FOLLOW US

Υγεία

Ο πόνος στον αυχένα είναι συχνή ενόχληση.Τι πρέπει να κάνουμε για να προφυλαχτούμε από τον πόνο;
Ο πόνος στον αυχένα είναι συχνή ενόχληση.
Τι πρέπει να κάνουμε για να προφυλαχτούμε από τον πόνο;
Όταν κάθεστε:
- Πρέπει να διατηρείτε την οσφυϊκή λόρδωση. (Λόρδωση είναι η προς τα εμπρός βύθιση της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης.)
- Η θέση του κεφαλιού και του αυχένα να είναι ευθυτενής. Το κεφάλι δεν πρέπει να προβάλλει προς τα εμπρός. Η χρησιμοποίηση ενός οσφυϊκού κυλίνδρου διευκολύνει την παραπάνω σωστή καθιστή στάση.
- Εφαρμόστε ρυθμικά, οπίσθια έλξη και έκταση, αμέσως όταν αρχίσουν να εμφανίζονται σημάδια δυσφορίας ή πόνος στην περιοχή του αυχένα.
- Διακόπτετε την καθιστή θέση κάθε μία ώρα και περπατήστε ευθυτενής για μερικά λεπτά.
- Όταν η εργασία σας είναι καθιστική, π.χ. μπροστά σε υπολογιστή, καλό είναι η καρέκλα να έχει χερούλια ή οι αγκώνες να ακουμπούν πάνω στο τραπέζι , ώστε να χαλαρώνουν οι μύες της ωμικής ζώνης και του αυχένα.
Όταν η εργασία σας απαιτεί παρατεταμένη κάμψη του κεφαλιού και του αυχένα:
- Διακόπτετε την παραπάνω θέση του κεφαλιού σε τακτά χρονικά διαστήματα.
- Σταθείτε όρθιοι - ευθυτενείς και περπατήστε για μερικά λεπτά.
- Εφαρμόστε ρυθμικά οπίσθια έλξη του κεφαλιού και έκταση αμέσως μόλις αρχίζουν να εμφανίζονται συμπτώματα στην περιοχή του αυχένα.
Πηγή: iatronet.gr
FOLLOW US
Copyright © 2017 EmprosNet.gr
Εμπρος Ημερήσια Εφημερίδα Νομού Λέσβου - Καρά Τεπέ - Mυτιλήνη - 81100
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Top