Αντιλήψεις για τα άτομα με αναπηρία

01/07/2012 - 05:56
Το παρόν βιβλίο, αναλύοντας τον σχολικό λόγο (λέξη-σημείο) και το σχολικό ιχνογράφημα (εικόνα-σημείο), διερευνά τις αντιλήψεις και στάσεις μαθητών/τριων του ελληνικού δημοτικού σχολείου για τα άτομα με αναπηρία.
Πιπίνη Ε. Ελευθερίου
Ανάλυση του σχολικού λόγου κα του σχολικού ιχνογραφήματος
Εκδόσεις University Studio Press
Θεσσαλονίκη 2009, σελ. 254


Το παρόν βιβλίο, αναλύοντας τον σχολικό λόγο (λέξη-σημείο) και το σχολικό ιχνογράφημα (εικόνα-σημείο), διερευνά τις αντιλήψεις και στάσεις μαθητών/τριων του ελληνικού δημοτικού σχολείου για τα άτομα με αναπηρία. Στα σημαινόμενα που αναπαράγουν στις αναπαραστάσεις των ΑμεΑ, τα παιδιά της Στ΄ τάξης, εντοπίζονται στερεοτύπες αντιλήψεις και στάσεις με διπολικά, αντιθετικά σχήματα, όπως αυτά του υγιούς/ασθενούς, ισχυρού/αδύναμου, φυσιολογικού/τρελού, χωρίς ωστόσο να μπορούμε να γενικεύσουμε λόγω του μικρού δείγματος. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, τους οποίους καλεί να υιοθετήσουν μια κριτική χρήση της γλώσσας και του οπτικού γραμματισμού.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey