Έλλειψη σεβασμού στον πελάτη

11/02/2023 - 11:00

Για λόγους αρχής, αποφεύγουμε τις αγορές μέσω internet, αφού πιστεύουμε ότι κάθε επαγγελματίας ή το ευρύτερο περιβάλλον του, στηρίζεται από την τοπική αγορά, και οφείλει με τη σειρά του να τη στηρίζει. Την προσέγγιση αυτή όμως που γνωρίζουμε ότι τη συμμερίζονται πολλοί συμπατριώτες μας, φαίνεται ότι μερικοί επαγγελματίες την εκλαμβάνουν ως αδυναμία ή ως ευκαιρία κερδοσκοπίας σε βάρους των πιστών τους πελατών. Γιατί τι άλλο είναι μια περίπτωση όπου σε περίοδο εκπτώσεων, στη βιτρίνα να γράφει εκπτώσεις από 20 έως 50%, να αγοράζουμε δύο παντελόνια, το ένα σε ονομαστική τιμή 79 Ευρώ και το άλλο 89, να μας κάνουν ….έκπτωση στο ένα 9 Ευρώ και στο άλλο 10, και όταν γίνεται ο λογαριασμός να μας λένε και 2Χ5 = 10 Ευρώ που παίρνει η μοδίστρα για να τα κοντύνει! Και έτσι για πρώτη φορά μετά από χρόνια που ψωνίζουμε, μας χρέωσαν και τη μοδίστρα για το κόντεμα!  

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey