14ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης

Εκτός τάξης αρκετά νήπια, ελλείψει λυομένων

12/09/2018 - 12:06 Ενημερώθηκε 12/09/2018 - 15:26

Με παράπονα, και μάλιστα δικαιολογημένα από την πλευρά γονέων ξεκίνησε χτες η σχολική χρονιά για το 14ο Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης. Καθώς πάνω από 15 νήπια βρίσκονται εκτός τάξης, εφόσον δεν έχουν τοποθετηθεί λυόμενα. Εκ περιτροπής και μέχρι να φτάσουν οι λυόμενες αίθουσες, σύμφωνα πάντα με την προϊσταμένη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Καίτη Στρατάκη, κάποια παιδιά δεν θα μπορούν να πηγαίνουν σχολείο. «Αυτό όμως θα διαρκέσει λίγες μέρες», επεσήμανε η κ. Στρατάκη που παρευρέθηκε σε σχολείο του Μανταμάδου χτες για τον αγιασμό.

Αναμένοντας λοιπόν τα κοντένειρ -σχολικές αίθουσες, «το παιδί μου μαζί με άλλα 17 δεν θα ξεκινήσει το σχολείο, αλλά θα πρέπει να περιμένει πότε θα ξυπνήσει ο δήμος και η κυβέρνηση» σχολιάζει μία μητέρα, η οποία φανερά εκνευρισμένη, προσθέτει: «Όταν πας να εφαρμόσεις, υποτίθεται καλές παιδαγωγικές μεθόδους (προνήπιο απο τα 4), ενώ δεν έχεις εξασφαλίσει τους υλικούς όρους (κτίρια κανονικά, όχι λυόμενα) εφαρμόζεις προχειρότητες, δημιουργώντας πρόσθετα προβλήματα όχι  μόνο για τα παιδιά, αλλά και για τους εργαζόμενους γονείς». Άλλος γονέας σχολιάζει: «Τα εν λήγω κοντέινερ, εκτός ότι έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης, δεν έχουν τουαλέτες και κυρίως δεν έχουν γίνει εργασίες ώστε να καταστούν λειτουργικά. Τελευταία φορά που λειτούργησαν ήταν κατά την προσωρινή εγκατάσταση του 5ου Δημοτικού (πριν 2 χρόνια). Στις ενστάσεις που είχαμε για αυτά που ακούσαμε, η διευθύντρια μας ανέφερε ότι από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της είπαν: θα γίνουν εργασίες αλλά άγνωστο πότε θα ξεκινήσουν και επίσης άγνωστο πότε θα τελειώσουν. Οπότε τα παιδιά θα μείνουν σπίτι έως ότου είναι έτοιμα τα κοντέινερ. Φυσικά τους γονείς δεν τους ρωτάνε στην περίπτωση που εργάζονται, τι θα κάνουν με τα παιδιά. Έναρξης σχολικής χρονιάς χωρίς παιδιά στο σχολείο, αλλά στο σπίτι για φέτος.»

 

Χαιρετισμός Πάλλη

Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, ο βουλευτής Λέσβου του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Πάλλης εκφράζει  τις θερμές ευχές του για μια καλή και εποικοδομητική χρονιά, για να προσθέσει: «Θα ήθελα επίσης να διαβεβαιώσω ότι, από τη δική μου πλευρά, θα συνεισφέρω όπως και όσο μπορώ στην προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία χρόνια για τη βελτίωση του ελληνικού σχολείου, για την πλήρη και έγκαιρη στελέχωσή του, για την ενίσχυση των δομών του, για την καλύτερη αξιοποίηση του δυναμικού του. Γιατί το καλό δημόσιο σχολείο είναι η σπουδαιότερη παρακαταθήκη για το μέλλον της χώρας» καταλήγει.

 

 

Χαιρετισμός Αθανασίου

Ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς , ο βουλευτής  Χαρ. Αθανασίου παραβρέθηκε στον Αγιασμό του Πειραματικού  Λυκείου, του 2ου Λυκείου και του 1ου Γυμνασίου Μυτιλήνης και ευχήθηκε να έχουν μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

«Χρέος όλων μας αλλά και του κράτους είναι να δημιουργήσουμε τις απαραίτητες συνθήκες ώστε τα παιδιά μας να αποκτήσουν την καλύτερη δυνατή μόρφωση από τα σχολεία τους, αλλά και η πορεία τους αυτή να είναι γεμάτη από χαρά και αγάπη για τη γνώση», σημείωσε μεταξύ άλλων στο μήνυμά του και πρόσθεσε:

«Με δεδομένη την άριστη συνεργασία που υπάρχει μεταξύ Εκπαιδευτικών, Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων και Τοπικών Αρχών, είμαι βέβαιος ότι θα το επιτύχουμε ενώ, από κοινού, θα αντιμετωπίσουμε τις τυχόν δυσκολίες που ενδεχομένως προκύψουν.»

 

 

Χαιρετισμός Καλάργαλη

«Ίσως μπορούμε να θεωρήσουμε τους εαυτούς μας ευτυχείς, γιατί κάθε Σεπτέμβρη ανανεώνουμε τη δυναμική μας από τους ίδιους τους μαθητές μας. Έχουμε τη δυνατότητα, με αναστοχασμό, να ανασύρουμε τα εφόδια, τα προτερήματα, να παραμερίσουμε ελαττώματα, να αντλήσουμε δύναμη από τους νέους και να σταθούμε υποστηρικτικά πλάι στον/στην καθένα/καθεμιά και στο σύνολό τους. Πέρα από τα εγκύκλια μαθήματα ας δείξουμε το ενδιαφέρον μας στην παιδική και νεανική ψυχή, στο νέο άτομο. Εκτός από τις γνώσεις και τη σχολική ύλη να προσφέρουμε οτιδήποτε μπορεί να πλάσει την ευμάλακτη μαθητική ψυχή, να ανυψώσει τους νέους, να τους δώσει τη δυνατότητα να εξελιχθούν κι έτσι να αποκτήσουν προσωπικότητα. 

Μπροστά μας κάθε χρόνο έχουμε μια ορμητική νεότητα, η οποία περιμένει το ενδιαφέρον μας για να μεταμορφωθεί σε έναν παλλόμενο οργανισμό. Οιεσδήποτε συνθήκες κι αν υπάρχουν στα σχολεία μας πρέπει να διατηρηθεί η θετική σχέση δασκάλου και μαθητή, η αμφίδρομη αγάπη, η εμπιστοσύνη κι η αμοιβαία εκτίμηση. Το σχολείο κι ο εκπαιδευτικός είναι ο μοχλός κάθε μεταβολής. Δεν αρκεί η εφαρμογή των νόμων, η αλλαγή ή η ανατροπή τους. Η ανθρώπινη υπόσταση, η παιδαγωγική κι επιστημονική μας κατάθεση είναι οι πρωτεύοντες δημιουργικοί παράγοντες της εκπαίδευσης.»  ανέφερε μεταξύ άλλων σε επιστολή του ο Περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, Αριστείδης Καλάργαλης.  

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey