
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
“Drift & GP Tuning 2024-2025
της Θάλειας Βουγδή ι Ανάρτηση: Αρετή Μαρία Κατσαρίδου
Από τη Λέσχη Αυτοκινήτου Μυτιλήνης στο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ αεροδρόμιο Πολιχνίτου
Μυρωδιά καμένων ελαστικών, καπνός και σκόνη, εξατμίσεις που πετούσαν σπίθες, εντυπωσιακά περάσματα, κινητήρες που μούγκριζαν και αδρεναλίνη στα ύψη συνέθεσαν ένα απίθανο σκηνικό το σαββατοκύριακο 24 και 25 Μαΐου στο αεροδρόμιο Πολιχνίτου όπου διεξήχθη το Drift & GP Tuning Event από το Αθλητικό Σωματείο Λ.Α.Μ. (Λέσχη Αυτοκινήτου Μυτιλήνης), μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και των Επιτροπών της ΕΠΑ και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και του Δήμου Δυτικής Λέσβου.
Το “Drift & GP Tuning 2024/25” έριξε την σημαία τερματισμού μετά από δύο μέρες δράσης και θεάματος, με το αεροδρόμιο του Πολιχνίτου, να αναδεικνύεται για ακόμα μία φορά σε πίστα που προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις, με την καρδιά του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού να χτυπά δυνατά ξανά στη Μυτιλήνη!
Η αγωνιστική δράση ξεκίνησε το Σάββατο 24 Μαΐου 2025 με τα ελεύθερα περάσματα για όλες τις κατηγορίες και για το GP και για το Drift, ενώ την Κυριακή 25 Μαΐου 2025 διεξήχθησαν οι αγώνες.
Το θέαμα στο Drift ήταν συναρπαστικό, αφού και στις δύο κατηγορίες οι μάχες ήταν οριακές, με αρκετό κόσμο να γεμίζει την περίμετρο της πίστας, μέχρι τις 2 το μεσημέρι που έκανε την εμφάνισή της η βροχή.
Στην “μεγάλη” D1 νικητής αναδείχθηκε ο “τοπικός” Τραγάκης Κώστας με NISSAN 200SX που πραγματικά εντυπωσίασε και στα μονά βαθμολογημένα αλλά και στις μάχες. Δεύτερος αφού έφτασε στον μεγάλο τελικό αλλά έχασε, τερμάτισε ο Νικολόπουλος Θεοφάνης με BMW, ενώ ο οδηγός των Drift Pilots Νταής Μανώλης κέρδισε στον μικρό τελικό και πάτησε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, οδηγώντας για μία ακόμη φορά το Nissan 200SX του στο όριο.
Στην D3 ή μάχη δόθηκε στην κόψη του ξυραφιού. Νικητής αναδείχτηκε ο Πετράς Θοδωρής με το BMW E30, με τον Πετρά Κώστα με Ε36 να τερματίζει δεύτερος. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Κάσσου Βασίλης και αυτός με BMW Ε30.
Για τον αγώνα του GP πραγματικά όποιος είχε κάνει προγνωστικά έπεσε έξω με τους οδηγούς να εντυπωσιάζουν με τις επιδόσεις τους. Τον απόλυτο χρόνο σε γύρο ημέρας τον έγραψε ο ΤΡΥΠΑΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ με VW GOLF από την ΛΑΜΥΤΙΛΗΝΗΣ με χρόνο 00:34.175.
Αναλυτικά και για την κατηγορία S5 νικητής αναδείχθηκε ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ με AUDI S3 και χρόνο 2:57.161, οποίος ήταν και ο ταχύτερος όλων συνολικά. Δεύτερος τερμάτισε ο ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ με AUDI S5 και 3:07.810 ενώ τρίτος τερμάτισε ο ΚΕΡΑΜΙ∆ΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ με TOYOTA COROLLA και χρόνο 3:13.738.
Στην κατηγορία S4 νικητής αναδείχθηκε ο ΤΡΥΠΑΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ με VW GOLF και χρόνο 2:57.480. Δεύτερος τερμάτισε ο ΜΕΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ με BMW 3 E46 και 3:01.714, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο ΧΡΥΣΑΦΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ με Honda Civic και 3:04.361.
Στην S3 πρώτος και ταχύτερος όλων ήταν ο ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ με OPEL CORSA OPC και χρόνο 3:05.449 ενώ ο ΤΥΡΟΠΩΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ με HONDA CIVIC και χρόνο 3:11.656. Τρίτος τερμάτισε ο ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ ΜΑΡΙΟΣ με BMW E36 και 3:12.530.
Στην κατηγορία S2 στο πρώτο σκαλί πάτησε ο ΚΟΥΤΣΟΒΑΣΙΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ με HONDA CIVIC και χρόνο 3:05.253, στο δεύτερο σκαλί ο ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ με HONDA CIVIC και 3:06.393 ενώ στο τρίτο σκαλί πάτησε ο ΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ με PEUGEOT 106 και χρόνο 3:06.728.
Για την S1 o ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ με FORD FIESTA και χρόνο 3:15.086 ήταν ο ταχύτερος. Δεύτερος τερμάτισε ο ΒΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ με SUZUKI SWIFT και χρόνο 3:18.779 ενώ ο ΠΑΝΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ με HYUNDAI ACCENT και χρόνο 3:27.409 τερμάτισε τρίτος.
Στην κατηγορία RACING ο ΜΑΡΙΕΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ με MITSUBISHI COLT και χρόνο 2:59.260 πήρε την νίκη, αφήνοντας πίσω του τον ΤΡΥΠΑΤΖΗ ΧΡΗΣΤΟ-ΣΤΥΛΙΑΝΟ με HONDA CIVIC EK4 και χρόνο 3:00.018. Το βάθρο συμπλήρωσε ο ΠΕΠΠΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ με SUZUKI SWIFT και 3:19.741.
Για την κατηγορία RACING 5 νικητής αναδείχθηκε ο ΦΩΤΟΓΛΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ με FORD ESCORT MK2 και χρόνο 3:13.200, ενώ ο ΝΤΑΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ με NISSAN 200SX τερμάτισε δεύτερος με χρόνο 3:15.891. Το βάθρο συμπλήρωσε ο ΛΑΡΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ με NISSAN S14 και 3:21.379.



