Άνοιγμα της Λήμνου σε νέες τουριστικές αγορές

01/07/2012 - 05:56
Η τουριστική προβολή της Λήμνου και το άνοιγμα σε νέες αγορές και κυρίως στην αγορά της Ιταλίας απασχόλησε τις συναντήσεις του νομάρχη Λέσβου, Παύλου Βογιατζή, με τον έπαρχο Λήμνου, Δημήτρη Σάραγκα, το δήμαρχο Μύρινας, Νάσο Σκαμάγκη, και το δήμαρχο Μούδρου, Κώστα Αδαμίδη.
Η τουριστική προβολή της Λήμνου και το άνοιγμα σε νέες αγορές και κυρίως στην αγορά της Ιταλίας απασχόλησε τις συναντήσεις του νομάρχη Λέσβου, Παύλου Βογιατζή, με τον έπαρχο Λήμνου, Δημήτρη Σάραγκα, το δήμαρχο Μύρινας, Νάσο Σκαμάγκη, και το δήμαρχο Μούδρου, Κώστα Αδαμίδη. Το άνοιγμα της νέας αγοράς στην Ιταλία, αλλά και η ενίσχυση των παραδοσιακών τουριστικών αγορών που συνεργάζονται με τα νησιά του νομού Λέσβου, κυριάρχησαν στις συζητήσεις του νομάρχη Λέσβου με τον έπαρχο και τους δημάρχους της Λήμνου.

Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να διοργανωθεί μια μεγάλη τουριστική καμπάνια για την προβολή και των τριών νησιών του νομού, σε συνεργασία της νομαρχιακής με την τοπική αυτοδιοίκηση.
Μιλώντας στο «Ε» για την νέα αυτή προσπάθεια, ο νομάρχης Λέσβου, Παύλος Βογιατζής, τόνισε ότι «θα κυνηγήσουμε μια νέα αγορά που είναι η Ιταλία. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και για εξειδικευμένο τουρισμό με τα θαλάσσια σπορ που έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή του Κέρους, αλλά στοχεύουμε και σε άλλες μορφές τουρισμού. Παράλληλα θα φροντίσουμε να ενισχύσουμε την προβολή μας στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές της Ολλανδίας, της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Τσεχίας και του Λονδίνου.».
Αξίζει να σημειωθεί ότι για αρκετά χρόνια ένα μεγάλο ιταλικό τουριστικό πρακτορείο διαχειριζόταν το ξενοδοχείο «Ακτή Μύρινα», μέχρι και τα τελευταία χρόνια πριν το κλείσιμό του.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey