Ιούλιο ξεκινάει δρομολόγια το «Νήσος Σάμος»

14/06/2016 - 14:31

Στα μέσα του Ιουλίου μεταφέρεται η ολοκλήρωση των εργασιών στο «Νήσος Σάμος», που εξωτερικά αυτές τις μέρες παίρνει τα χρώματα της πλοιοκτήτριας εταιρείας «Hellenic Seaways».

Στα μέσα του Ιουλίου μεταφέρεται η ολοκλήρωση των εργασιών στο «Νήσος Σάμος», που εξωτερικά αυτές τις μέρες παίρνει τα χρώματα της πλοιοκτήτριας εταιρείας «Hellenic Seaways». Τo πλοίο παραμένει στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες της μετασκευής του. Οι οποίες προχωρούν με εξαιρετικά εντατικούς ρυθμούς, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες.

Την παραπάνω εκτίμηση επιβεβαιώνει και η ίδια η εταιρεία με έμμεσο τρόπο καθώς η «Hellenic Seaways» ανακοίνωσε νέα ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Μεστά Χίου - Πειραιάς. Συγκεκριμένα, η ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων μεταφέρθηκε από τις 17 Ιουνίου στις 14 Ιουλίου, ενώ η καταληκτική ημερομηνία των δρομολογίων παραμένει η 11η Σεπτεμβρίου. Παρ' όλα αυτά ως χθες δεν μπορούσε να γίνει κράτηση εισιτηρίων για όσους θέλουν να ταξιδέψουν με το πλοίο. Κάτι που δείχνει πως ακόμη και το αναθεωρημένο πρόγραμμα δρομολογίων του «Νήσος Σάμος» δεν μπορεί να θεωρείται βέβαιο.

Όσοι παρακολουθούν την εξέλιξη των εργασιών, στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, ανέφεραν ότι ολοκληρώνονταν οι εργασίες στο μηχανοστάσιο του πλοίου και αυτή την εβδομάδα επρόκειτο να ξεκινήσουν οι δοκιμές. Όμως οι εργασίες στα σαλόνια του, έχουν μείνει πίσω και απαιτούνται εντατικοί ρυθμοί προκειμένου να τηρηθεί το νέο χρονοδιάγραμμα.

Εντυπωσιακή πάντως είναι η σιωπή του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου για την αναβολή έναρξης των δρομολογίων, από το «Νήσος Σάμος».
Σε κάθε περίπτωση, η αβεβαιότητα γύρω από τη δρομολόγηση ή μη του πλοίου και η αδυναμία των επισκεπτών των νησιών να κλείσουν εισιτήρια, στην ουσία τινάζει στον αέρα κάθε προσπάθεια προσέλκυσης τουριστών από τη Βόρεια Ελλάδα προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου για αυτό το καλοκαίρι. Διότι κανείς δεν θα περιμένει να έρθει η 14η Ιουλίου για να προγραμματίσει τις διακοπές του.

 

Ερωτηματικό η επόμενη μέρα

Η καθυστέρηση ολοκλήρωσης της μετασκευής του πλοίου, που είναι τόσο εκτεταμένη, και για πολλούς δεν δικαιολογείται από την ηλικία του πλοίου (28 ετών), δεν είναι το μείζον πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει η «Hellenic Seaways». Καθώς το ζήτημα αυτό κυρίως απασχολεί τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τους εν δυνάμει τουρίστες τους από τη Βόρεια Ελλάδα. Εκείνο που πραγματικά απασχολεί την εταιρεία είναι πώς θα αξιοποιηθεί το πλοίο μετά το Σεπτέμβριο. Διότι μια τόσο μεγάλη επένδυση, όπως είναι η απόκτηση και η μετασκευή του συγκεκριμένου πλοίου, θα είναι καταστροφικό να μείνει αναξιοποίητη.

Με δεδομένο ότι η γραμμή Σμύρνη - Μυτιλήνη - Θεσσαλονίκη δεν πρόκειται να ανοίξει τη φετινή χρονιά, θα πρέπει να βρεθεί άλλο ή άλλα δρομολόγια για το πλοίο.

Είναι πολύ πιθανό να δούμε το «Νήσος Σάμος» να παίρνει τη θέση του «Αριάδνη» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη το φετινό χειμώνα. Επίσης πολύ πιθανό είναι το ενδεχόμενο και αυτό το πλοίο να δρομολογηθεί σε κάποια γραμμή της δυτικής Μεσογείου δεδομένου ότι διαθέτει τεράστια μεταφορική ικανότητα. Σύμφωνα με τα αναρτημένα στοιχεία στην ιστοσελίδα της «Hellenic Seaways», το πλοίο έχει μήκος 192,91 μέτρα και πλάτος 29,40 μέτρα. Η ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 21,5 μίλια ανά ώρα και μπορεί να μεταφέρει 700 οχήματα και 2.200 επιβάτες. Το «Αριάδνη» έχει μήκος 196 μέτρα, πλάτος 27 μέτρα και αναπτύσσει ταχύτητα 27,5 μίλια. Η μεταφορική ικανότητα του είναι 2.045 επιβάτες και 560 οχήματα. Αμφότερα τα πλοία έχουν κατασκευαστεί στην Ιαπωνία.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey