ΑΔΙΕΞΟΔΟ από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου στην έκδοση απόφασης και στην υπογραφή της σύμβασης ανάθεσης των άγονων γραμμών

… και το πλοίο δε φάνηκε ακόμη

24/09/2014 - 15:51

Χθες το πρωί κυκλοφόρησε η πληροφορία πως ξεκινάει δρομολόγια το «Νήσος Μύκονος» στις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου.

Χθες το πρωί κυκλοφόρησε η πληροφορία πως ξεκινάει δρομολόγια το «Νήσος Μύκονος» στις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου.

Αφορμή αποτέλεσε ένα δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρωινή» της Καβάλας, που ανέφερε ότι το πλοίο θα αναχωρεί κάθε Τρίτη και Πέμπτη από την Καβάλα για τη Λήμνο και τα άλλα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Πρακτικά αυτό σημαίνει πως το πλοίο θα αναχωρεί κάθε Δευτέρα και Τετάρτη από τη Σάμο με προορισμό την Καβάλα.

Όμως μέχρι χθες στις 5:00 το απόγευμα δεν είχε υπογραφεί η απόφαση για την ανάθεση της γραμμής στην Hellenic Seaways και το «Νήσος Μύκονος».

Η Hellenic Seaways με τη σειρά της, όπως ήταν φυσικό, δεν είχε προβεί σε καμμία ανακοίνωση, ούτε είχε εντάξει στα εξυπηρετούμενα δρομολόγια από τα πλοία της το «Βαθύ Σάμου - Χίος - Μυτιλήνη - Λήμνος - Καβάλα».

Η αδυναμία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου να προχωρήσει στην έκδοση απόφασης και την υπογραφή της σύμβασης ανάθεσης της γραμμής δείχνει το μέγεθος των νομικών ζητημάτων που έχουν ανακύψει και τα οποία ανέδειξε η ΝΕΛ μέσα από τη διοικητική προσφυγή που κατέθεσε.

Πρέπει να σημειωθεί πως η διοικητική προσφυγή κατά της απευθείας ανάθεσης έως σήμερα δεν έχει απαντηθεί.

Όλα δείχνουν ότι η δρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος», αν και θεωρείται δεδομένη για τους επόμενους τρεις μήνες, θα καθυστερήσει μερικές μέρες ακόμη.

Αγνοείται ο διαγωνισμός
Το μείζον ζήτημα για τη γραμμή Βαθύ Σάμου - Χίος - Μυτιλήνη - Λήμνος - Καβάλα δεν είναι η τρίμηνη ανάθεσή της, αλλά ο διεθνής διαγωνισμός που πρόκειται να γίνει για να αναδειχθεί εταιρεία που θα αναλάβει την εξυπηρέτησή της για ένα χρόνο.

Δημιουργεί πολλά ερωτηματικά γιατί μέχρι σήμερα ο διαγωνισμός αυτός δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα, παρ’ ότι έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από τότε που η ΝΕΛ κρίθηκε έκπτωτη.

Πολλοί είναι αυτοί που ανησυχούν ότι στο νέο διαγωνισμό θα παγιωθούν ορισμένα στοιχεία που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για απευθείας ανάθεση της γραμμής, όπως για παράδειγμα είναι η μείωση των κλινών που πρέπει να διαθέτει το πλοίο που θα διεκδικήσει τη γραμμή, από τις 250, στις 100 ή ακόμη λιγότερες.

Η μείωση των ελάχιστων απαιτούμενων κλινών εξυπηρετεί τις εταιρείες να διεκδικήσουν τη γραμμή με πλοία όπως το «Νήσος Μύκονος» ή το «Blue Star Patmos», όμως δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό που ταξιδεύει στη συγκεκριμένη γραμμή, διότι το δρομολόγιο διαρκεί πάρα πολλές ώρες και κατά συνέπεια είναι ανάγκη να υπάρχει ικανός αριθμός κλινών για να εξυπηρετούνται οι επιβάτες.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey