
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Αντιμέτωποι και με το πρόβλημα στάθμευσης οι Μυτιληνιοί
Τυχεροί αισθάνονται οι κάτοικοι της πόλης αυτής ή και οι επισκέπτες της, σε περίπτωση που μπορέσουν να παρκάρουν το αυτοκίνητό τους στους χώρους στάθμευσης. Οι θέσεις αυτές αποτελούν, όπως υποστηρίζουν οι περισσότεροι πολίτες, είδος υπό εξαφάνιση.
Τυχεροί αισθάνονται οι κάτοικοι της πόλης αυτής ή και οι επισκέπτες της, σε περίπτωση που μπορέσουν να παρκάρουν το αυτοκίνητό τους στους χώρους στάθμευσης. Οι θέσεις αυτές αποτελούν, όπως υποστηρίζουν οι περισσότεροι πολίτες, είδος υπό εξαφάνιση.
Το πρόβλημα γίνεται έντονο ειδικά μετά τις 9 το πρωί, τόσο στους χώρους που βρίσκονται δίπλα στο εμπορικό λιμάνι Μυτιλήνης, όσο και στο επιβατικό.
Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι όλοι όσοι ξεκινούν την εργασία τους στις 8 το πρωί, σπεύδουν στα συγκεκριμένα σημεία για να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους. Όσοι πάλι έχουν να διεκπεραιώσουν άλλου είδους υποθέσεις και πηγαίνουν εκεί λίγες ώρες αργότερα, ψάχνουν με το… κιάλι για μία θέση.
«Της κακομοίρας…»
«Της κακομοίρας γίνεται», ήταν η φράση που χρησιμοποίησε ο Ευστράτιος Χονδρονικόλας για να αποτυπώσει μέσα σε μία μικρή πρόταση την κατάσταση που επικρατεί κάθε πρωί απέναντι από το Δημαρχείο. Οδηγοί να μπαίνουν από τη μία πλευρά, να βγαίνουν από την άλλη, να κοιτούν δεξιά και αριστερά, να ξανακοιτούν πίσω μήπως τους ξέφυγε κάτι. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, με ορισμένους να φεύγουν απογοητευμένοι και άλλους να προσπαθούν να εντοπίσουν κάποιον άλλο οδηγό που θα πάει να πάρει το αυτοκίνητό του για να φύγει. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις δε λείπουν και τα ατυχήματα, καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι παρκαρισμένα σχεδόν κολλητά το ένα στο άλλο, κι έτσι στην προσπάθειά του κάποιος να σταθμεύσει ή να αποχωρήσει από το πάρκινγκ, δεν αποκλείεται να γρατσουνίσει κάποιο άλλο όχημα.
Ο Ιγνάτιος Δεληγιάννης είπε, μεταξύ άλλων, ότι υπάρχουν και κάποια εγκαταλελειμμένα οχήματα που θα πρέπει να απομακρυνθούν, ενώ τόνισε ότι ενόχληση προκαλούν στους οδηγούς και οι Τσιγγάνοι που τριγυρνούν στην περιοχή, υποστηρίζοντας ότι πρέπει να δοθεί λύση από την Πολιτεία στο συγκεκριμένο ζήτημα. Ανάλογες ήταν και οι δηλώσεις του Σταύρου Ράλλη.
Ο κ. Ιγνάτιος Δεληγιάννης
«Τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν είναι πάρα πολλά», είπε ο Νίκος Κουκούλης, που βρέθηκε για λίγες μέρες στο νησί ερχόμενος από Αθήνα. Ο κ. Κουκούλης, όπως τόνισε, δεν άργησε να αντιληφθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι ντόπιοι.
«Για τη Μυτιλήνη και τον πληθυσμό της, οι θέσεις είναι ελάχιστες», υποστήριξε ο Νίκος Παπαδόπουλος, που μένει στην πόλη τα τελευταία τρία χρόνια. Παράλληλα επεσήμανε το πόσο αγχωτικό είναι να βιάζεται κάποιος να πάει στη δουλειά του και να μην μπορεί να σταθμεύσει το όχημά του. Μάλιστα δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το επιβατικό λιμάνι, σημειώνοντας ότι τα αυτοκίνητα των ταξιδιωτών αρκούν για να γεμίσει όλος εκείνος ο χώρος.
αράπονα υπήρξαν και για την προκυμαία, όπου για να αφήσει το αυτοκίνητό του κάποιος σε συγκεκριμένες ώρες, πρέπει να αγοράσει κάρτα. «Εδώ δεν έχουμε λεφτά για τη βενζίνη, θα έχουμε για το παρκάρισμα στην προκυμαία;», επεσήμαναν αρκετοί Μυτιληνιοί στο «Ε», που ωστόσο θέλησαν να κρατήσουν την ανωνυμία τους.
Οι περισσότεροι οδηγοί υποστηρίζουν ότι πρέπει επιτέλους να υπάρξει κάποια μέριμνα, καθώς δεν αντέχουν άλλο το υφιστάμενο καθεστώς.
Ο κ. Νίκος Κουκούλης
Τροχαία Μυτιλήνης
«Δεν επαρκούν οι θέσεις…»
Ο διοικητής Τροχαίας Μυτιλήνης και αστυνομικός υποδιευθυντής, Παναγιώτης Καλέλλης, υποστήριξε και αυτός σε δήλωσή του στο «Ε» ότι οι θέσεις στάθμευσης δεν επαρκούν για τους οδηγούς της πόλης.Τόνισε δε, ότι πρέπει να γίνει ξεκαθάρισμα στο δημοτικό πάρκινγκ που βρίσκεται απέναντι από το «Βερόπουλο», καθώς εκεί υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν… ξεχαστεί από τους ιδιοκτήτες. Δεν παρέλειψε να κάνει λόγο και στα πρακτικά προβλήματα που προκύπτουν από το συγκεκριμένο θέμα. «Όταν ένας οδηγός προσπαθεί να παρκάρει και δε βρίσκει χώρο, τότε θα αναγκαστεί να σταθμεύσει κοντά στο σημείο που θέλει να πάει, είτε αυτό λέγεται ΟΤΕ, Εφορία, είτε είναι κάποια άλλη δημόσια υπηρεσία. Αποτέλεσμα αυτών, να δημιουργείται σε ώρες αιχμής κυκλοφοριακό κομφούζιο σε κεντρικά σημεία της πόλης», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά στις λύσεις του προβλήματος αυτού, είπε ότι στο παρελθόν, όταν ακόμη υπήρχε δημοτική συγκοινωνία, είχε γίνει λόγος για δημιουργία χώρου στάθμευσης εκτός Μυτιλήνης, κοντά στα παλιά νταμάρια, όπου οδηγοί αλλά και επιβάτες των υπεραστικών λεωφορείων θα επιβιβάζονταν σε εκείνα της δημοτικής συγκοινωνίας και θα μεταφέρονταν στην πόλη. Βέβαια εξήγησε ότι αυτή η πρόταση έμεινε «στον πάγο» και ξεχάστηκε εντελώς μετά το τέλος ύπαρξης της δημοτικής συγκοινωνίας. Καταλήγοντας στις δηλώσεις του, υποστήριξε ότι δεν έχει διατυπωθεί κάτι καινούργιο που θα μπορούσε να εξυγιάνει την κατάσταση.