
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Διαμαρτυρίες επιβατών αεροπορικών πτήσεων από την Αθήνα στη Μυτιλήνη, για τα δρομολόγια των Αστικών ΚΤΕΛ
Τις αντιδράσεις πολλών κατοίκων κι επισκεπτών της Λέσβου που φτάνουν στο νησί αεροπορικώς, έχει προκαλέσει το γεγονός ότι τα δρομολόγια των Αστικών ΚΤΕΛ δεν εξυπηρετούν πάντα τις αεροπορικές αφίξεις. Η διοίκηση της εταιρείας, που ενημερώθηκε χτες και από το «Ε» για το πρόβλημα, δεσμεύεται για λήψη μέτρων που στόχο θα έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.
Τις αντιδράσεις πολλών κατοίκων κι επισκεπτών της Λέσβου που φτάνουν στο νησί αεροπορικώς, έχει προκαλέσει το γεγονός ότι τα δρομολόγια των Αστικών ΚΤΕΛ δεν εξυπηρετούν πάντα τις αεροπορικές αφίξεις. Η διοίκηση της εταιρείας, που ενημερώθηκε χτες και από το «Ε» για το πρόβλημα, δεσμεύεται για λήψη μέτρων που στόχο θα έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.
Το θέμα κατήγγειλε στο «Ε» επωνύμως η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Αναστασία Τσολερίδου, υποστηρίζοντας ότι η μεσημεριανή πτήση από Αθήνα φτάνει στο αεροδρόμιο «Οδυσσέας Ελύτης» στις 4:30 το απόγευμα, την ίδια ώρα που αναχωρεί από τη στάση του και το λεωφορείο των Αστικών ΚΤΕΛ.
«Το λεωφορείο φεύγει πριν προλάβουν να βγουν οι επιβάτες από το αεροπλάνο κι έτσι όλοι αναγκάζονται να παίρνουν ταξί, αφού το επόμενο λεωφορείο είναι στις 6:30», ανέφερε η ίδια. «Η Μυτιλήνη δεν είναι τουριστικός προορισμός; Πώς γίνεται να ισχύει κάτι τέτοιο; Ο τουρίστας αισθάνεται ότι τον κοροϊδεύουν», προσθέτει, αναφερόμενη επιπλέον και στο ότι η τιμή του εισιτηρίου εντός του λεωφορείου ανέρχεται στα δύο ευρώ, έναντι του ενάμισι ευρώ που κοστίζει το εισιτήριο στα εκδοτήρια, που απουσιάζουν ωστόσο από το χώρο του αεροδρομίου. «Το θεωρώ ανέντιμο όλο αυτό», συνεχίζει η κ. Τσολερίδου. «Και σίγουρα δεν είναι προς τιμή τού ΚΤΕΛ, ούτε προς το συμφέρον του, το ότι είναι αρκετοί αυτοί που παραπονιούνται για το ίδιο θέμα», καταλήγει.
«Θα το φροντίσουμε…»
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των Αστικών ΚΤΕΛ, Πάρη Μολυβιάτη, το όλο θέμα έχει να κάνει με το ότι άλλαξαν οι ώρες ορισμένων πτήσεων από την πρωτεύουσα προς τη Μυτιλήνη.
«Σε ορισμένα δρομολόγιά μας δεν έχει καν αεροπλάνο», λέει ο ίδιος. «Εμείς θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τα δρομολόγια, αλλά όταν ένα λεωφορείο έχει οκτώ ώρες που θα πρέπει να καλύψει, είναι ξεκαθαρισμένα τα δρομολόγια, τα οποία περνούν επίσης από το Καγιάνι, το Πανεπιστήμιο κ.λπ.. Έτσι, θα πρέπει να αλλάξει όλο το πρόγραμμα.» Σύμφωνα, πάντως, με τον ίδιο, μέσα στην εβδομάδα θα γίνουν προσπάθειες να ρυθμιστεί το ζήτημα, εν όψει και των διακοπών τού Πάσχα, οπότε θα αυξηθούν και οι αφίξεις στο νησί.
«Θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε και τις ανάγκες του αεροδρομίου, αφού ο κόσμος το ζητάει, με την παραμονή του λεωφορείου για ένα τέταρτο της ώρας, ώστε να το προλαβαίνουν οι επιβάτες», λέει ο κ. Μολυβιάτης. «Ως προς το εκδοτήριο, οι επιβάτες έχουν δίκιο, είμαστε κι εμείς μαζί τους, για να μπορέσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα. Θα κάνουμε, έτσι, προσπάθειες να αγοράσουμε έναν αυτόματο πωλητή-εκδοτήριο. Το ίδιο μπορεί να γίνει και στην προκυμαία στο λιμάνι, να μπει εκδοτήριο μέσα ή έξω από το χώρο του λιμανιού, ώστε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος.»