
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση του Φορέα Τουρισμού Μολύβου
Προχθές Τετάρτη, στο Συνεδριακό Κέντρο Μολύβου, πραγματοποιήθηκε η τακτική γενική συνέλευση του Φορέα Τουρισμού Μολύβου με τη συμμετοχή πλήθους επιχειρηματιών-μελών του Φορέα από όλη την Λέσβο.
Προχθές Τετάρτη, στο Συνεδριακό Κέντρο Μολύβου, πραγματοποιήθηκε η τακτική γενική συνέλευση του Φορέα Τουρισμού Μολύβου με τη συμμετοχή πλήθους επιχειρηματιών-μελών του Φορέα από όλη την Λέσβο. Κατά την παρουσίαση του απολογισμού ο πρόεδρος Νίκος Μόλβαλης στάθηκε στη συμβολή του Φορέα στην τουριστική, πολιτιστική και περιβαλλοντική ανάδειξη της περιοχής, καθώς και όλης της Λέσβου.
Αναφέρθηκε στις ομάδες έργου του Φορέα -πολιτισμού, περιβάλλοντος, παρέμβασης, προβολής, υλοποίησης προγραμμάτων κ.λπ.- που συμβάλλουν σημαντικά στην προώθηση του έργου του Φορέα και συγκεκριμένα στην προβολή της Λέσβου με την υλοποίηση του στρατηγικού branding για την ανάπτυξη της περιοχής, με την υιοθέτηση νέων σημάτων και δίνοντας έμφαση στις εναλλακτικές κάθετες αγορές.
Ειδικότερα αναφέρθηκε στο «Brand: Lesvos… The Other Aegean», το οποίο έχει υιοθετηθεί και συνεχίζει να υιοθετείται από φορείς και επιχειρήσεις όλης της Λέσβου.
Σε άλλο σημείο του απολογισμού αναφέρθηκε στην πολιτιστική αναβάθμιση της περιοχής με τη δημιουργία πολιτιστικών εκδηλώσεων σε συνεργασία και με άλλους συλλόγους της περιοχής, στο πλαίσιο του θεσμού της Θερινής Ακαδημίας Κλασικής Κιθάρας «Αρίων», όπου για τρία συνεχόμενα χρόνια αναδεικνύεται με ποιοτικές συμμετοχές η θέση της κιθάρας στο ευρύτερο μουσικό γίγνεσθαι.
Οι προσπάθειες του Φορέα στον τομέα αυτό ολοκληρώνονται με την υποστήριξη ενός νέου μεγάλου θεσμού πολιτισμού, του «Μolyvos International Μusic Festival».
Κεντρικό στοιχείο της δράσης του Φορέα αυτή την περίοδο είναι η αξιοποίηση της πύλης εισόδου της Πέτρας κι όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα του «Ε» έχουν γίνει σειρά επαφών με τα απέναντι τουρκικά παράλια ώστε η λειτουργία της πύλης να αξιοποιηθεί άμεσα.
Επιπλέον η ομάδα περιβάλλοντος του Φορέα κάνει σημαντική δουλειά με την ανάδειξη, τον καθαρισμό και τη σήμανση των περιπατητικών και ποδηλατικών διαδρομών της περιοχής.
Ο προγραμματισμός για τη νέα χρονιά
Ο προγραμματισμός προβλέπει να συνεχιστούν οι προσπάθειες που καταβάλλει ο Φορέας έτσι ώστε ο Δήμος και οι υπόλοιποι φορείς της Λέσβου να υιοθετήσουν το «Brand: Lesvos. The Other Aegean». Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης έγινε παρουσίαση της εταιρικής ταυτότητάς του και των εφαρμογών «Lesvos. The Other Aegean».
Κλείνοντας τις διαδικασίες της συνέλευσης, ο κ. Μόλβαλης τόνισε μεταξύ άλλων ότι σε μία μικρή τοπική κοινωνία όπως τη δική μας, η συνεργασία και δραστηριοποίηση όλων είναι σημαντικό και απαραίτητο εφόδιο για να επιτυγχάνουμε στόχους και να χτίζουμε νέα οράματα, ένα από τα οποία είναι η τοποθέτηση της Λέσβου στην παγκόσμια τουριστική αγορά με μία και μοναδική αναγνωρίσιμη ταυτότητα.