Δεύτερη Ανάγνωση

16/12/2017 - 10:14

Για όλα φταίει ο Ντάνος…

Πόσο σανό πια θα φάμε! Διότι τώρα ενέσκηψε νέα δοσολογία διά στόματος Υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά. Διότι τι μας είπε και μας άφησε άλαλους; Ότι ένας παραγωγός Τούρκος με σήριαλ, ανάμεσα το οποίο και το «Survivor», έπεισε (!;) τον Τούρκο πρόεδρο Ερντογάν, που περνάει τη θητεία του διά πυρός και σιδήρου, να δώσει συνέντευξη στον ΣΚΑΪ αντί στο Αθηναϊκό Πρακτορείο. Και να ήταν μόνο αυτό; Μας πληροφόρησε επίσης ότι ο Τούρκος Πρόεδρος το μετάνιωσε πικρά! Αυτό που δεν μάθαμε είναι εάν η συμπαθέστατη σύζυγός του Εμινέ τον έβαλε για μία εβδομάδα να πλένει τα πιάτα της οικογένειας για τιμωρία! Βρε, θα μας αποτελειώσετε;

Γιατί δεν φτάνει που εναγωνίως προσπαθεί η κυβέρνηση να μας αποδείξει ότι όλα πήγαν καλά με την επίσκεψη Ερντογάν! Αλλά μας δουλεύει κανονικά θέλοντας να μας πείσει ότι κι εδώ έπεσε θύμα ακόμα μιας διεθνούς συνωμοσίας στην οποία εμπλέκονται ξένες υπηρεσίες, ΣΚΑΪ, Παπαχελάς, «Survivor» και τέτοια. Κι όλα αυτά για το δικό της survivor! Εντάξει, είπαμε ότι μας αρέσουν σαν λαός τα παραμύθια. Με τον ωχαδερφισμό μας, με την κουτοπονηριά μας, με τη μιζέρια μας, με τον φατριασμό μας, με την ανηθικότητά μας, με την αχαριστία μας, με την κακή νοοτροπία μας. Ότι όλοι μας οφείλουν κι εμείς δεν έχουμε καμία υποχρέωση. Ότι μονίμως πέφτουμε θύματα συνωμοσιών. Αλλά μετά από τόσες φάπες που έχουμε φάει τα τελευταία μνημονιακά χρόνια, πιστεύαμε ότι ήρθε η ώρα ν’ αντικρίσουμε την αλήθεια.

Δυστυχώς, θεωρίες συνωμοσιολογίας, όπως αυτή τώρα που πλασάρει ο Κοτζιάς, αρέσουν ακόμα σε κάποιους. Κι αν πας σε καφενεία αδυνατείς έστω κι έναν απλό διάλογο να κάνεις. Διότι όλοι οι καφελόγιοι κάτι ξέρουν που εμείς δεν γνωρίζουμε. Πόσοι είναι αυτοί; Δυστυχώς, αρκετοί ακόμα. Αρκεί να δει κάποιος τους τίτλους συγκεκριμένων εφημερίδων για να αντιληφθεί ότι μια μερίδα Ελλήνων ακόμα πιστεύουν ότι όλος ο πλανήτης, όλοι οι πολιτικοί έχουν βάλει στο στόχαστρο τη χώρα μας. Κι εκεί πάνω βαστάει ο ΣΥΡΙΖΑ πλέον την πολιτική του προκειμένου να δικαιολογήσει την εμφανή ανικανότητα να διαχειριστεί ακόμα και τη δική του πολιτική. Τα ρίχνει όλα στους «κακούς» και καθαρίσαμε. Να είναι ένα ποσοστό 20%; Μπορεί και 25%. Πάνω σ’ αυτό, συν το πάλαι ποτέ 3%, κτίζει το αύριό του. Αν τώρα οι υπόλοιποι το επιτρέψουν, κακό του κεφαλιού τους. Ας πρόσεχαν…

Μέρος από τα ευρήματα της έρευνας της «Κάπα Research» για το βόρειο Αιγαίο που αφορά την Περιφερειάρχη Β. Αιγαίου και τον Δήμαρχο Λέσβου (Μέγεθος δείγµατος/ γεωγραφική κάλυψη 704 άτοµα στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου. Χρονικό διάστηµα συλλογής στοιχείων: 13 Νοεµβρίου - 6 ∆εκεµβρίου 2017). Τα πλήρη αποτελέσματα της δημοσκόπησης δημοσιεύθηκαν στην τοπική ιστοσελίδα Lesvosnews.net

ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1965

Νέος μητροπολίτης Μήθυμνας

Πραγματοποιείται η ενθρόνιση του νέου μητροπολίτη Μηθύμνης Ιακώβου Μαλλιαρού, ο οποίος είχε εκλεγεί από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας στις 23 Νοεμβρίου 1965. Ο νέος μητροπολίτης είχε γεννηθεί το 1911 στο Πλωμάρι και σπούδασε Θεολογία στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Διάκονος χειροτονήθηκε το 1934 και πρεσβύτερος το 1937. Υπηρέτησε ως ηγούμενος της Ιεράς Μονής Υψηλού στη Λέσβο, αρχιερατικός επίτροπος, ιεροκήρυκας και πρωτοσύγκελος στη Νάξο.

Κατά την τελετή ενθρόνισης, τον προσφώνησε ο πρόεδρος της Κοινότητας Καλλονής Τάκης Μώρος και ο νομαρχιακός σύμβουλος Σταύρος Ράλλης. Στην ομιλία του, ο νέος μητροπολίτης επεσήμανε πως «θα εφαρμόση όχι μόνον διά την κατά χριστόν βίωσιν του ποιμνίου του, αλλά και δια την ενεργόν ανάμιξιν της Εκκλησίας εις τα κοινωνικά θέματα». Εκοιμήθη στην Αθήνα στις 22 Μαρτίου 1984.

ΕΙΠΕ

«Όσο η Χρ. Καλογήρου και η Περιφέρεια σκέπτονται από το 2015 έως σήμερα πώς και αν θα ενεργήσουν, εμείς συνεχίζουμε να είμαστε από την πλευρά εκείνων που ενεργούν και διεκδικούν δυναμικά προς όφελος των τοπικών κοινωνιών μας».

ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΗΝΟΣ, Δήμαρχος Λέσβου

ΑΤΖΕΝΤΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΕΚΛΟΓΕΣ

Εκλογές του Επιμελητηρίου Λέσβου, από τις 09:00 π.μ. έως τις 06:00 μ.μ. στα γραφεία του Επιμελητηρίου Λέσβου στην Προκυμαία.

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ο Δημήτρης Μυστακίδης στο κτήμα «Οινοφόρος» στις 10 μ.μ., είσοδος 12 ευρώ.

ΘΕΑΤΡΟ

Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Ο πατέρας του Άμλετ» του Μάνου Ελευθερίου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Γκόνη στο Δημοτικό Θέατρο στις 9 μ.μ.

ΒΙΒΛΙΟ

O Bαγγέλης Ηλιόπουλος αναζητεί μέσα από τα βιβλία του το αληθινό νόημα των γιορτών στο «Book & Art» στις 12 μ.μ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Έκθεση φωτογραφίας «φ7» επτά ερασιτεχνών φωτογράφων, μελών της Ελληνικής Φωτογραφικής Εταιρείας Κρήτης, στον εκθεσιακό χώρο της Φωτογραφικής Εταιρείας Μυτιλήνης στο Κάτω Κάστρο Μυτιλήνης από τις 7 μ.μ. έως τις 9 μ.μ.

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

- Η ταινία «Ο Θησαυρός» στο «Cine Αρίων» στις 7:15 και στις 9:30 μ.μ.

- Η ταινία «Wonder wheel» στο «Cine Αρίων» στις 7:15 και στις 9:30 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΕΚΛΟΓΕΣ

Εκλογές του Επιμελητηρίου Λέσβου, από τις 09:00 π.μ. έως τις 06:00 μ.μ., στα γραφεία του Επιμελητηρίου Λέσβου στην Προκυμαία.

ΘΕΑΤΡΟ

Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Ο πατέρας του Άμλετ» του Μάνου Ελευθερίου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Γκόνη, στο Δημοτικό Θέατρο στις 7 μ.μ.

ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ

- Ο «Ορειάς» θα περπατήσει στο λεγόμενο Θεοφράστιο μονοπάτι, το οποίο ξεκινά από Αγιάσο και καταλήγει στους Αγίους Αναργύρους μέσω Ασώματου, συνάντηση στο «My Market» στις 10 π.μ.

- Οι «Οικοπεριηγητές» του Φορέα Τουρισμού Μολύβου συνεχίζουν τις χειμερινές εξορμήσεις τους στην περιπατητική - ορειβατική διαδρομή γύρω από τον Λεπέτυμνο, πληροφορίες στο τηλέφωνο 22530 71990.

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Αιολικός-Πανθηραϊκός στο Γήπεδο Μυτιλήνης στις 3 μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ

«Ο Καραγκιόζης στη Βηθλεέμ» στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης στις 7 μ.μ., είσοδος 5 ευρώ.

ΤΡΙΤΗ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

Θα καταβληθούν στους δικαιούχους οι συντάξεις ΟΑΕΕ και ΟΓΑ.