Δηκτικά

31/08/2017 - 12:07

Δεξί χέρι του προέδρου, ο Ψαρρόπουλος

Για να αντιληφθεί κανείς τη σημαντικότητα της ευθύνης που αναλαμβάνει ο ισχυρός άνδρας του λεσβιακού ποδοσφαίρου εντός της ΕΠΟ, αρκεί να κατανοήσει το μέγεθος των αρμοδιοτήτων που του ανατέθηκαν, χθες, κατά την πρώτη συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής της Ομοσπονδίας. Ο Σταύρος Ψαρρόπουλος, μπορεί συνειδητά να μην αποδέχθηκε την τιμητική πρόταση ανάληψης αντιπροεδρίας στο ΔΣ της ΕΠΟ, εξίσου συνειδητά όμως επέλεξε την Επιτροπή Διοργανώσεων, για να προσπαθήσει από μια θέση με σπουδαίο αντικείμενο, να παράγει έργο και να αφήσει το δικό του στίγμα. Ο Ψαρρόπουλος βρίσκεται σχεδόν 30 χρόνια στο χώρο του ποδοσφαίρου και έχει ζήσει την ΕΠΟ κι από τις δύο πλευρές. Και ως σημαίνων παράγοντας εντός του ΔΣ, αλλά και ως αντιπολίτευση. Από τη στιγμή που στήριξε την υποψηφιότητα του Βαγγέλη Γραμμένου, ήταν απολύτως φυσιολογικό να αναλάβει νευραλγικό πόστο μετά την πανηγυρική εκλογή του. Το ζητούμενο όμως είναι να έχει σημαντικά οφέλη το ίδιο το λεσβιακό ποδόσφαιρο από αυτή την εξέλιξη. Και σε πρώτη φάση, εκείνοι που περιμένουν σημαντική βοήθεια από τον Ψαρρόπουλο ως προς τον καταρτισμό των ομίλων της Γ΄ Εθνικής, είναι ο Αιολικός και ο Διαγόρας Αγ. Παρασκευής. Υπ’ ευθύνη του είναι πλέον το πρωτάθλημα. Γνωρίζει πώς πρέπει να ενεργήσει. Όχι ως εξυπηρέτηση, αλλά ως κεκτημένο δικαίωμα μετά από τόσα χρόνια αδιαφορίας για τα νησιωτικά σωματεία, που παλεύουν αβοήθητα με συνεχείς μετακινήσεις, ξενοδοχεία και εξωπραγματικά έξοδα διαιτησίας.

Β.Παπ.

 

Εξαίρεση ζητούν οι ξενοδόχοι

Την εξαίρεση των προσφυγο-σεισμόπληκτων προορισμών της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου από τους περιορισμούς που θέτει η σε ισχύ νέα εγκύκλιος του ΕΟΦ σχετικά με τα ιατρικά συνέδρια, σεμινάρια και εκδηλώσεις, ζητεί η Ένωση Ξενοδόχων Λέσβου με επιστολή της προς την πρόεδρο του ΕΟΦ, Αικατερίνη Αντωνίου.

Όπως επισημαίνει η Ένωση, η νέα εγκύκλιος προσβλέπει περιορισμούς στη διάρκεια, τον αριθμό/συχνότητα, το χρόνο διενέργειας, τους συμμετέχοντες, τα κόστη φιλοξενίας και τον αποκλεισμό ψυχαγωγικών ή ενημερωτικών εκδηλώσεων των συνεδρίων, και η εφαρμογή της στις εν λόγω περιοχές θα αποτελούσε ένα επιπλέον πλήγμα για τον τουρισμό, «καθ’ όσον αφίξεις, διανυκτερεύσεις, πληρότητες, έσοδα, απασχόληση -που ποτέ δεν ήταν υψηλά- τελευταία έχουν δραματικά συρρικνωθεί».

Η Ένωση εξηγεί ότι τα οφέλη από τις εκδηλώσεις σε σχέση με τις απώλειες από αυτές, θα είναι πολύ περισσότερα για την τοπική αλλά και τη συνολική οικονομία στη χώρα.

Α.Ω.

 

11 πτήσεις παραπάνω

Σύμφωνα με έρευνα της «AirHelp» (υπηρεσία καταναλωτών παγκοσμίως για επιβάτες που έχουν ζήσει καθυστερήσεις, ακυρώσεις πτήσεων ή overbookings), στα 10 μεγαλύτερα από τα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται η «Fraport Greece», στο διάστημα 15 Ιουνίου 2017 - 16 Αυγούστου 2017 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, έχουν βγει χρήσιμα συμπεράσματα, κατά το news247.gr.

Τα στοιχεία αφορούν: τον συνολικό αριθμό αναχωρήσεων και πτήσεων ανά αεροδρόμιο, τον αριθμό πτήσεων με καθυστέρηση για πάνω από 3 ώρες ή ακύρωση, επιβάτες που δικαιούνται αποζημίωση, ποσοστό επί τοις εκατό των πτήσεων που πέταξαν στην προγραμματισμένη ώρα, χωρίς καθυστέρηση ή ακύρωση. Επίσης, η «AirHelp» συγκρίνει τον αριθμό των πτήσεων το καλοκαίρι του 2017 σε σχέση με το 2016 καθώς και το ποσοστό των πτήσεων αυτών που έφυγαν στην ώρα τους. Οι καθυστερήσεις είναι κάτι το σύνηθες, και αποτελεί βαρύμετρο για την αρχή μιας καλής εξυπηρετήσεις των επιβατών - επισκεπτών, είτε με υπαιτιότητα του αερομεταφορέα, είτε του αεροδρομίου.

Τα αεροδρόμια με αύξηση πτήσεων, αλλά και αύξηση στην αποδοτικότητα τους ως προς την ακρίβεια στον προγραμματισμό και τον πραγματικό χρόνο αναχώρησης, είναι αυτά της Θεσσαλονίκης με 500 πτήσεις επιπλέον και ταυτόχρονα 7,39% αύξηση στην ακρίβεια και κατά συνέπεια λιγότερη αναμονή για τους επιβάτες, των Χανίων που με επιπλέον 58 πτήσεις είχαν οριακή αύξηση 0,03%, και της Λέσβου, όπου παρουσιάζει το εντυπωσιακό «μηδέν» στις πτήσεις που είχαν πρόβλημα τόσο το καλοκαίρι του 2016 όσο και του 2017 καθώς επίσης φέτος είχε 11 περισσότερες πτήσεις (από 580 σε 591).

Αν.Παζ.

 

Ποιος μάζεψε τελικά τα σωσίβια;

Μαινόμενος χτες ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Γιώργος Κατζανός, επικοινώνησε με το «Ε» με αφορμή την ανακοίνωση της «Συνύπαρξης και Επικοινωνίας στο Αιγαίο» που εκθειάζει το έργο της οργάνωσης «Lighthouse Relief». Ειδικότερα ο κ. Κατζανός έβαλε κατά της οργάνωσης εκτιμώντας ότι «ψεύδεται ασύστολα» ως προς τον αριθμό σωσιβίων και βαρκών που καθάρισε, ως «υπολειμμάτων» του προσφυγικού. Θυμίζουμε ότι η οργάνωση, σύμφωνα με τη «Συνύπαρξη» καθάρισε τις ακτές του νησιού από 10.000 φουσκωτές βάρκες και 600.000 σωσίβια.

«Εμείς δηλαδή τι κάναμε; Πιπιλάγαμε το δάχτυλό μας;» λέει ο κ. Κατζανός αναφερόμενος στο έργο της δημοτικής αρχής για την καθαριότητα από τις βάρκες και τα σωσίβια. «Εφόσον πέρασαν 700.000 μετανάστες, πώς είναι δυνατόν να μάζεψαν τέτοιο όγκο; Πού τον βρήκαν;» ρωτάει. «Προφανώς μας κοροϊδεύουν και ο μόνος λόγος που λένε τέτοια ψεύδη είναι για να μαζέψουν χρήματα και να συνεχίζουν να επιβιώνουν», τόνισε.

Πάντως και η δημοτική αρχή, που όντως την περίοδο της έντασης της προσφυγικής κρίσης περιμάζευε πλαστικές βάρκες και σωσίβια από τις ακτές, πρέπει να παρουσιάσει αναλυτικά και με στοιχεία, το έργο που έκανε. Αν και από την άλλη, πού να σκεφτόταν κανείς το 2015 και το 2016 ότι θα κληθεί να αποδείξει τον ακριβή αριθμό των σωσιβίων και βαρκών που απέσυρε από τις ακτές… «Να μας πουν πού βρήκαν αυτά τα στοιχεία» λέει πάντως ο κ. Κατζανός μιλώντας για την «Lighthouse Relief».

Αν.Παζ.

 

Καθαρισμοί χειμάρρων

Συνολικά 715 χιλ. ευρώ θα διατεθούν από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου για τον καθαρισμό χειμάρρων σε Λέσβο και αντιπλημμυρικά έργα στη Χίο. Η περιφερειάρχης Χριστιάνα Καλογήρου υπέγραψε τις συμβάσεις των έργων «Καθαρισμός χειμάρρων Περιφερειακής Ενότητας Ερεσού - Αντίσσης» προϋπολογισμού 250.000 ευρώ και «Παρεμβάσεις σε ρέματα και χειμάρρους στις πληγείσες από πυρκαγιές του 2012 περιοχές της ΝΑ Χίου» προϋπολογισμού 465.000 ευρώ. Στο πλαίσιο του έργου για τη Λέσβο, πρόκειται να εκτελεστούν εργασίες καθαρισμού χειμάρρων και αποκατάστασης λειτουργίας αντιπλημμυρικών και τεχνικών έργων στη Δημοτική Ενότητα Ερεσού - Αντίσσης. Η συνολική προθεσμία για την περαίωση του έργου είναι πέντε μήνες και η χρηματοδότηση είναι από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

Α.Ω

 

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Ανακοίνωση εξέδωσε, χθες Τετάρτη, η Διεύθυνση Αστυνομίας Λέσβου εφιστώντας την προσοχή στους οδηγούς που θα κινούνται σήμερα από νωρίς το πρωί τόσο εντός της πόλης της Μυτιλήνης και συγκεκριμένα στην οδό Θεοκρίτου, όπου θα εκτελούνται εργασίες του ΟΤΕ λόγω καλωδιακής βλάβης (08:00 - 14:00), όσο και στην ευρύτερη περιοχή της Μόριας, όπου θα εργάζονται συνεργεία της ΔΕΥΑΛ (07:30 - 18:00). Πρόκειται για αρκετά μεγάλες παρακάμψεις, στις οποίες υποχρεώνονται οι οδηγοί και στις δύο περιπτώσεις και είναι απορίας άξιο γιατί οι συγκεκριμένες εργασίες προγραμματίστηκαν σε τέτοιες ώρες αιχμής. Όπως και να ‘χει, απαιτείται μεγάλη προσοχή και περίσσια υπομονή.

Α.Ω.

 

Ξανά για την παραλία της Ερεσού

Δεν είναι μόνο η περίπτωση του λιμένα Σιγρίου που απασχόλησε την επίσκεψη του δημάρχου Λέσβου, Σπύρου Γαληνού, στην Αθήνα, κατά την συνάντησή του με τους ιθύνοντες του Υπουργείου Υποδομών και των υπηρεσιακών παραγόντων του. Επί τάπητος, τέθηκε ξανά η περίπτωση του έργου της αποκατάστασης της παραλίας της Σκάλας Ερεσού, για την οποία θυμίζουμε ότι ο δήμαρχος είχε αποκαλύψει πως εξασφάλισε περί τα 2 εκ. ευρώ (μέσω ΠΔΕ), για να προχωρήσει το φιλόδοξο έργο κατά της διάβρωσης της πιο χαρακτηριστικής τουριστικής παραλίας του νησιού. Ωστόσο στο Υπουργείο δεν μίλησε για αυτό το (μακρινό ακόμα) ενδεχόμενο. Αλλά για το άμεσο μέτρο που συμφωνήθηκε μέσα στο καλοκαίρι, κατά την επίσκεψη στη Λέσβο, του διευθυντή του Υπουργείου (και Λιμενικών Εγκαταστάσεων), κ. Τσουκαλά. Την παρέμβαση δηλαδή (σ.σ. έχει γράψει σχετικά το «Ε») μέσω 300.000 ευρώ εκ μέρους του Υπουργείου, για να ξεκινήσει η «πατέντα» μέσω μεταφοράς άμμου από τα βαθιά προς την ακτή, που θα «συγκρατήσει» για δύο χρόνια, όπως εκτιμάται, την διάβρωση της παραλίας. Μέχρι δηλαδή να προετοιμαστεί το έδαφος για το βασικό έργο, με την εγκατάσταση ειδικών υποθαλάσσιων τοιχίων έμπροσθεν της παραλίας, που θα συγκρατούν την κινητικότητα της άμμου στη θάλασσα της Σκάλας Ερεσού. Ο δήμαρχος λοιπόν είχε επαφές για τις σχετικές αδειοδοτήσεις που απαιτούνται για να μπορέσουν να μπουν τα μηχανήματα στο νερό, ακόμα και μέσα στον χειμώνα. Και μένει να φανεί τις επόμενες ημέρες, τι… κατάφερε.

Μ.ΟΡΦ

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey