Τρία αιτήματα... επιβίωσης

01/07/2012 - 05:56
Η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου ζητά επιχορήγηση των εποχικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για την επαναπρόσληψη του εποχικού προσωπικού τους, μείωση του Φ.Π.Α. και παράλληλα ίδρυση κέντρων εξυπηρέτησης επιχειρησιακών πελατών (ανάλογων αυτού του ΟΤΕ) στο δημόσιο και αυτοδιοικητικό τομέα.
Τρία βασικά αιτήματα θέτει η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του νησιού αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Ειδικότερα, ζητούν επιχορήγηση των εποχικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για την επαναπρόσληψη του εποχικού προσωπικού τους, μείωση του Φ.Π.Α. και παράλληλα ίδρυση κέντρων εξυπηρέτησης επιχειρησιακών πελατών (ανάλογων αυτού του ΟΤΕ) στο δημόσιο και αυτοδιοικητικό τομέα.

Πιο συγκεκριμένα, ζητείται να καταρτίσει πρόγραμμα σε συνέχεια απόφασης του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ, από το οποίο δε θα αποκλείονται ακριτικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ετήσιας λειτουργίας, αφού απ’ την άνοιξη και μέχρι το Φθινόπωρο αυξάνουν σημαντικά τις θέσεις εργασίας τους, προσλαμβάνοντας επιπλέον προσωπικό (ίσως και περισσότερο απ’ τις εποχικώς λειτουργούσες), γεγονός που τις καθιστά «εν δυνάμει» εποχικές επιχειρήσεις!
Σχετικά με τη μείωση του Φ.Π.Α., σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης τονίζεται ότι μπορεί βραχυπρόθεσμα να προκαλέσει περιορισμό των δημοσίων τους εσόδων, αλλά μεσο-μακροπρόθεσμα θα ενισχύσει τις αγορές, τους τζίρους και την απασχόλησή τους, βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την αναγνωρισιμότητά τους.
Τέλος, για την αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας στο Δημόσιο προτείνεται η δημιουργία κέντρων εξυπηρέτησης επιχειρησιακών πελατών, όπως έχει κάνει ο ΟΤΕ.
Τέτοιες πρωτοβουλίες, προκειμένου να έχουν συνέχεια και να βρουν μιμητές, πρέπει να ενθαρρύνονται και να ενισχύονται από την Πολιτεία, έμπρακτα, με ελαφρύνσεις (π.χ. φορολογικές, ασφαλιστικές κ.ά.), «εξυπηρετήσεις», ειδικά κίνητρα/bonus κι άλλα «προνόμια», αφού:
- Διευκολύνουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων (που μόνο με τη δουλειά τους δεν ασχολούνται, καθιστάμενες «υπάλληλοι» των συνεργατών τους - λογιστών, μηχανικών, μελετητών, δικηγόρων κ.ά. - και των υπηρεσιών), με το να αφουγκράζονται, να παρακολουθούν (follow up) και να επιλύουν τα προβλήματά τους.
- Αμβλύνουν τη γραφειοκρατία, περιορίζοντας σημαντικά χρόνους, πόρους, προσπάθειες, που κατευθύνονται σε άλλες «αποδοτικότερες ενασχολήσεις».
- Καθιστούν συνολικά και σε όλα τα επίπεδα τη διοίκηση πιο «έξυπνη, ευέλικτη, λειτουργική, γρήγορη, αποτελεσματική και προπάντων με… μάτια και αυτιά», υπέρ της Ανάπτυξης, Απασχόλησης, Ποιότητας Ζωής και Αναγνωρισιμότητας, με επιπλέον όφελος την εξοικονόμηση πόρων, της τάξεως των 20 δισ. ετησίως (που αντιστοιχούν στο 8,5% περίπου του ΑΕΠ της χώρας μας), υπερδιπλάσιων των αντίστοιχων της Ε.Ε. των 27.
 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey