Η προβολή της Φέτας και άλλων τοπικών τυριών είναι ο στόχος των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται αυτή την εβδομάδα στη Μυτιλήνη. Πρόκειται για πρόγραμμα προβολής και προώθησης των τυριών που υλοποιείται από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η προβολή της Φέτας και άλλων τοπικών τυριών είναι ο στόχος των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται αυτή την εβδομάδα στη Μυτιλήνη. Πρόκειται για πρόγραμμα προβολής και προώθησης των τυριών που υλοποιείται από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στα πλαίσιά του γίνονται σε σούπερ μάρκετ, παρουσιάσεις και γευσιγνωσία τυριών με ονομασία προέλευσης και άλλες προωθητικές ενέργειες. Κορυφαία προωθητική ενέργεια είναι η εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 7 το απόγευμα στο Επιμελητήριο Λέσβου.
Η Cheesenet, που έχει αναλάβει τη διοργάνωση της καμπάνιας, χρησιμοποιεί τα πιο σύγχρονα επικοινωνιακά μέσα και συνεργάζεται με τους πιο επικοινωνιακούς αλλά και τηλεοπτικούς chef, όπως ο chef της Βασίλισσας της Αγγλίας, Ελισάβετ, Mark Flanagan, ο Stefan Marquad του RTL, η διάσημη Γερμανίδα παρουσιάστρια-συγγραφέας B. Karalus, το δικό μας Ευτύχη Μπλέτσα («Η Κουζίνα της Μαμάς»), που έχει σταθεί και στο πλάι των μεγαλύτερων τηλεοπτικών chef του κόσμου όπως του Jamie Oliver και του Gordon Ramsey σε show όπως αυτό του BBC Good Food.