχει τεθεί σε εφαρμογή η απελευθέρωση του τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης, θα ισχύσει το ίδιο και για τα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας.
Η ΥΠΑ προκήρυξε τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία με ημερομηνία υποβολής δικαιολογητικών την 25η Φεβρουαρίου 2010, ενώ αποφασίσθηκαν να γίνουν και αλλαγές στη διαδικασία του διαγωνισμού.
Στο πλαίσιο αυτών, δημιουργούνται επτά όμιλοι με ένα αεροδρόμιο επικεφαλής - μεταξύ αυτών και το αεροδρόμιο Μυτιλήνης. Σε αυτά τα αεροδρόμια θα δραστηριοποιούνται δυο φορείς επίγειας εξυπηρέτησης, ενώ στα υπόλοιπα αεροδρόμια - με μικρότερη κίνηση - ένας φορέας.

Η διαγωνιστική διαδικασία

Η διαγωνιστική διαδικασία για λόγους διασφάλισης ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού, θα γίνει ως εξής:
Δημιουργούνται επτά ομάδες αεροδρομίων και κάθε ομάδα έχει επικεφαλής ένα από τα αεροδρόμια: Μυτιλήνης, Χανίων, Κω, Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυκόνου και Σάμου, όπου θα επιλεγούν δύο φορείς επίγειας εξυπηρέτησης. Κάθε ομάδα περιλαμβάνει τρία - τέσσερα μικρότερα αεροδρόμια, τα οποία κατανέμονται σε δύο υποομάδες 1 και 2:


Όλα τα έγγραφα που αφορούν στη διαγωνιστική διαδικασία αναρτήθηκαν από σήμερα 4/1/2010 στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (www.ypa.gr)
Σε δήλωσή του ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Νίκος Σηφουνάκης έκανε λόγο για ένα μεγάλο βήμα στον τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης.
«[…] Για πρώτη φορά στα επτά μεγαλύτερα αεροδρόμια των νησιών μας θα λειτουργεί ο ανταγωνισμός, μεταξύ των οποίων και στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης. Αυτό θα βοηθήσει την τοπική ανάπτυξη και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Ο επόμενος μεγάλος στόχος μας είναι ο εκσυγχρονισμός των αεροδρομίων των νησιών. Ειδικότερα για το νέο αεροσταθμό της Μυτιλήνης, η μεγάλη προσπάθειά μας είναι να κατορθώσουμε να αναθέσουμε και να εκπονηθούν οι αναγκαίες μελέτες, και να υλοποιήσουμε το έργο της κατασκευής ενός νέου και σύγχρονου αεροσταθμού. Είναι ένα δύσκολο εγχείρημα που καρκινοβατεί εδώ και πολλά χρόνια. Θα εργαστούμε με μεθοδικότητα, ελπίζοντας να νικήσουμε τον ελάχιστο χρόνο που έχουμε στη διάθεσή μας, προκειμένου το έργο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey