Η κλήρωση για τον σημαιοφόρο και τα... παρατράγουδά της!

20/10/2017 - 19:47

Μετά την ψήφιση του νόμου σύμφωνα με τον οποίο οι σημαιοφόροι και παραστάτες θα έπρεπε να αναδειχθούν με κλήρωση, διεξήχθησαν αυτές τις μέρες οι σχετικές ψηφοφορίες. Τα ονόματα των παιδιών της ΣΤ΄ Τάξης μπήκαν σε μια κληρωτίδα και τα παιδιά της Γ΄ Τάξης επέλεγαν τα χαρτάκια με τα ονόματα των τυχερών. Όλη η διαδικασία γινόταν παρουσία των δασκάλων, διευθυντών και εκπροσώπων των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.

Τα παιδιά που έχοντας αριστεύσει περίμεναν από το Σχολείο να τα ανταμείψει απογοητεύθηκαν και κάποια ξέσπασαν σε κλάματα ενώ τα παιδιά που ήταν «τυχερά» αισθανόμενα άσχημα προσέφεραν τη θέση τους στους συμμαθητές τους που πίστευαν ότι θα έπρεπε να είναι σημαιοφόροι ή παραστάτες.

Επίσης, δεν έκρυψαν τα δάκρυά τους και κάποιοι από τους διδάσκοντες είτε βιώνοντας τις πολλές ταυτόχρονες αδικίες είτε αναλογιζόμενοι τον συνολικό αρνητικό αντίκτυπο στον ψυχισμό των παιδιών (και των μεν και των δε) και στη σχέση τους με το Σχολείο το οποίο είδαν να μετατρέπεται από χώρος άμιλλας, μάθησης, επιβράβευσης και ανάπτυξης φιλικών δεσμών σε χώρο απαξίωσης των αξιών αυτών.

Ο σοφός νομοθέτης ενήργησε με βάση την Καρανίκεια λογική («Έγινα Σύμβουλος του Πρωθυπουργού. Τι τύχη!»), χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι με το νομοθέτημά του βάζει βόμβα στις σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους, δημιουργεί ένα έντονο αίσθημα αδικίας στους καλύτερους μαθητές και φορτώνει ένα μεγάλο βάρος στις πλάτες των «τυχερών» μαθητών, οι οποίοι γνωρίζουν ότι κέρδισαν μια επιβράβευση όχι με την αξία τους, αλλά με τα τερτίπια της κληρωτίδας. Επίσης, δεν αντιλαμβάνεται ότι η ισότητα δεν επιτυγχάνεται με νομοθετικές ρυθμίσεις. Επίσης, δεν αντιλαμβάνεται πόσο κομπλεξικό είναι να επιβάλλεις τις ιδέες σου σε μικρά παιδιά (και να τα πληγώνεις) επειδή δεν μπόρεσες να εφαρμόσεις το «πολιτικό σου πρόγραμμα» σε κανένα άλλο τομέα τής μέχρι σήμερα δραστηριότητάς σου.

Τέλος, οι δάσκαλοι, μέσω του συνδικαλιστικού τους οργάνου ή με όποιο άλλο τρόπο νομίζουν, οφείλουν (απέναντι στα παιδιά) να πάρουν επίσημη θέση και να εξηγήσουν στους μαθητές τους με επιχειρήματα ποιο νομίζουν ότι είναι το σωστό και για ποιο λόγο.

Σπ.Ε.

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey