Νέα δεδομένα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση με Αϊβαλί

Στη Μυτιλήνη ο πρόεδρος της TurYol

22/05/2012 - 15:29

Ο πρόεδρος της ναυτιλιακής εταιρείας ΤurYol, Yunus Can, ήρθε χθες στη Μυτιλήνη, στο πλαίσιο της δρομολόγησης δύο πλοίων της εταιρείας στη γραμμή Μυτιλήνη - Αϊβαλί. Τον συναντήσαμε τυχαία στο τουριστικό γραφείο «Mitilene Tours», του Άρη Λαζαρή, στη Μυτιλήνη, που είναι το κεντρικό πρακτορείο της εταιρείας στη Λέσβο.

Ο πρόεδρος της ναυτιλιακής εταιρείας ΤurYol, Yunus Can, ήρθε χθες στη Μυτιλήνη, στο πλαίσιο της δρομολόγησης δύο πλοίων της εταιρείας στη γραμμή Μυτιλήνη - Αϊβαλί. Τον συναντήσαμε τυχαία στο τουριστικό γραφείο «Mitilene Tours», του Άρη Λαζαρή, στη Μυτιλήνη, που είναι το κεντρικό πρακτορείο της εταιρείας στη Λέσβο. Κατά την παραμονή του νησί θα έχει σειρά επαφών με τουριστικούς πράκτορες και επιχειρηματίες του τουριστικού τομέα. Όπως μας είπε, «στόχος του δεν είναι το εύκολο και άμεσο κέρδος, αλλά να προσφέρει σταθερές, ασφαλείς και αξιόπιστες υπηρεσίες στους επιβάτες, έτσι ώστε να αναζωογονηθεί η κίνηση στη γραμμή. Αυτό θα αποφέρει στην επιχείρησή του κέρδη και περισσότερα έσοδα για τη Λέσβο και το Αϊβαλί.».

Η οικογένεια του Yunus Can δραστηριοποιείται στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Κωνσταντινούπολης από το 1910. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν μηχανοκίνητα σκάφη. Οι θαλάσσιες αστικές συγκοινωνίες της Πόλης διεξάγονταν με τετράκωπες βάρκες 18 μέτρων. Στη δεκαετία 1930 - 1940 εισήχθησαν τα μηχανοκίνητα σκάφη, ωστόσο οι πρόγονοι του Yunus Can αντιμετώπιζαν πολλά προβλήματα από το κρατικό μονοπώλιο που ήλεγχε τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Πόλης. Χάρη στην εξυπνάδα τους, την αποφασιστικότητά τους και τη μεγάλη επιβατική κίνηση που υπήρχε, κατάφεραν να επιβιώσουν και να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους.

Η κατάργηση του κρατικού μονοπωλίου που έγινε το 1983, βρήκε τους προγόνους τού Yunus Can να δραστηριοποιούνται ήδη μια 20ετία στις κρουαζιέρες στο Βόσπορο, οι οποίες ήταν εξαιρετικά κερδοφόρες. Την ίδια πολιτική συνέχισαν μέχρι και το 1998. Τότε ασκήθηκαν πιέσεις για κατάργηση των αφετηριών που είχαν σε διάφορα σημεία της Κωνσταντινούπολης.

Εκείνη την περίοδο ανέλαβε ο Yunus Can την επιχείρηση και την οργάνωσή της από την αρχή, σε νέα βάση. Έτσι δημιουργήθηκε ο συνεταιρισμός TurYol και TurYol Α.Ş., που έχουν την ίδια διοίκηση. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 12 αφετηρίες στην Προποντίδα, πέντε αφετηρίες στη Σμύρνη και δύο αφετηρίες στα νησιά του Βοσπόρου, ενώ 60 πλοία είναι σε συνεχή δρομολόγηση σε γραμμές της Κωνσταντινούπολης και άλλα 20 στον κόλπο της Σμύρνης. Έχουν 45.000 θέσεις και μεταφέρουν σε ημερήσια βάση 120.000 άτομα. Ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων είναι εννέα ετών.

Πριν από τέσσερα χρόνια!
Η πρώτη του επαφή με τη Λέσβο έγινε πριν από τέσσερα χρόνια, όταν δρομολόγησε σκάφος στη γραμμή Φώκαια - Μυτιλήνη. Δεν ήταν στους στόχους του η γραμμή Μυτιλήνης - Αϊβαλιού, ενδιαφέρθηκε μόνο όταν του έγινε πρόταση από τον πλοιοκτήτη του πλοίου «Midilli».

Σήμερα το πλοίο έχει μετασκευαστεί ριζικά ώστε να πληροί τις προδιαγραφές της εταιρείας και να μπορεί να μεταφέρει φορτηγά, λεωφορεία και Ι.Χ. αυτοκίνητα. Παράλληλα μετονομάστηκε σε «Lesvos».

Πλέον θα είναι δυνατή η κράτηση εισιτηρίων από όλα τα σημεία της Τουρκίας και η διαφήμιση της γραμμής θα γίνεται από όλο το δίκτυο των πρακτορείων και συνεργατών τής TurYol. Η τιμή του εισιτηρίου θα είναι 25 ευρώ από Μυτιλήνη για Αϊβαλί μετ’ επιστροφής και 30 ευρώ από Αϊβαλί για Μυτιλήνη μετ’ επιστροφής. Ο κ. Υunus Can μάς εξήγησε ότι αυτή η διαφορά οφείλεται σε φορολογικούς λόγους. Κατά την εκτίμησή του, την επόμενη χρονιά η TurYol θα φέρει περισσότερους από 40.000 τουρίστες στη Λέσβο και πιστεύει ότι οι συνεργάτες του στην Ελλάδα θα εξασφαλίσουν μια αμοιβαία κίνηση Ελλήνων τουριστών προς την Τουρκία.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey