19 κρουαζιερόπλοια για το 2022 μετά από μεγάλη περίοδο παύσης λόγω μεταναστευτικού

«Ανασταίνεται» η κρουαζιέρα στη Λέσβο [Vid]

28/04/2022 - 09:00 Ενημερώθηκε 29/04/2022 - 09:34

Την ελπίδα να βρει και πάλι η Λέσβος την χαμένη της αίγλη, σε ότι έχει να κάνει με την κρουαζιέρα, γεννά η άφιξη 19 κρουαζιεροπλοίων που πρόκειται να προσεγγίσουν, για το 2022, το λιμάνι της Μυτιλήνης. Η Λέσβος ξεκινώντας ξανά από μηδενική βάση έχει στόχο να καταφέρει να «πιάσει» - αν όχι να ξεπεράσει- τις αφίξεις που πρόλαβε στο «ζενίθ» της, δηλαδή περίπου τις 100. Καθοριστικός παράγοντας, που έπληξε την κρουαζιέρα στην περιοχή μας, ήταν το μεταναστευτικό, σύμφωνα με τον τουριστικό πράκτορα Ηλία Πίκουλο, που ασχολείται και έχει την πιο σαφή γνώση για την εν λόγω υπόθεση. Γι’ αυτό το λόγο, θα πρέπει η Λέσβος να προβάλει την καλή εικόνα που παρουσιάζει σήμερα, προσπαθώντας να αποκαταστήσει τη ζημιά των χρόνων που προηγήθηκαν και ειδικά της έξαρσης του 2015.  

Το κρουαζιερόπλοιο Gemini με προορισμό την Κωνσταντινούπολη πρόκειται να προσεγγίσει την Παρασκευή 6 Μαΐου 2022 το λιμάνι της Μυτιλήνης, φέρνοντας μαζί του 500 επιβάτες, διαφόρων εθνικοτήτων. Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά κρουαζιερόπλοιο που επισκέπτεται για το 2022 το λιμάνι της Μυτιλήνης, με την παρθενική άφιξη να έχει γίνει την Κυριακή των Βαΐων από το Αμερικανικών συμφερόντων Οceania Cruises, που έφερε 305 Αμερικανούς τουρίστες και 390 άτομα πλήρωμα.  

Για το 2022 έχουν προγραμματιστεί 19 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων για τη Λέσβο, με λιμάνι επιλογής εκείνο της Μυτιλήνης, ενώ εκτιμάται ότι μπορεί σε αυτές να προστεθούν άλλες δύο.  

Ο τουριστικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος, ο οποίος χρόνια ασχολείται με την κρουαζιέρα χαρακτήρισε θετική την εξέλιξη αυτή, δεδομένου ότι η Λέσβος ξεκινά ξανά από μηδενική βάση, σε ότι έχει να κάνει με την κρουαζιέρα. Σε αυτό συνέβαλαν η πανδημία αλλά κυρίως, όπως τόνισε, το μεταναστευτικό, εξηγώντας ότι από το 2015 [όταν παρουσιάστηκαν εικόνες με το λιμάνι της Μυτιλήνης να είναι γεμάτο μετανάστες, αλλά και με την έξαρση της μεταναστευτικής κρίσης] και μετά εκδηλώνεται τρομερή κάμψη σε ότι έχει να κάνει με τις προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων στη Λέσβο, όταν αυτές τα προηγούμενα χρόνια άγγιζαν τις εκατό. «Αρκεί να σκεφτείτε ότι το 2009 είχαμε γύρω στις 96 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων και στο Μόλυβο και στη Μυτιλήνη» αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει ακολούθως: «Δεδομένης της μηδενικής βάσης που ξεκινήσαμε πιστεύω ότι για μία πρώτη χρονιά είναι αρκετά ικανοποιητικός ο αριθμός των προσεγγίσεων και θα ανέβουμε ξανά σιγά-σιγά προσπαθώντας να βρούμε την αίγλη που έχει χάσει το νησί μας από το 2015 και μετά, όταν το μεταναστευτικό μας έβγαλε από τον χάρτη της κρουαζιέρας». 

Παράλληλα τόνισε ότι η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα το νησί σε ότι έχει να κάνει με το μεταναστευτικό, δεν έχει καμία σχέση με εκείνη των προηγούμενων ετών. Σε αυτό όπως αναφέρει συνέβαλε η φύλαξη των συνόρων, η αποσυμφόρηση με τον αριθμό των μεταναστών για πρώτη φορά να τείνει να πέσει κάτω των 1000. «Αυτό πρέπει να μαθευτεί και προς τα έξω και τα άλλα κράτη. Θα πρέπει να δημοσιοποιήσουμε παντού, ότι δεν είμαστε η Λαμπεντούζα της Ελλάδος».  

Για το Master plan  

Παραμένοντας στο θέμα της κρουαζιέρας εξηγεί ότι το master plan του Λιμανιού της Μυτιλήνης είναι ένα θέμα που απασχολεί για περισσότερα από 10 χρόνια, παρουσιάζοντας μια καρκινοβασία. Χαρακτήρισε θετική εξέλιξη το ότι εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Μυτιλήνης, ευελπιστώντας ότι θα ξεπεραστούν τα όποια εμπόδια για να προχωρήσουν τα έργα. Ο ίδιος επισήμανε - όπως και στην παρουσίαση του Master Plan- ότι θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην κατασκευή Ντόκου όπου θα πλαγιοδετούν τα κρουαζιερόπλοια, καθώς κάτι τέτοιο θα συμβάλει στην ύπαρξη αισθήματος ασφάλειας των επιβατών, κατά την αποβίβαση και κατ’ επέκταση στην αύξηση των αφίξεων.  

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey