Οι δυο συγγραφείς με την παρούσα μελέτη προτείνουν την αξιοποίηση των τοπικών γλωσσικών ιδιωμάτων στο μάθημα της γλωσσικής διδασκαλίας, μια πρόταση στηριγμένη στις νέες γλωσσοπαραγωγικές αντιλήψεις του γραμματισμού και του πολυγραμματισμού.
Κώστας Ντίνας - Εύα Ζαρκογιάννη
Η περίπτωση του ιδιώματος Αφάντου Ρόδου
Εκδόσεις University Studio Press
Θεσσαλονίκη 2009, σελ. 182
Οι δυο συγγραφείς με την παρούσα μελέτη προτείνουν την αξιοποίηση των τοπικών γλωσσικών ιδιωμάτων στο μάθημα της γλωσσικής διδασκαλίας, μια πρόταση στηριγμένη στις νέες γλωσσοπαραγωγικές αντιλήψεις του γραμματισμού και του πολυγραμματισμού. Τα νέα προγράμματα σπουδών γλωσσικής διδασκαλίας δε στοχεύουν πλέον απλώς και μόνο σε γλωσσικούς στόχους, αλλά ενσωματώνοντας τη μελέτη και τη διδακτική αξιοποίηση και των γλωσσικών τοπικών διαφοροποιήσεων, των διαλέκτων και των ιδιωμάτων, επιχειρούν να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων των μαθητών.