
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Επενδυτικό πλάνο, ύψους 1,5 εκ. ευρώ, μέσω του αναπτυξιακού, από την Ποτοποιία Βαρβαγιάννη
Στην ανέγερση μιας νέας μονάδας στη Λέσβο, που θα δώσει την δυνατότητα να διπλασιάσει την παραγωγή της στοχεύει για το επόμενο διάστημα, μεταξύ άλλων, η Ποτοποιία Βαρβαγιάννη, που δραστηριοποιείται στο Πλωμάρι. Ειδικότερα, η επιχείρηση έχει εντάξει στον Αναπτυξιακό Νόμο το επενδυτικό της πλάνο, που αφορά την ανέγερση νέας μονάδας παραγωγής & εμφιάλωσης που θα περιλαμβάνει και αποθηκευτικούς χώρους στο Πλωμάρι, ύψους €1,5 εκατ. Οι εργασίες ανέγερσης του νέου εργοστασίου αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του τρέχοντος έτους, με στόχο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να ολοκληρωθούν σε βάθος διετίας.
Εστιάζει μόνο στο ούζο
Η στόχευση της εταιρείας παραμένει το ούζο, όπου πέρα από τις γνωστές ετικέτες και νέες και δεν εξετάζει το άνοιγμα σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως είναι για παράδειγμα το τσίπουρο.
Η εταιρεία, η οποία διαθέτει το 70% της παραγωγής της στο retail και το 30% στο HoReCa, πέρασε για πρώτη φορά ανατιμήσεις της τάξεως του 8,5% το 2014 και το 2021, ενώ στα ίδια επίπεδα ήταν και η πιο πρόσφατη, στο τέλος Μαΐου.
Όπως ανέφερε σχετικά, μεταξύ άλλων, ο εκπρόσωπος από τη νέα γενιά της ποτοποιίας, Γιάννης Βαρβαγιάννης, το μεγαλύτερο μέρος του κόστους παραγωγής αφορούσε την τιμή της φιάλης και την δυσκολία προμήθειας αυτής σε ορισμένες περιπτώσεις. Ενδεικτικό είναι ότι η τιμή φιάλης 200ml ανέρχεται στα €0,45, ενώ πριν δύο χρόνια ήταν στα €0,28, με την τιμή στο μεγάλο από €0,60 να ανέρχεται σήμερα στα €0,80. Ωστόσο, παρατηρείται μια αποκλιμάκωση στις τιμές πρώτων υλών.
Ετησίως η ποτοποιϊα Βαρβαγιάννη, η οποία παράγει σχεδόν 1 εκατ. φιάλες ούζου, επεξεργάζεται 8-10 τόνους γλυκάνισο για την παραγωγή των προϊόντων της. Το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης ύλης προέρχεται από ιδιόκτητα κτήματα της οικογένειας, ενώ κατά περιόδους συμπληρώσει και από παραγωγούς.
Εξωστρέφεια
Τα προϊόντα της Ποτοποιίας Βαρβαγιάννη εξάγονται σε 22 χώρες και οι πωλήσεις των εξαγωγών αντιπροσωπεύουν πλέον το 25% του ετήσιου κύκλου εργασιών της εταιρείας. Για τη φετινή χρονιά, στόχος της εταιρείας είναι να διατηρήσει τις υπάρχουσες συνεργασίες, δίνοντας έμφαση στην Ευρώπη και ενισχύοντας αγορές όπως αυτές της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Αγγλίας. Πρόσφατα η εταιρεία μπήκε στην αγορά της Βενεζουέλας, ενώ κυριότερες αγορές-προορισμοί είναι οι: Γερμανία, ΗΠΑ, Αυστραλία, Κύπρος, Βαλκάνια, Τουρκία και Ισραήλ.
Στρατηγικός στόχος της Βαρβαγιάννης για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό.
Στα αισιόδοξα μηνύματα για την πορεία της εταιρίας είναι ότι το πεντάμηνο του 2023, που ήδη παρήλθε η εταιρεία προσέγγισε τα επίπεδα του 2019, πριν δηλαδή την περίοδο της πανδημίας που ασφαλώς είχε επιπτώσεις και στην κατανάλωση, ενώ ο κ. Βαρβαγιάννης εκτιμά ότι η τρέχουσα χρήση ενδέχεται να ξεπεράσει τα €5 εκατ. σε τζίρο. Πρόσθεσε δε ότι στο πεντάμηνο οι ετικέτες το «Μπλέ» και το «Πράσινο» έχουν συγκεντρώσει τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων.
Γιάννης Βαρβαγιάννης: «Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή»
Μια μοναδική food pairing εμπειρία από τις εταιρείες Βαρβαγιάννη και Trikalinos
Τη Δευτέρα 19 Ιουνίου οι εταιρείες Trikalinos και Ποτοποιία Βαρβαγιάννη παρέθεσαν γεύμα σε εκπροσώπους του Τύπου στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιήθηκε food pairing και tasting των προϊόντων τους.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε αξιόλογους δημοσιογράφους που είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια ξεχωριστή γαστρονομική εμπειρία και παράλληλα να συζητήσουν με τα στελέχη των δυο εταιρειών για τη δυναμική πορεία που ακολουθούν στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
Η εταιρεία Βαρβαγιάννη παρουσίασε τις ανανεωμένες ετικέτες της καλωσορίζοντας μια νέα εποχή, η οποία ταυτίζεται με την επιδίωξή της για την εντονότερη παρουσία της στη εγχώρια και στη διεθνή αγορά. Παράλληλα, η εταιρεία Trikalinos μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους τα «μυστικά» της παραγωγής των προϊόντων της, που αποτελούν πρεσβευτές του πλούτου της χώρας σε περισσότερες από 42 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Το μενού σχεδιάστηκε από την καταξιωμένη σεφ, Νόη Ιωαννίδου, η οποία εμπνεύστηκε τα εξαιρετικά πιάτα αποκλειστικά για την ημέρα του event, αλλά και τους συνδυασμούς μεταξύ του Trikalinos Αυγοτάραχο και του Ούζου Βαρβαγιάννη, ώστε να αναδεικνύεται η μοναδική «ταυτότητα» κάθε προϊόντος μέσα από το food pairing.
«Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή»
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο Γιάννης Βαρβαγιάννης, ένας εκ των τριών Διαχειριστών της εταιρείας Βαρβαγιάννη, δήλωσε: «Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό».
Επίσης, ο Πρόεδρος της εταιρείας Trikalinos, Ζαφείρης Τρικαλινός, επεσήμανε: «Από τις βασικές επιδιώξεις μας είναι η συνεχής επένδυση στην έρευνα, η επιμονή και η αφοσίωση μας στην ανάδειξη του γαστρονομικού και διατροφικού πλούτου των προϊόντων μας. Το διατροφικό προφίλ του Trikalinos Αυγοτάραχο, οι συνεργασίες με καταξιωμένους σεφ αλλά και η παρουσία μας σε περισσότερες από 40 χώρες, πολλές από τις οποίες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές, αποτελούν κινητήριο δύναμη για τη συνεχή εξέλιξη της εταιρείας μας. Απόδειξη των παραπάνω είναι η συνεχής έρευνα και βελτίωση των υπαρχόντων προϊόντων μας καθώς και η ανάπτυξη νέων που θα λανσαριστούν σύντομα στην αγορά».
Τέλος, οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών τόνισαν τη δυναμική των ελληνικών επιχειρήσεων, όταν αυτές συνεργάζονται, καθώς αμφότερες αποτελούν Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.