Στην τελική ευθεία ο διαγωνισμός

Τρεις εταιρίες διεκδικούν τις «άγονες» αεροπορικές γραμμές

12/09/2016 - 13:54

O διαγωνισμός για τις 20 «άγονες» αεροπορικές γραμμές, μπήκε στην τελική του φάση μετά την έγκριση από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), των τεχνικών προσφορών των ενδιαφερόμενων εταιρειών. Θυμίζουμε ότι οι νέες συμβάσεις που θα υπογραφούν, θα έχουν ισχύ από την 1η Οκτωβρίου 2016 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

 

O διαγωνισμός για τις 20 «άγονες» αεροπορικές γραμμές, μπήκε στην τελική του φάση μετά την έγκριση από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), των τεχνικών προσφορών των ενδιαφερόμενων εταιρειών. Θυμίζουμε ότι οι νέες συμβάσεις που θα υπογραφούν, θα έχουν ισχύ από την 1η Οκτωβρίου 2016 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

Στο διαγωνισμό συμμετέχουν τρεις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, η «Olympic Air», η «Sky Express» και η «Astra Airlines», των οποίων εξετάστηκαν ήδη οι τεχνικές προσφορές, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών τους.

Όπως έγινε γνωστό, η ΥΠΑ απέρριψε την τεχνική προσφορά της «Olympic Air» για τέσσερις γραμμές (Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος, Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος και Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια).

Οι 20 άγονες γραμμές, με ετήσια μέγιστη επιδότηση ανά γραμμή, που έχει ορίσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, είναι: Αθήνα - Αστυπάλαια 650.000 ευρώ, Αθήνα - Λέρος 1.000.000 ευρώ, Αθήνα - Μήλος 1.000.000 ευρώ, Αθήνα - Νάξος 400.000 ευρώ, Αθήνα - Σητεία 500.000 ευρώ, Αθήνα - Κάλυμνος 600.000 ευρώ, Αθήνα - Σκύρος 12.000 ευρώ, Αθήνα - Σύρος 200.000 ευρώ, Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά 300.000 ευρώ, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα 400.000 ευρώ, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα 12.000 ευρώ, Θεσσαλονίκη - Σκύρος 12.000 ευρώ, Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία 700.000 ευρώ, Αλεξανδρούπολη - Σητεία 500.000 ευρώ, Άκτιο - Σητεία 12.000 ευρώ, Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος 700.000 ευρώ, Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος 1.000.000 ευρώ, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος 1.200.000 ευρώ, Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια 700.000 ευρώ και Ρόδος - Καστελόριζο 900.000 ευρώ.

 

Επιστροφή χωρίς τα ενδιάμεσα

Με βάση την απόφαση που έλαβε το Υπουργείο Μεταφορών, στη νέα περίοδο τα αεροσκάφη που θα κάνουν τις άγονες γραμμές, στο ταξίδι της επιστροφής δεν θα προσεγγίζουν τα ενδιάμεσα αεροδρόμια. Δηλαδή το αεροσκάφος που θα κάνει το δρομολόγιο Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος, κατά την επιστροφή από τη Ρόδο θα κατευθύνεται απευθείας στη Λήμνο. Η προσέγγιση των αεροδρομίων Μυτιλήνης - Χίου και Σάμου θα γίνεται μόνο κατά την κάθοδο του αεροσκάφους.

Η ρύθμιση αυτή, παρότι δεν ομολογείται από την πλευρά του Υπουργείου, έχει ως στόχο τη μείωση της δαπάνης για τις «άγονες» γραμμές.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey