
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Την λειτουργία του ψηφιακού οδηγού “Boteli”, στην ιστοσελίδα του Δήμου Μυτιλήνης, ανακοίνωσε την Παρασκευή ο Δήμος μπορεί να απευθύνεται κάθε ενδιαφέρομενος για να λάβει χρήσιμες πληροφορίες, που σχετίζονται με υπηρεσίες του Δήμου, όπως και άλλα σημεία και θέματα ενδιαφέροντος.
«Ερωτήσεις, που αφορούν ένα εύρος θεματικών, όπως για παράδειγμα ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός, η Υγεία και η Εκπαίδευση, αλλά και ζητήματα που άπτονται του Δήμου, των Υπηρεσιών και των Δημοτών του, απαντώνται από τον ψηφιακό βοηθό, τον πρώτο που αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI), συνθέτοντας τις απαντήσεις του από πολλαπλές πηγές καθώς και επίσημη πληροφορία, που αντλείται από την ιστοσελίδα του Δήμου.
Πρόκειται για ένα εργαλείο, που συνεχώς θα βελτιώνεται, και το οποίο έρχεται να προστεθεί στην νέα ψηφιακή πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων, που λειτουργεί εδώ και λίγες εβδομάδες, καθώς και σε άλλα εργαλεία ενημέρωσης και αμφίδρομης επικοινωνίας και συναλλαγών των Δημοτών με τον Δήμο Μυτιλήνης, στο πλαίσιο του πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού του, που βρίσκεται σε εξέλιξη» αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου.
Τέτοιοι οδηγοί υπάρχουν και σε άλλες πλατφόρμες, όπως εκείνης του Gov για να σε κατευθύνουν άλλες πάλι χάνεσαι με τον κατάλογο των επιλογών και καταλήγεις κάπου... «μέσω Λαμίας», άλλες πάλι δεν καταλήγεις και πουθενά.. Καλοί οι ψηφιακοί οδηγοί αλλά θα ήταν προτιμότερο κάποιοι δημοτικοί, ή δημόσιοι υπάλληλοι να απαντούν όπως προβλέπει άλλωστε και ο δημοσιουπαλληλικός κώδικας στα αιτήματα και στις ερωτήσεις των πολιτών, που τους πληρώνουν κιόλας..