Εξαφανίστηκαν οι... καταναλωτές

01/07/2012 - 05:56
Ανοιχτές και κρυφές εκπτώσεις έκαναν τα εμπορικά καταστήματα της Μύρινας για να δελεάσουν τους πελάτες τους. Όμως η ανταπόκριση ήταν ελάχιστη έως μηδαμινή.
Και στη Μύρινα

Ανοιχτές και κρυφές εκπτώσεις έκαναν τα εμπορικά καταστήματα της Μύρινας για να δελεάσουν τους πελάτες τους. Όμως η ανταπόκριση ήταν ελάχιστη έως μηδαμινή.


«Πώς να βγει ο κόσμος να ψωνίσει όταν δεν έχει ούτε ευρώ στην τσέπη του;», σημειώνει στο «Ε» η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Λήμνου, Φωτεινή Στεφανιδάκη.
Όσον αφορά στην πτώση του τζίρου, σημειώνει ότι ήταν δραματική.
Ορισμένα καταστήματα είχαν αναρτήσει στις προθήκες τους πινακίδες που ανέφεραν ότι έκαναν προσφορές, άλλα έκαναν εκπτώσεις έως 25% χωρίς να το ανακοινώνουν.
Τα καταστήματα που κινήθηκαν κάπως, ήταν αυτά που πουλάνε παιδικά παιχνίδια και παιδικά ρούχα.
Ο Εμπορικός Σύλλογος σε συνεργασία με το Δήμο Μύρινας κατά τη διάρκεια των εορτών οργάνωσαν εορταστικές εκδηλώσεις για να δελεάσουν τους κατοίκους της Μύρινας και των γύρω χωριών. Σε όλους τους περαστικούς κερνούσαν γλυκά και αλμυρά κεράσματα μαζί με ζεστό κρασί. Ωστόσο, χαρακτηριστικό είναι πως πολλά από τα προϊόντα που είχαν ετοιμαστεί, έμειναν αδιάθετα, μια και οι καταναλωτές δεν κατέβηκαν στην αγορά.
Το μόνο που δελέασε τους Λημνιούς ήταν οι πέντε δωροεπιταγές των 100 ευρώ που προσέφερε ο Εμπορικός Σύλλογος.
Περιορισμένη ήταν η κίνηση στα μπαράκια και στηρίχθηκε κυρίως σε φοιτητές που επέστρεψαν στο νησί για τις διακοπές τους. Αντιθέτως, η ταβέρνες και τα εστιατόρια είδαν τον τζίρο τους να κάνει μια μεγάλη βουτιά.
Τους τέσσερις τελευταίους μήνες τού 2011 έκλεισαν 20 μαγαζιά στην αγορά της Μύρινας, ενώ άνοιξαν σε πολύ εμπορικές θέσεις δύο μεγάλα κινέζικα καταστήματα, το μέγεθος των οποίων είναι στα 200 τ.μ. το καθένα. «Έτσι όπως πάμε, θα γίνουμε Chinatown», αναφέρει η κ. Στεφανιδάκη.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey