Εδώ και ημέρες αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη σύνδεσή τους στον ΟΤΕ κάτοικοι σε Άγιο Ισίδωρο, Αγία Βαρβάρα, Πλαγιά και Τρύγονα

Παράπονα για βλάβη στο Πλωμάρι!

05/10/2018 - 17:50

Την τέταρτη ημέρα τους δίχως τηλεφωνική σύνδεση βιώνουν κάτοικοι στην ευρύτερη περιοχή του Πλωμαρίου, που είναι συνδρομητές στον ΟΤΕ. Μάλιστα, μερικοί εξ’ αυτών ταλαιπωρούνται δίχως σύνδεση περισσότερες ημέρες, αδυνατώντας να βρουν την αιτία του προβλήματος και πολύ περισσότερο τη λύση.

Σύμφωνα με καταγγελίες κατοίκων της περιοχής, υπάρχει βλάβη που επηρεάζει δεκάδες συνδρομητές σε Άγιο Ισίδωρο, Αγία Βαρβάρα, Πλαγιά και Τρύγονα. Η βλάβη οφείλεται πιθανότατα σε ανθρώπινο λάθος, κατά την εκσκαφή συνεργείου, που προκάλεσε φθορά στα τηλεφωνικά καλώδια. Ωστόσο, παρά τις εκτεταμένες προσπάθειες των συνδρομητών, που βρέθηκαν ξαφνικά χωρίς σύνδεση, η βλάβη δεν έχει ακόμη αποκατασταθεί με αποτέλεσμα να έχουν μείνει δίχως σταθερό τηλέφωνο και ίντερνετ.

Ο ΟΤΕ ενημέρωσε από την πλευρά του με γραπτό μήνυμα (sms) ότι τεχνικά συνεργεία του Οργανισμού θα φροντίσουν για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης, ωστόσο οι μέρες περνούν και δεν υπάρχει καμία νεότερη εξέλιξη. Χθες, κάτοικος της περιοχής -όπως καταγγέλλει στο «Ε»- προσπαθούσε επί μία ώρα να επικοινωνήσει με την προϊσταμένη Μυτιλήνης ωστόσο δεν έλαβε καμία απάντηση. Όπως επισημαίνει μάλιστα ο ίδιος κάτοικος - συνδρομητής του ΟΤΕ, η μόνη λύση να ενημερωθεί για την πορεία της αποκατάστασης της βλάβης είναι η κλήση στο 5ψήφιο νούμερο εξυπηρέτησης πελατών, για το οποίο ωστόσο η αναμονή είναι επίσης μεγάλη, ενώ επιπρόσθετα οι κλήσεις χρεώνονται από κινητό τηλέφωνο.

Σε κάθε περίπτωση, οι συνδρομητές οφείλουν να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους σε περίπτωση που μια βλάβη υπερβαίνει τις δύο ημέρες, σύμφωνα με τον ισχύοντα Κανονισμό Γενικών Αδειών, που έχει εκδώσει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, καθορίζοντας τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δίνοντας έμφαση στην προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών και στον έλεγχο των χρεώσεών τους σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, ο πάροχος οφείλει αυτόματα, εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, να πιστώνει αυτόματα τον συνδρομητή, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης και χωρίς να απαιτείται σχετική αίτηση, με το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey