1.000 επιβάτες περίμεναν στο λιμάνι της Καβάλας για 10 ώρες την αναχώρηση του «European Express»

Ακτοπλοϊκή ταλαιπωρία και ένταση

12/08/2014 - 14:03

Μια ακόμη απίστευτα μεγάλη ταλαιπωρία, πολλοστή γι’ αυτό το καλοκαίρι, υπέστησαν 1000 και πλέον επιβάτες, οι οποίοι ταξίδευαν με το πλοίο «European Express» από Καβάλα για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο και Σάμο.

Μια ακόμη απίστευτα μεγάλη ταλαιπωρία, πολλοστή γι’ αυτό το καλοκαίρι, υπέστησαν 1000 και πλέον επιβάτες, οι οποίοι ταξίδευαν με το πλοίο «European Express» από Καβάλα για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο και Σάμο.

Από τους 1000 επιβάτες, οι 600 και πλέον είχαν προορισμό τη Λήμνο, στο σύνολό τους τουρίστες απ’ τη βόρεια Ελλάδα, που θα έκαναν τις διακοπές τους στο νησί. Αξίζει να σημειωθεί ότι το καράβι μετέφερε και έναν μεγάλο αριθμό φορτηγών με ευπαθή προϊόντα, τα περισσότερα εκ των οποίων προοριζόταν ομοίως για τη Λήμνο.

Οι επιβάτες παρέμειναν μέσα στο πλοίο για περισσότερες από 10 ώρες, καθώς η αναχώρηση ήταν προγραμματισμένη για τις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου και τελικά έγινε στις 10.10 το βράδυ της ίδιας μέρας.

Αρχικά, οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε λιποθυμικό επεισόδιο που υπέστη ένας μηχανικός του πλοίου, ο οποίος διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο Καβάλας.

Αργότερα και αφού επικράτησαν στιγμές έντασης, με τους επιβάτες να διαπληκτίζονται με το πλήρωμα, πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας επιβατών με τον πλοίαρχο του «European Express» και το λιμενάρχη Καβάλας, Ιωάννη Ξακουστό, όπου και ανακοινώθηκε επίσχεση εργασίας δώδεκα εργαζομένων του πλοίου.

Αργά το απόγευμα φτάνει μήνυμα στα κινητά τηλέφωνα των επιβατών ότι θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση μετά τις 8 το βράδυ, ενώ μια ώρα αργότερα οι επιβάτες ενημερώνονται ότι το πλοίο θα αναχωρήσει στις 10 το βράδυ, καθώς οι ναυτικοί πληρώθηκαν και έλυσαν την επίσχεση εργασίας.

Αντιδράσεις
Άμεση ήταν η αντίδραση του δημάρχου Λήμνου Αντώνη Χατζηδιαμαντή, ο οποίος επικοινώνησε με τις αρμόδιες υπηρεσίες και ζήτησε την ενεργοποίησή τους για την εκτέλεση του δρομολογίου, καθώς και με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας, απαιτώντας «να δοθεί τώρα λύση και να αποτραπεί έστω την ύστατη ώρα η πλήρης καταστροφή που απειλεί τον τουρισμό και την οικονομία της Λήμνου».

Μετά από πολύωρες προσπάθειες, αργά το βράδυ, ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου, Θανάσης Μπούσιος, ενημέρωσε τον δήμαρχο ότι επιτέλους το πλοίο θα αναχωρούσε στις 10 το βράδυ, δηλαδή με καθυστέρηση δέκα και πλέον ωρών, αφού επήλθε συμφωνία μεταξύ ΝΕΛ και πληρώματος ώστε να λήξει η επίσχεση εργασίας.

Την Κυριακή υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία του δημάρχου Λήμνου με τον αρμόδιο υπουργό Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, από τον οποίο ζητήθηκε «να αξιοποιήσει άμεσα το νόμο που πρόσφατα πέρασε από τη Βουλή και προβλέπει τη δυνατότητα άμεσης αντικατάστασης πλοίου σε περίπτωση που εταιρεία, που δεν εξυπηρετεί τα συγκεκριμένα δρομολόγια, κηρυχθεί έκπτωτη. Αυτό άλλωστε δήλωσε στη Βουλή ο ίδιος ο υπουργός πριν περίπου 20 ημέρες και αποτελεί μονόδρομο πλέον για την επίλυση του προβλήματος».

Ομοίως αντέδρασε έντονα και η Ένωση Ξενοδόχων Λήμνου, η οποία με επιστολή της στη «NEL LINES», την οποία κοινοποίησε στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, κατήγγειλε το περιστατικό.

Ο πρόεδρος της Ένωσης, Στέλιος Μάντζαρης, ενημέρωσε τη διοίκηση της «ΝΕΛ» ότι θα κινηθούν νομικά, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Θα κινηθούμε νομικά απέναντι στις ανευθυνότητες σας και στις ζημίες που εμείς θα έχουμε από τις δικές σας παρατυπίες απέναντι στις συμβάσεις που έχετε υπογράψει με το ελληνικό δημόσιο για την παραχώρηση αποκλειστικότητας στην άγονη γραμμή της Λήμνου και της σύνδεσης με τη στεριά».

Μέχρι εδώ...
Οι ξενοδόχοι της Λήμνου φανερά απογοητευμένοι τονίζουν προς τη διοίκηση τής «ΝΕΛ»: «Ίσως να έχετε βαρεθεί να ακούτε ότι έχετε καταδικάσει το νησί μας σε οικονομικό μαρασμό.

Όμως, κύριοι μέχρι εδώ. Θα βρισκόμαστε πίσω σας, σαν επιχειρηματίες και σαν επιχειρήσεις, απαιτώντας το παραμικρό χάσιμο εισοδήματός μας εξαιτίας της δικής σας ανευθυνότητας. Και σαν Ένωση Ξενοδόχων Λήμνου, απαιτούμε τη σοβαρή αντιμετώπιση από εσάς του σοβαρού έργου που σας έχει ορίσει η πολιτεία (αφού εσείς το απαιτήσατε και το διεκδικήσατε), την εξυπηρέτηση δηλαδή από θάλασσας των επισκεπτών του νησιού μας».

Αξίζει να σημειωθεί ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού το συγκεκριμένο πλοίο ταξιδεύει σχεδόν σε κάθε δρομολόγιό του με πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα μια τέτοια μεγάλη καθυστέρηση 20 ωρών από τη Θεσσαλονίκη προκάλεσε ένταση μεταξύ των 700 επιβατών αλλά και παρέμβαση του εισαγγελέα.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey