Μέσα σε ιδιαίτερα καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε το τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο του τέως Δήμου Μυτιλήνης. Η πρόσληψη έκτακτου προσωπικού καθαριότητας 30 ατόμων με σύμβαση έργου ήταν το θέμα που ξεχώρισε στη συνεδρίαση.
Μέσα σε ιδιαίτερα καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη το απόγευμα το τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο του τέως Δήμου Μυτιλήνης, το οποίο ολοκληρώθηκε μέσα σε κάτι λιγότερο από δυο ώρες. Η πρόσληψη έκτακτου προσωπικού καθαριότητας 30 ατόμων με σύμβαση έργου ήταν το θέμα που ξεχώρισε στη συνεδρίαση, δεδομένου ότι εντός των ημερών λήγουν οι συμβάσεις και η υπηρεσία καθαριότητας κινδύνευε να μείνει ουσιαστικά χωρίς προσωπικό.
Ειδικότερα, το θέμα εισηγήθηκαν ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Παναγιώτης Μαγγούσης, και ο αντιδήμαρχος Οικονομικών, Απόστολος Πατέστος. Ο κ. Μαγγούσης έκανε γνωστό ότι τέλος του μήνα λήγουν οι συμβάσεις 25 υπαλλήλων που είχαν προσληφθεί για οκτώ μήνες. Συνολικά ο Δήμος Μυτιλήνης προσλάμβανε κάθε χρόνο 40 άτομα για προσωπικό καθαριότητας. Από αυτά, τα 15 άτομα (που προσελήφθησαν με απόφαση που πάρθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο πριν τις εκλογές) παραμένουν μέχρι τον Ιούνιο του 2011, οπότε και λήγουν οι συμβάσεις τους. Τα υπόλοιπα 25, όμως, σε λίγες ημέρες φεύγουν, καθώς είχαν προσληφθεί από τις αρχές του έτους. Οι διαδικασίες πρόσληψης του συγκεκριμένου προσωπικού γίνονται μέσω ΑΣΕΠ και είναι αρκετά χρονοβόρες. Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος πρότεινε και έγινε ομόφωνα δεκτό να εγκρίνει το Δημοτικό Συμβούλιο την έγκριση της πρόσληψης 25 νέων υπαλλήλων, ώστε η καινούργια δημοτική αρχή που θ’ αναλάβει να προχωρήσει τη διαδικασία. Οι θέσεις που θα προκηρυχθούν είναι 19 εργάτες καθαριότητας, τέσσερις οδηγοί, ένα χειριστής πλυντηρίου κάδων και ένας χειριστής καλαθοφόρου οχήματος.
Οι διαδικασίες για την πρόσληψη προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ απαιτούν, ωστόσο, χρονικό διάστημα τουλάχιστον δυο μηνών και δεδομένου ότι μαζί με τους συγκεκριμένους υπαλλήλους φεύγουν στο τέλος του μήνα και εργαζόμενοι που απασχολούνταν με σύμβαση έργου, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Οικονομικών πρότεινε την άμεση πρόσληψη με σύμβαση έργου 30 υπαλλήλων για δυο μήνες, προκειμένου να μην υπάρξει «κενό» στην υπηρεσία καθαριότητας από την 1η Ιανουαρίου, όταν θα έχουν λήξει οι συμβάσεις προσωπικού. Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα και τη συγκεκριμένη πρόταση.