«Lesvos: After all, it’s still the Aegean» από τον Φορέα Τουρισμού Μολύβου

Παρουσίαση των εφαρμογών της καμπάνιας

07/03/2018 - 14:11

Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση της καμπάνιας «Lesvos: After all, it’s still the Aegean» για την προβολή και προώθηση της Λέσβου ως διακριτού προορισμού, τα μέλη του Φορέα Τουρισμού Μολύβου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την εφαρμογή της στρατηγικής και τα έως τώρα αποτελέσματά της, στην κατάμεστη συνεδριακή αίθουσα του ξενοδοχείου Δελφίνια, το περασμένο Σάββατο (3/3).

Αρχικά οι εξωτερικοί συνεργάτες του Φορέα, παρουσίασαν τη νέα έκδοση της ιστοσελίδας www.theotheraegean.com, η οποία συνεχώς ανανεώνεται και λειτουργεί ως βασικός κόμβος πληροφοριών για την Λέσβο. Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας (και εν δυνάμει επισκέπτης της Λέσβου) μπορεί να βρει σε αυτήν πληροφορίες για τις διαφορετικές περιοχές του νησιού, τις κάθετες αγορές, τις εκδηλώσεις άλλα και συγκεντρωμένες πληροφορίες ειδικού ενδιαφέροντος, όπως είναι για παράδειγμα τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι, οι ναοί και τα μοναστήρια, οι παραλίες.

Επιπλέον, στην ιστοσελίδα του «Lesvos, The Other Aegean», οι επισκέπτες μπορούν να βρουν χρήσιμες πρακτικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα το πώς μπορεί να επισκεφθεί τη Λέσβο, με διαδραστικό χάρτη για τις απευθείας πτήσεις από ευρωπαϊκές χώρες προς το νησί, αλλα και το μεγάλο οδηγό επιχειρήσεων-μελών του δικτύου σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες, διαμορφωμένες ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες των επισκεπτών του προορισμού.

 

Προώθηση στα social media

Στη συνέχεια έγινε η παρουσίαση της καμπάνιας του «Lesvos: After all, it’s still the Aegean» στα social media. Ήδη, κατά τον πρώτο μήνα εφαρμογής της νέας στρατηγικής, τα αποτελέσματα της στοχευμένης προώθησης του προορισμού είναι εμφανή, με το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου, που ενδιαφέρεται, αναζητεί πληροφορίες για τη Λέσβο στην ιστοσελίδα της καμπάνιας και αποτελεί τους εν δυνάμει επισκέπτες του νησιού, να αυξάνεται συνεχώς.  

 

Έντυπες εφαρμογές

Η καμπάνια, ωστόσο, δεν περιορίζεται μόνο στο διαδίκτυο. Έγινε, επίσης, παρουσίαση έντυπων εφαρμογών (αφίσες, banners, διαφημίσεις σε οχήματα, σήμανση επιχειρήσεων μελών του δικτύου «Lesvos the other Aegean», προϊόντων κλπ.) και ανακοινώθηκε η τοποθέτηση διαφημίσεων σε κομβικά σημεία πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος. Επιπλέον, παρουσιάστηκε και η ανεξάρτητη παρουσία (branding, ιστοσελίδες, social media) των μεγάλων εκδηλώσεων του Φορέα Τουρισμού Μολύβου και των συνεργατών του, οι οποίες προωθούν την πολιτιστική ανάπτυξη του νησιού και αποτελούν πόλο έλξης επισκεπτών από όλο τον κόσμο.

 

Όλοι μπορούν

Η παρουσίαση έκλεισε με αναφορά στους τρόπους με τους οποίους κάθε ένα από τα περισσότερα από 400 μέλη του δικτύου «Lesvos, The Other Aegean» μπορεί να συνεισφέρει στην προσπάθεια ανάδειξης της Λέσβου ως προορισμό. Άλλωστε, το «Lesvos: After all, it’s still the Aegean» και όλες οι εφαρμογές και εκδηλώσεις, αποτελούν συνέχεια του brand, που έχει δημιουργηθεί από το 2012 για τη Λέσβο, αποτελεί προϊόν μακροχρόνιας έρευνας και επεξεργασίας και ήδη εφαρμόζεται και συνδιαμορφώνεται μέσω διαβουλεύσεων τόσο από τον Φορέα Τουρισμού Μολύβου, όσο και από τους άλλους συνεργαζόμενους φορείς και τα μέλη τους, φέρνοντας τα αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα.

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey