Χάθηκε τρίτο καλοκαίρι

01/07/2012 - 05:56
Σε μια κρίσιμη οικονομικά συγκυρία, το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης περί άλλων τυρβάζει. Κι αφήνει έτσι για τρίτο χρόνο κλειστή, να ρημάζει δίχως σκάφη, τη μαρίνα Μυτιλήνης, που τώρα χρησιμεύει αποκλειστικά ως… χώρος περιπάτου για τους ντόπιους.
Σε μια κρίσιμη οικονομικά συγκυρία, τέτοια που επιβάλλει τη μεγιστοποίηση της προσπάθειας όλων των εμπλεκομένων για να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες απ’ το τουριστικό προϊόν, το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης περί άλλων τυρβάζει. Κι αφήνει έτσι για τρίτο χρόνο κλειστή, να ρημάζει δίχως σκάφη, τη μαρίνα Μυτιλήνης. Υπ’ αυτές τις συνθήκες, η αδιαφορία για το έργο που κόστισε εκατομμύρια και τώρα χρησιμεύει αποκλειστικά ως… χώρος περιπάτου για τους ντόπιους, καθίσταται εγκληματική. Και το χειρότερο είναι πως ενώ δεν κινήθηκε ακόμη η διαδικασία για να ανοίξει η μαρίνα με φορέα εκμετάλλευσης τον ΕΟΤ, σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες, δεν έγινε και καμμία άλλη ενέργεια για να δρομολογηθεί ενδεχομένως η επαναδημοπράτησή της για την ενοικίασή της σε ιδιώτες ή στο δήμο Μυτιλήνης που είχε δείξει ενδιαφέρον.

Στις 10 Μαΐου, πριν έναν και πλέον μήνα, σε συνέχεια των δεσμεύσεων που έδωσε κατά την επίσκεψή του στη Λέσβο, όπου και εκπροσώπησε την κυβέρνηση στις εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης διοργάνωσε σύσκεψη για τη μαρίνα Μυτιλήνης και το «Σάρλιτζα». Για τον τουριστικό λιμένα ο κ. Μαρκόπουλος επανέλαβε ό,τι είχε πει σε σύσκεψη με τους τουριστικούς φορείς και στη Μυτιλήνη, δηλαδή πως θα ανοίξει φέτος η μαρίνα και θα δεχθεί τουριστικά σκάφη, υπό τη διαχείριση του ΕΟΤ.

«Μπαλάκι»

Στη σύσκεψη του προηγούμενου μήνα συμμετείχε και ο βουλευτής Γιάννης Γιαννέλλης, ο οποίος κι είχε ανακοινώσει ότι λίγες μέρες μετά θα λαμβανόταν η σχετική απόφαση απ’ το διοικητικό συμβούλιο του ΕΟΤ για την ανάληψη της εκμετάλλευσης της μαρίνας Μυτιλήνης. Προ ημερών το «Ε» επικοινώνησε αρχικά με το γραφείο του προέδρου του ΕΟΤ, και στη συνέχεια με την αρμόδια Διεύθυνση Λιμενικών Εγκαταστάσεων, απ’ την οποία μας ενημέρωσαν - μετά από συνεννόηση, όπως μας είπε, με το γραφείο του κ. Μαρκόπουλου - ότι λεπτομέρειες για τις εξελίξεις σε σχέση με τη μαρίνα θα μας δώσει ο κ. Γιαννέλλης.
Ο βουλευτής, με αφορμή την ανάδειξη της Λέσβου ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού στην Ελλάδα για το 2009, είχε την Τετάρτη επικοινωνία με τον υπουργό, τον οποίο και ρώτησε για ακόμη μια φορά τι θα γίνει με τη μαρίνα.
«Αυτό που μου είπε ο υπουργός και μπορώ να σας μεταφέρω είναι πως υπήρχαν κάποια νομικά προβλήματα τα οποία και αντιμετωπίστηκαν. Με ενημέρωσε δε ότι τις επόμενες ημέρες θα επικοινωνήσει μαζί μου και ο πρόεδρος του ΕΟΤ, ο κ. Γιάννης Κοφίνης, για να με πληροφορήσει τι μέλλει γενέσθαι με τη μαρίνα», ανέφερε ο κ. Γιαννέλλης, προσθέτοντας πως περιμένει από μέρα σε μέρα την ενημέρωση.



Καμία ενέργεια

Κι ενώ παραμένει αμφίβολο αν και πότε θα κινηθεί η όποια διαδικασία υπόσχεται το υπουργείο, συνεχίζοντας την κοροϊδία πως θα λειτουργήσει φέτος ο τουριστικός λιμένας, δε γίνεται απολύτως τίποτα άλλο για να δρομολογηθεί η λειτουργία. Εξηγούμε πως πέρυσι τέτοια εποχή βγήκε στον αέρα η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάθεση της μαρίνας, η οποία και απέβη άγονος, το πλέον πιθανόν εξ αιτίας του υψηλότατου τιμήματος που είχε καθοριστεί. Απ’ το φθινόπωρο, όμως, του 2008 που έληξε η μία και μοναδική αυτή πρόσκληση, δεν κινήθηκε εκ νέου ανάλογη διαδικασία, που ενδεχομένως με χαμηλότερο τίμημα, ή και με τη συνέργεια του δήμου Μυτιλήνης, θα έφερνε αποτέλεσμα.
Όσο η μαρίνα δεν ανοίγει, είτε απ’ τον ΕΟΤ είτε από κάποιο άλλο σχήμα, τόσο τα εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν μια δεκαετία τώρα από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους για την κατασκευή της θα πηγαίνουν στράφι, όπως και οι εγκαταστάσεις του έργου, που οξειδώνονται ολοκληρωμένες κι εγκαταλελειμμένες τρία χρόνια τώρα. Εκτός κι αν η κυβέρνηση θεωρεί πως άξιζε να διατεθούν οι συγκεκριμένες πιστώσεις προκειμένου να βρουν οι Μυτιληνιοί ένα νέο χώρο περιπάτου δίπλα στη θάλασσα, αφού αυτή αποτελεί τη μοναδική χρήση του έργου σήμερα.
 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey