Δυναμικό παρών από το Βόρειο Αιγαίο

Στην ITB Berlin 2014

14/03/2014 - 16:31

Εκατόν δέκα χιλιάδες επαγγελματίες, 6.000 διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι από 80 χώρες, ενώ το κοινό που επισκέφτηκε τα περίπτερα ITB Berlin 2014, ξεπέρασε τα 60.000 άτομα.

Εκατόν δέκα χιλιάδες επαγγελματίες, 6.000 διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι από 80 χώρες, ενώ το κοινό που επισκέφτηκε τα περίπτερα ITB Berlin 2014, ξεπέρασε τα 60.000 άτομα. Στην έκθεση που πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως τις 9 Μαρτίου 2014, συμμετείχε και η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, και στα νησιά της περιοχής μας έγινε ιδιαίτερη προβολή με πρωτοβουλία της υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη, και μετά από πρόταση του αντιπεριφερειάρχη Αντώνη Γιαννάκη.

Καθημερινά γινόταν παρουσίαση των νησιών του Βορείου Αιγαίου στους επισκέπτες. Η παρουσίαση πλαισιωνόταν από γευσιγνωσία των τοπικών προϊόντων, ενώ πραγματοποιήθηκε και εκδήλωση γαστρονομίας με εδέσματα από την τοπική μας κουζίνα.

Επίσης τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας πραγματοποίησαν σειρά επαφών με επαγγελματίες του τουρισμού, δημοσιογράφους και λοιπούς φορείς, στο πλαίσιο προβολής και προώθησης των νησιών. Συνάντηση πραγματοποιήθηκε με την προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Φρανκφούρτης, Ευτυχία Αϊβαλιώτου, και συμφωνήθηκε η συνεργασία για τη διοργάνωση fam-trips, δηλαδή ταξιδιών γνωριμίας και εξοικείωσης.

Από τα stands της Περιφέρειας διανεμήθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο, με στόχο να αποδώσει μετρήσιμα στοιχεία για την αναγνωρισιμότητα των νησιών του Βορείου Αιγαίου, τις πηγές πληροφόρησης γι’ αυτά, την επισκεψιμότητα, τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους, καθώς επίσης και πληροφορίες που αφορούν στο κοινωνικό/δημογραφικό προφίλ των ερωτηθέντων. Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, διενεργήθηκε την τελευταία ημέρα της έκθεσης κλήρωση για δωρεάν διαμονή στα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Τα πακέτα δωρεάν διαμονής στη Λέσβο ήταν χορηγίες των επιχειρήσεων «Sunrise Resort Hotel», «Geras olive Grove» και «Hotel Petalidi».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey