Στις εκθέσεις «Ελλάδος γεύση» και «Greek Travel Show»

Καμπάνια προσέλκυσης επισκεπτών

23/05/2017 - 15:47 Ενημερώθηκε 23/05/2017 - 15:53

Ολοκληρώθηκε η παρουσία της Λέσβου, στα εμπορικά – τουριστικά γεγονότα, που διοργανώθηκαν ταυτόχρονα στην Αθήνα την περασμένη εβδομάδα: "Ελλάδος Γεύση" και "Greek Travel Show”. Και οι δύο εκθέσεις, οι οποίες γεωγραφικά κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος του λεκανοπεδίου, ήταν δύο λαϊκά εμπορικά festivals, που απευθυνόταν κατευθείαν στον τελικό καταναλωτή, με στόχους: α) την επιλογή των φετινών διακοπών του και την απευθείας πώλησή τους στον επισκέπτη, και β) την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας – παραδοσιακών προϊόντων. 

Οι δύο ταυτόχρονες συμμετοχές του νησιού, οργανώθηκαν από το Δήμο Λέσβου, με τη σύμπραξη και την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Λέσβου, της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου, της Ομοσπονδίας Λεσβιακών Συλλόγων Αττικής, τους κατά τόπους τουριστικούς και επαγγελματικούς φορείς και τους διαφόρους Λεσβιακούς Συλλόγους της Αθήνας. 

Με τη διπλή συμμετοχή, οι διοργανωτές στόχευσαν σε μία πολύ δυναμική κοινή απεικόνιση της τουριστικής και παραγωγικής φυσιογνωμίας του νησιού, προσφέροντας τη δυνατότητα παρουσίας στα περίπτερα των δύο εκθέσεων με δικό τους ατομικό χώρο, τόσο φορέων όσο και επιχειρήσεων της Λέσβου.  

Tα περίπτερα της Λέσβου φιλοξένησαν σε δικό τους ανεξάρτητο ατομικό χώρο, τόσο τις επιχειρήσεις του τουριστικού και του παραγωγικού τομέα, όσο και όλους τους γεωγραφικούς τουριστικούς προορισμούς του νησιού, δηλαδή Μυτιλήνη – Θερμή, Γέρα – Ευεργέτουλα, Μανταμάδο – Αγία Παρασκευή, Πλωμάρι, Αγιάσο, Πολιχντίτο (Σκάλα, Βατερά, Νυφίδα), Καλλονή, Πέτρα, Μόλυβο και Ερεσό – Σίγρι.     

Το συντονισμό είχε ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Μυτιλήνης Πάνος Πίτσιος.

Κυρίαρχη θέση σε όλη την καμπάνια, είχαν οι προσφορές των ακτοπλοϊκών εταιρειών, των ξενοδοχείων του νησιού. Αξιοσημείωτη ήταν η παρουσία δύο χορευτικών σχημάτων των απόδημων Λεσβιακών Συλλόγων της Αθήνας. Ένα των Ανεμοτισίων και ένα των Πολιχνιατών, τα οποία παρουσίασαν και στα δύο festivals, εξαίσια χορευτικά προγράμματα με παραδοσιακούς λεσβιακούς χορούς, που εντυπωσίασαν τους επισκέπτες των δύο εκθέσεων.

Τέλος σε καθημερινή βάση και εντός του περιπτέρου του Δήμου Λέσβου στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, διεξαγόταν ζωντανή μαγειρική παρουσίαση από το Βασίλη Βεμβέτσο,  που βασιζόταν σε αγνά κρεατικά και τυροκομικά προϊόντα από το Μανταμάδο και τη Μυτιλήνη, ενώ στο κεντρικό χώρο μαγειρικής – παντοπωλείο της “Ελλάδος Γεύση”, ο σεφ Βασίλης Γιαννόπουλος, παρουσίασε λεσβιακές συνταγές από τα προϊόντα των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έκθεση

Οι λεσβιακές επιχειρήσεις που έδωσαν δυναμικό παρών εντός των περιπτέρων του Δήμου Λέσβου 38.

Ο κ. Πίτσιος σε δήλωση του αναφέρει: «Αν και εξαιρετικά δύσκολη η οργάνωση της παρουσίασης του νησιού σε δύο εκθέσεις ταυτόχρονα, θεωρώ ότι με πολύ χαμηλό οικονομικό κόστος, αλλά με πολύ δουλειά και ενεργοποίηση όλων των εμπλεκόμενων φορέων της Λέσβου και της Αθήνας, πετύχαμε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα, που ελπίζω να αποδώσει καρπούς φέτος το καλοκαίρι. Η πρωτόγνωρη για έκθεση της Αθήνας, ανεξάρτητη παρουσία της κάθε γεωγραφικής περιοχής – τουριστικού προορισμού της Λέσβου, σε ένα ενιαίο χώρο υπό τη σκέπη του Δήμου Λέσβου, είναι μία καινοτομία, που δίνει βήμα και λόγο στις τοπικές κοινωνίες, οι οποίες καλούνται να οργανώσουν και να διαχειριστούν “τα του οίκου τους”, όπως οι ίδιες θεωρούν καλύτερα. Αυτή η μεθοδολογία, βελτιωμένη σε ορισμένα σημεία, πρέπει να καθιερωθεί και να εφαρμόζεται ανελλιπώς στο μέλλον, ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα για όλες τις περιοχές του νησιού».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey