Τι λένε οι καταστηματάρχες στο «Ε» για τις χειμερινές εκπτώσεις:

Κινείται η αγορά, αλλά «ατονούν» οι εκπτώσεις [VID]

20/01/2018 - 10:46 Ενημερώθηκε 29/01/2018 - 16:58

Έως τις 28 Φεβρουαρίου θα μπορούν οι καταναλωτές να επωφεληθούν των χειμερινών εκπτώσεων που ξεκίνησαν στις 8 Ιανουαρίου. Ο Εμπορικός Σύλλογος Μυτιλήνης καλεί το καταναλωτικό κοινό να επωφεληθεί της εκπτωτικής περιόδου, εμπιστευόμενο τις ελληνικές και τοπικές εμπορικές επιχειρήσεις, και να επιλέξει προϊόντα, με γνώμονα την ποιότητα και τη σχέση τελικής τιμής - έκπτωσης. Το «Ε» έκανε μια βόλτα στην αγορά, για να ρωτήσει τους καταστηματάρχες αν υπάρχει κίνηση. Όπως όλα δείχνουν, «η αγορά κινείται», αλλά όπως μαρτυρούν οι πωλητές, αλλά και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, οι πολλές… εκπτωτικές περίοδοι δημιουργούν μια μικρή σύγχυση στους αριθμούς και κυρίως στους καταναλωτές.

Φωτογραφίες: ΙΓΝΑΤΗΣ ΤΣΙΚΝΗΣ


«Δυνατές» εκπτώσεις της τάξης του 50%, αλλά και παραπάνω μπορούν να πετύχουν οι καταναλωτές στην αγορά.

 

Ο Παναγιώτης Παπαρίσβας, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μυτιλήνης τόνισε στο «Ε»: «Η περίοδος των εκπτώσεων είναι παραδοσιακά καλύτερη, καθώς η αγορά κινείται καλύτερα από τους αριθμούς των άλλων περιόδων. Βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι μετά από την εκπτωτική περίοδο του Νοέμβρη, του Black Friday και την περίοδο των γιορτών, δεν μπορεί κάποιος να είναι πολύ αισιόδοξος παρ’ ό,τι οι τιμές που υπάρχουν στα προϊόντα είναι πάρα πολύ χαμηλές. Όλη η αγορά κάνει πολύ μεγάλες εκπτώσεις. Οι έμποροι αποζητούν το ρευστό αυτή την περίοδο για να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις αυτής της περιόδου. Είναι όμως δεδομένες και οι οικονομικές δυνατότητες του καταναλωτή, ο οποίος κινείται μέσα στα πλαίσια της κρίσης, των χαμηλών συντάξεων, των χαμηλών μισθών και αμοιβών γενικώς»

 

Τέσσερις περίοδοι εκπτώσεων


Η οπτικός Δ. Γιαλούρη δεν βλέπει μεγάλη κίνηση αυτή την περίοδο

 

Οι περίοδοι των εκπτώσεων πλέον έχουν γίνει τέσσερις: Νοέμβριος, Γενάρης- Φλεβάρης, Μάιος, Ιούλιος- Αύγουστος. Ο κ. Παπαρίσβας σχολιάζει: «Θεωρούμε ότι είναι πολλές και όσο απλώνονται, τόσο ο καταναλωτής δεν έχει τη δυνατότητα να καλύψει οικονομικά αυτές τις περιόδους. Ναι μεν υπάρχει καλύτερη κίνηση, σε σχέση με άλλες περιόδους, αλλά η πολιτεία θα πρέπει να επανεξετάσει τις εκπτωτικές περιόδους να είναι πιο σύντομες, ώστε να έχουν και περισσότερο ενδιαφέρον για τον καταναλωτή και να φαίνεται και στην αγορά η κίνηση»   

Η Δήμητρα Γιαλούρη, από τα οπτικά Γιαλούρη μας ανέφερε ότι το κατάστημα έχει προχωρήσει σε μεγάλες εκπτώσεις της τάξης του 50% στα γυαλιά ηλίου με ελάχιστες εξαιρέσεις δύο μάρκες (10%) και 30% στα οράσεως. Παλαιότερα οι εκπτώσεις ήταν δύο φορές το χρόνο, χειμώνα και καλοκαίρι. Τώρα πραγματοποιούνται τέσσερις φορές, ενώ γίνονται κατά συχνά διαστήματα και προσφορές. Οπότε τώρα στις εκπτώσεις δεν ψωνίζουν και πάρα πολύ πελάτες, εξάλλου υπήρχε και η “Black Friday”, όπου κάποια καταστήματα είχαν και 50% εκπτώσεις και επωφελήθηκαν.

 


Υποτονική σε σχέση με πέρσι η κίνηση στην αγορά, λέει ο Β. Φραγκουλάκης στο «Ε».

 

Υποτονικά σε σχέση με πέρσι

«Η φετινή περίοδος των εκπτώσεων είναι ελαφρώς πιο υποτονική από την περσινή χρονιά και αποδεικνύεται ότι η αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών χρόνο με τον χρόνο μειώνεται» αναφέρει στην εφημερίδα μας ο Βαγγέλης Φραγκουλάκης που διατηρεί κατάστημα εσωρούχων στην Ερμού. Και διαπιστώνει: «Το γεγονός βέβαια ότι πληθώρα καταστημάτων καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους πραγματοποιούν περιοδικά εκπτώσεις είναι μία από τις αιτίες που έχει ατονήσει πλέον ο θεσμός των εκπτώσεων» Στα είδη της εσω- ενδυσης (εσώρουχα) κυμαίνονται από 10 έως 50%.

 

 Για την επέκταση δύο σούπερ- μάρκετ στην Καλλονή

 


Ο Π. Παπαρίσβας χαρακτηρίζει πλήγμα στην τοπική οικονομία την επέκταση μεγάλων πολυεθνικών καταστημάτων  και στην Καλλονή
.

 

Ο κ. Παπαρίσβας με την ιδιότητα του προέδρου του Εμπορικού Τμήματος του Επιμελητηρίου αναφέρθηκε στην επέκταση δύο μεγάλων σούπερ- μάρκετ (LIDL, My Market) στην Καλλονή: «Θεωρώ ότι είναι πλήγμα για την περιοχή της Καλλονής και την τοπική οικονομία και ουσιαστικά ανεξέλεγκτη επέκταση των μεγάλων σούπερ μάρκετ, η οποία γίνεται με τις ευλογίες της πολιτείας. Ο νόμος των 500 τμ στην πράξη έχει καταργηθεί εδώ και πολύ καιρό. Από τη στιγμή που βγήκε από το νόμο για τα 500τμ η παρουσία των Επιμελητηρίων και οι κοινωνικο-οικονομικές επιπτώσεις στη ζωή του τόπου όπου ανοίγει ένα μεγάλο κατάστημα. Όσον αφορά το παραμύθι για τη δημιουργία θέσεων εργασίας το έχουμε δει όλοι και ξέρουμε πώς δουλεύουν σε αυτά τα σούπερ- μάρκετ οι εργαζόμενοι, με ποιο τρόπο, με ποιες αμοιβές και ξέρουμε στο φινάλε ότι οι θέσεις εργασίας που δημιουργούνται σε αυτά τα σούπερ- μάρκετ είναι θέσεις που χάνονται πολλαπλάσια από τις επιχειρήσεις που μαραζώνουν και τελικά κλείνουν εξαιτίας του ανοίγματος αυτών των μεγάλων καταστημάτων. Τα χρήματα που μένουν στον τόπο είναι πολύ σημαντικά, τα χρειάζεται ο τόπος, ενώ τα χρήματα που αφήνουμε στις πολυεθνικές επιχειρήσεις και στα σούπερ- μάρκετ είναι χρήματα που κατατίθενται το μεσημέρι και κάνουν φτερά»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey