Περίσσεια καθηγητών… σε Μυτιλήνη - Λήμνο

01/07/2012 - 05:56
Συνεπής, για τρίτη χρονιά, σε ένα κρίσιμο θέμα που αφορά τους εκπαιδευτικούς, ο αιρετός του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) Δημήτρης Ζαχαριάδης, δημοσιοποίησε τις κενές οργανικές θέσεις των γυμνασίων και λυκείων του νομού Λέσβου.
Συνεπής, για τρίτη χρονιά, σε ένα κρίσιμο θέμα που αφορά τους εκπαιδευτικούς, ο αιρετός του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) Δημήτρης Ζαχαριάδης, δημοσιοποίησε τις κενές οργανικές θέσεις των γυμνασίων και λυκείων του νομού Λέσβου. Μαζί με τα δεδομένα που υπάρχουν για τις τοποθετήσεις, γίνεται εμφανές πως για ακόμη μια χρονιά ο σωστός προγραμματισμός δεν αποτελεί προσόν για το υπουργείο Παιδείας. «Στριμωξίδι» καθηγητών για τοποθετήσεις στα λίγα κενά των σχολείων της Μυτιλήνης και της Λήμνου, αλλά και ελλείψεις εκπαιδευτικών στην υπόλοιπη πλην της πόλης της Μυτιλήνης Λέσβο και φυσικά στον Άι-Στράτη. Απ’ τα ίδια στοιχεία είναι εμφανές ότι στις περιοχές που η μετάθεση δίνει πολλά μόρια, δε λείπουν και τα ρουσφέτια.

Σε μια προσπάθεια ενημέρωσης όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών για τις κενές οργανικές θέσεις που υπάρχουν, ο αιρετός του ΠΥΣΔΕ Ν. Λέσβου Δημήτρης Ζαχαριάδης ανακοίνωσε πίνακες με τα κενά ανά σχολείο, έτσι όπως προσδιορίστηκαν απ’ το Συμβούλιο στις 19 Μαΐου. Τα κενά αυτά πρέπει να γνωρίζουν οι διορισθέντες στο νομό, όσοι επιθυμούν να βελτιώσουν τη θέση τους, αλλά και αυτοί που παραμένουν σε διάθεση στο ΠΥΣΔΕ από πέρυσι δίχως να έχουν οργανική θέση.

Συνωστισμός…

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο κ. Ζαχαριάδης, τα οργανικά κενά στην περιοχή του δήμου Μυτιλήνης (Α΄ Λέσβου) ανέρχονται για όλες τις ειδικότητες σε 43. Οι εκπαιδευτικοί για οριστική τοποθέτηση (νεοδιορισθέντες και από διάθεση) ανέρχονται στους 69, ενώ υπάρχουν ακόμη 149 αιτήματα εκπαιδευτικών που ζητούν τη βελτίωση της θέσης τους. Αυτό σημαίνει πως για τις 43 θέσεις της πόλης υπάρχει ιδιαίτερος συνωστισμός από ενδιαφερομένους, ενώ το έργο του ΠΥΣΔΕ γίνεται ακόμη δυσκολότερο σε ορισμένες συγκεκριμένες θέσεις, όπου για ελάχιστα κενά υπάρχει μεγάλος αριθμός προς τοποθέτηση (οκτώ καθηγητές για δύο θέσεις Αγγλικών ή έξι καθηγητές για δύο θέσεις Γερμανικών). Μια σημαντική επισήμανση που έκανε ο κ. Ζαχαριάδης είναι πως δυστυχώς, ακόμη και στην Α΄ Λέσβου, υπάρχουν ειδικότητες (π.χ. στα ΕΠΑΛ) για τις οποίες δεν υπάρχει ούτε ένας εκπαιδευτικός προς τοποθέτηση.
Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στη Μυτιλήνη, στην υπόλοιπη Λέσβο (Γ΄ Λέσβου), για 86 υπαρκτά κενά όπως καταγράφηκαν απ’ το ΠΥΣΔΕ υπάρχουν μόνο 44 τοποθετήσεις. Οπότε και θα υπάρξει αίτημα για νέους διορισμούς.

… και φαντάσματα
Αυτά γιατί στη Λήμνο και στον Άι-Στράτη, που πριμοδοτούν γενναία όσους πάρουν οργανική θέση - ανεξαρτήτως αν αποσπαστούν ή όχι σε άλλες κεντρικές υπηρεσίες -, η κατάσταση γίνεται πιο μπερδεμένη. Για τα 28 κενά της Λήμνου (Β΄ Λέσβου) υπάρχουν 46 καθηγητές προς τοποθέτηση, αλλά και 65 (!!!) αποσπασμένοι σε άλλους φορείς. Στον Άι-Στράτη, παρά τους διορισμούς που πρόσφατα έγιναν, υπάρχουν πέντε κενές θέσεις, αλλά και 30 αποσπασμένοι, τα γνωστά «φαντάσματα». Τα οποία και είναι προφανές ότι «εμφανίζονται» στα δύο μικρά νησιά του νομού Λέσβου εξ αιτίας των μορίων που δίνει η οργανική θέση (12 για τον Άι-Στράτη).
Οι καθηγητές που δεν έχουν οργανική θέση, καθώς και εκείνοι που έχουν κάνει αίτηση για βελτίωση θέσης, πρέπει να υποβάλλουν δήλωση με τη σειρά προτίμησης των σχολείων που επιθυμούν να τοποθετηθούν. Στην αίτηση μπορούν να συμπεριλάβουν και σχολεία - της περιοχής μετάθεσης που θα τοποθετηθούν - στα οποία δεν έχουν δοθεί κενές οργανικές θέσεις, αλλά ενδέχεται να δημιουργηθούν από μετακινήσεις. Η υποβολή δήλωσης γίνεται μέσω των σχολείων ή απ’ ευθείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και η προθεσμία υποβολής λήγει την προσεχή Δευτέρα 25 Μαΐου.
Μετά τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, όπου και θα γίνουν οι τοποθετήσεις, θα γίνει καταγραφή και των κενών για τα οποία θα ζητηθούν μόνιμοι διορισμοί.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey