«Σφάζονται» οι εφοπλιστές για τις άγονες γραμμές

01/07/2012 - 05:56
Επίθεση κατά του διευθύνοντα συμβούλου της ΝΕΛ, Απόστολου Βεντούρη, και του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Αναστάση Παπαληγούρα, εξαπέλυσε ο ιδιοκτήτης της ΣΑΟΣ, Φώτης Μανούσης.
Επίθεση κατά του διευθύνοντα συμβούλου της ΝΕΛ, Απόστολου Βεντούρη, και του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Αναστάση Παπαληγούρα, εξαπέλυσε ο ιδιοκτήτης της ΣΑΟΣ, Φώτης Μανούσης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μανούσης αναφέρεται στην απόρριψη (με δόλιο τρόπο κατά την άποψή του) των πλοίων του για τις ενδοκυκλαδίτικες άγονες γραμμές, επειδή δεν έχει πληρώσει η εταιρεία του τον επίναυλο. Υποστηρίζει ότι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δοθούν οι γραμμές στα πλοία της ΝΕΛ «Αίολος Ι» και «Αίολος ΙΙ», τα οποία τα χαρακτηρίζει βραδυπορούντα ταχύπλοα. Κατηγορεί επίσης τη ΝΕΛ πως, παρ’ ότι χρωστάει τεράστια ποσά για τον επίναυλο, πήρε τις γραμμές αυτές.
Τις καταγγελίες του συνεχίζει με δηκτικές παρατηρήσεις, όπως «Δεν εντυπωσιάζει το γεγονός ότι η αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών που επιχειρεί ο κύριος υπουργός με “πλοία τύπου NEL” ουδέν απέδωσε πέραν του υπερδιπλασιασμού των επιδοτήσεων; (λ.χ. Άγονη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ρόδος όπου δεν προβλέπεται καν η προσέγγιση του πλοίου στα “άγονα” νησιά Σαμοθράκη - Άγιος Ευστράτιος.) Πριν δύο χρόνια όταν το πετρέλαιο είχε 80 δολλάρια το βαρέλι, η γραμμή εξυπηρετείτο από πλοίο 30 ετών με αποζημίωση 32.000 ευρώ ανά δρομολόγιο. Ενώ σήμερα με την αναβάθμιση του κυρίου υπουργού, που το πετρέλαιο στοιχίζει 55 δολλάρια το βαρέλι, η αποζημίωση για πλοίο 35 ετών είναι 80.000 ευρώ!».
Σε ό,τι αφορά τον υπουργό, ο κ. Μανούσης τού καταλογίζει στην ουσία ότι δεν έκανε αποδεκτή την ένσταση που κατέθεσε, αν και ήταν νόμιμη.

Απάντηση Βεντούρη

Στις παραπάνω αναφορές του κ. Μανούση, ο κ. Βεντούρης απάντησε: «Και λίγα είναι τα χρήματα που ξοδεύονται για την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία της χώρας μας! Μάθαμε προχθές ότι οι Έλληνες φορολογούμενοι πληρώνουν 2.000.000 ευρώ την ημέρα για τον ΟΣΕ. Για την ακτοπλοΐα τα χρήματα που διατίθενται για πρώτη φορά από τον κρατικό προϋπολογισμό ανέρχονται σε περίπου 250.000 ευρώ την ημέρα (δεν ξοδεύονται, είναι προς διάθεση), 10 φορές λιγότερα την ημέρα για την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία της χώρας μας! Και επιμένω, λίγα διατίθενται! Επί τη ευκαιρία, γιατί δεν αναφέρεις ότι μέχρι και φέτος η μόνη γραμμή που δραστηριοποιείται η “εταιρεία σου” δεν ήταν επιδοτούμενη και τώρα είναι; Τέτοια επιλεκτική μνήμη πρώτη φορά βλέπω!»

Κι η ανταπάντηση Μανούση

Δεν άφησε χωρίς σχολιασμό την απάντηση Βεντούρη ο Φώτης Μανούσης. Τον κατηγορεί για μόνιμο υπερασπιστή των εκάστοτε υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας, αλλά και για λασπολογία σε βάρος άλλων εφοπλιστών. Μεταξύ άλλων αναφέρει: «Παλαιότερα τη χρησιμοποιούσε στις επιθέσεις του, μεταξύ άλλων, κατά του κ. Βαρδινογιάννη, του κ. Λασκαρίδη, του κ. Στρίντζη, του κ. Αγαπητού, του κ. Σακέλη, του κ. Σαρρή και από το προηγούμενο καλοκαίρι σε βάρος μου (στο πλαίσιο της υπεράσπισης τού ομόφωνα, ήδη, ηθικά στιγματισμένου). Δεν ήταν όμως γνωστή η από μέρους του κ. Βεντούρη ανάληψη του γραφείου Τύπου του ΥΕΝ και του κ. Παπαληγούρα προσωπικά (προφανώς τιμά τις νέες φιλίες, σχέσεις και συμμαχίες του).
Δεν ήταν επίσης γνωστή η από μέρους του κ. Βεντούρη διατήρηση της θέσης του συνηγόρου υπεράσπισης τού, απ’ όλους απομονωμένου, προαναφερθέντα, ηθικά στιγματισμένου (προφανώς τιμά και τις παλαιές φιλίες, σχέσεις και συμμαχίες του).
Καθένας έχει, και γράφει, την ιστορία του. Με την πένα της αλήθειας ή της λάσπης, τη σημαία του μαχητή ή την ταμπέλα του αυλοκόλακα, την πορεία την ακηλίδωτη ή την από ατιμωτικά αδικήματα κηλιδωμένη.»
 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey