Έως ότου ενσωματωθεί στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Μυτιλήνης

Απόφαση Χριστόφα για τις αρμοδιότητες του ΝΠΔΔ Αθλητισμού & Πολιτισμού

08/01/2024 - 13:51

Με απόφαση του Δημάρχου Μυτιλήνης Παναγιώτη Χριστόφα ( 41/2024) ορίζονται οι αρμοδιότητες και η άσκηση αρμοδιοτήτων του καταργούμενου ΝΠΔΔ  «Αθλητικός και Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Μυτιλήνης » έως ότου Ενσωματωθεί στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Μυτιλήνης. 

Η απόφαση 

Στην απόφαση αναφέρεται μεταξύ άλλων:  «Οι αρμοδιότητες και η άσκηση των σχετικών σκοπών και δράσεων του καταργούμενου Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου «ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ», όπως αναφέρονται στην συστατική του πράξη (ΦΕΚ 1028/Β΄/17.3.2021) και τον ΟΕΥ του νομικού προσώπου (ΦΕΚ 4781/Β΄/12.9.2022), και μέχρι τη θέση σε ισχύ του νέου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας του Δήμου, θα ασκούνται από τις αντίστοιχες καθ’ ύλην αρμόδιες οργανικές μονάδες του Δήμου ως εξής :

α) Οι αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Γραφείου Διοίκησης, Προγραμματισμού, Οργάνωσης και υπηρεσιών Υποστήριξης, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του νομικού προσώπου θα ασκούνται από τις κάτωθι οργανικές μονάδες του Δήμου:

1. Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών (Διοίκηση).

2. Τμήμα Οργάνωσης της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών (Προγραμματισμός – Οργάνωση – Υποστήριξη).

3. Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων (Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις).

β) Οι αρμοδιότητες του Τμήματος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του νομικού προσώπου που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

I. Γραφείο Γραμματείας, Ανθρώπινου Δυναμικού και Μητρώου Προσωπικού

II. Γραφείο Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου, Προμηθειών και Αποθήκης

IIΙ. Γραφείο Εσόδων, Διαχείρισης Περιουσίας και Ταμείου θα ασκούνται από τις κάτωθι οργανικές μονάδες του Δήμου:

1. Τμήμα Γραμματείας – Διοικητικής Μέριμνας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών (Γραμματεία).

2. Τμήμα Προσωπικού της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών (Ανθρώπινο Δυναμικό και Μητρώο Προσωπικού).

3. Τμήμα Προϋπολογισμού της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Προϋπολογισμός).

4. Τμήμα Λογιστικού της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Λογιστήριο).

5. Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Προμήθειες και Αποθήκη).

6. Τμήμα Εσόδων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Έσοδα).

7. Τμήμα Διαχείρισης Περιουσίας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Διαχείριση Περιουσίας).

8. Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Ταμείο).

γ) Οι αρμοδιότητες του Τμήματος Λειτουργίας Αθλητικών – Πολιτιστικών

Εγκαταστάσεων του νομικού προσώπου που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:

I. Γραφείο Αθλητικών Χώρων

II. Γραφείο Τεχνικής Υποστήριξης

IIΙ. Γραφείο Πολιτιστικών και Καλλιτεχνικών Εκδηλώσεων, διοργάνωση σεμιναρίων, συνεδρίων ομιλιών κ.λ.π.

IV. Γραφείο Βιβλιοθηκών και Αρχείων

V. Γραφείο Ωδείου και Φιλαρμονικής, χορωδιών και ορχηστρώνVΙ. Γραφείο Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης θα ασκούνται από τις κάτωθι οργανικές μονάδες του Δήμου:

1. Αυτοτελές Τμήμα Γενικών Υποθέσεων (Αθλητικοί Χώροι).

2. Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών (Τεχνική Υποστήριξη).

3. Τμήμα Εκδηλώσεων της Δ/νσης Πολιτισμού, Τουρισμού και Κοινωνικής Πρόνοιας (Πολιτιστικές - Καλλιτεχνικές Εκδηλώσεις κλπ, Ωδείο, Φιλαρμονική, χορωδίες, ο ορχήστρες Καλλιτεχνική Εκπαίδευση).

4. Τμήμα Πινακοθήκης, Μουσείων και Δημοτικής Βιβλιοθήκης της Δ/νσης Πολιτισμού, Τουρισμού και Κοινωνικής Πρόνοιας (Βιβλιοθήκες - Αρχεία κλπ).

Η κάθε μία οργανική μονάδα του δήμου επεμβαίνει κατά τεκμήριο δικής της αρμοδιότητας, σύμφωνα με τον οικείο ΟΕΥ, στον κύκλο των ανωτέρω αρμοδιοτήτων, σκοπών και δράσεων του καταργηθέντος νομικού προσώπου, όπως περιγράφονται αναλυτικά στο καταστατικό και τον ΟΕΥ του.

Με νεότερη απόφασή μας το σύνολο του προσωπικού των καταργούμενου νομικού προσώπου θα τοποθετηθεί σε οργανικές μονάδες του Δήμου Μυτιλήνης».

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey